Czy w pompie oleju 12V6 też jest jakiś zaworek? |
Autor |
Wiadomość |
flisbudwb
Alter ego - KubusWariat
Auto: Sierra N9C
Dołączył: 19 Sty 2015 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 18:51 Czy w pompie oleju 12V6 też jest jakiś zaworek?
|
|
|
Jesienią sporadycznie cykały szklanki bez względu na temp silnika, rzadziej niż nie cykały, ale teraz praktycznie częściej je słychać, ale milkną i zaraz znowu. Silnik cały czas na pełnym syntetyku.. |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 19:37
|
|
|
ale o co codzi? |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 19:49
|
|
|
Ale tu się ręcznie reguluje luz zaworowy ,zaworek jest w każdej pompie |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:33
|
|
|
Danek, gdzie się reguluje niby ręcznie luz zaworowy? W starych koloniach tak, w nowszych masz hydraulikę.
A jak szklanki stukają, to cóż, trzeba zacząć od zmierzenia ciśnienia oleju, a jeśli jest ono właściwe, to masz trzy opcje:
1. wymienić szklanki (w cholerę kasy, głowice trzeba rwać)
2. wymienić silnik (taniej niż 1, aczkolwiek gwarancji nie masz)
3. Przyzwyczaić się. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Darek_Police
thesilent
Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Pomógł: 15 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Wrz 2007 Skąd: Sollstedt DE
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:44
|
|
|
w tytule napisał 12V6, to chyba kolonia, czy się nie znam? |
_________________ Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:47
|
|
|
Znasz się i trzypion właściwe opcje napisał. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:47
|
|
|
Ale kolonie były bez hydrauliki ( to właśnie te stare kolonie) i z hydrauliką, czyli zdecydowana większość. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:49
|
|
|
Do tego kolega może mieć 2.4 12V6 i tam się reguluje |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:51
|
|
|
Też tylko starutkie 2.4 na klapowcach, nowsze miały hydraulike. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:54
|
|
|
Yyyy, nasz granatowy chyba nie miał, a był sedanem (poliftem w sensie). |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:55
|
|
|
Chyba, czy nie miał? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:55
|
|
|
Darek_Police napisał/a: | w tytule napisał 12V6, to chyba kolonia, czy się nie znam? |
A ja napisałem "W starych koloniach"
Wiesz, 2.0, 2.3, 2.6, 2.8 i pierwsze 2.4 (ostatniego nie jestem na 100% pewny).
2.9 mają hydraulikę. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:56
|
|
|
Struna napisał/a: | Chyba, czy nie miał? | Zapytam tego co chyba regulował i napiszę czego się dowiedziałem |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:58
|
|
|
Cytat: | 2.9 mają hydraulikę. | no nie wszystkie.
Reguła jest prosta ARC i BRC mają mechanikę, ARD I BRD(do G) - hydraulika.
ARx to silniki 2.4
BRx - 2.9 |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |13 Maj 2017|, 2017 23:59
|
|
|
Swoją drogą - mam w garażu jedną, nowiutka i niepotrzebną mi szklankę to 2.9 Tylko żeby ją wymienić potrzebujesz uszczelki pod głowicę + komplet śrub (możesz mieć wielkie szczęście jak stuka jedyna szklanka, która da się wyjąc bez zdejmowania głowicy), uszczelkę pod kolektor dolotowy, pod wydechowy i uszczelkę pod airboxa. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
|