Problem, po odpaleniu raz chodzi godzinę raz minutę i gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |25 Lut 2017|, 2017 11:30
|
|
|
No jasne, mam taki w garażu, sprawdzałem dwa tygodnie temu, nadal izolacja bez zarzutu. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |26 Lut 2017|, 2017 00:17
|
|
|
No jak była wymieniana okej chociaż w to wątpię. A nawet jak była wymieniana na tą samą lipną tylko tyle że poleżała w magazynie chwile dłużej to też dla mnie lipa.
Zresztą w takie historie cała wiązka perfekto a z kabla do edisa nie ma co zbierać średnio wierzę
Każdy niech robi jak chce |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |26 Lut 2017|, 2017 16:36
|
|
|
Możesz sobie nei wierzyć, ja swoją wiązkę wyjąłem w całości, całą rozszyłem i sprawdzałem jak wyglądają i zachowują się przewody jak się je przełamuje. Żadnych niepokojących efektów, a tenże ekranowany w rozsypce. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |26 Lut 2017|, 2017 22:36
|
|
|
trzypion napisał/a: | Możesz sobie nei wierzyć, ja swoją wiązkę wyjąłem w całości, całą rozszyłem i sprawdzałem jak wyglądają i zachowują się przewody jak się je przełamuje. Żadnych niepokojących efektów, a tenże ekranowany w rozsypce. |
A w pierwszym scorpio przez 22 lata nie padł modulator absu, hbc ani nawet 1 cewka. To mam uznać na takiej podstawie że to norma a inni piszą głupoty |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |26 Lut 2017|, 2017 23:55
|
|
|
Rozumiem, że te mopduły były wymienione na nówki jak auto miało 15 lat, tak? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |27 Lut 2017|, 2017 00:34
|
|
|
Chodzi mi o Twoją zasadę że wiązki były wymieniane.... a nawet jak były to tego się nie dowiesz jak nie wyciągniesz. A nie ma co się oszukiwać na 1000 scorpiaków może z 3 ktoś wymienił wiązki, może |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |27 Lut 2017|, 2017 15:56
|
|
|
Ale jaką zasadę? Żadna zasada, tylko spostrzeżenie, że może byc tak, że wiązka podłużnicy była wymieniona na nową. W takim przypadku masz w samej wiązce wszystko cacy poza tym nieszczęsnym przewodem w ekranie do EDIS-a.
Pozostałe przewodu są elastyczne i nie popękane. I oczywiście, żeby to stwierdzić trzeba wiązkę rozszyć, najlepiej na odcinku pomiędzy wtyczkami wiązek silnika i skrzyni, a przegrodą. Jak tam nie jest spękane i nie pęka przy wyginaniu, to nie ma sensu wiązki rwać, bo jeszcze nie czas na nią. natomiast przewód ekranowany leci jako pierwszy - prawdopodobnie dlatego, że stosowano zwykły przemysłowy, a nie samochodowy.
Ale, oczywiście można stracić kilka(-naście) godzin na zwalenie dechy, wypięcie i wyciągnięcie wiązki, rozszycie jej, ponowne zaizolowanie, włożenie jej, podpięcie i założenie dechy z powrotem i zaoszczędzić w ten sposób pół godzinki na sprawdzenie stanu wiązki na aucie. Kto co woli. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Lut 2017|, 2017 16:06
|
|
|
Uspomujcie sie bo jak baby na targu...mowicie o rzeczach ktore owszem robilo sie ale 10 lat temu.
Trzypion, daj na luz, ze u Ciebie wiazka byla cacy to fajnie juz to wiemy, ale nie u wszystkich tak wyglada. Poradzisz wymienic ekran a pozniej auto splonie i pretensja bedzie na Ciebie, wiec po co Ci sluchac jakis kolesi.
Olej, bedziesz zdrowszy.
Ja nie wdaje sie w dalsze dyskusje, wiec prosze nie cytowac. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |27 Lut 2017|, 2017 21:38
|
|
|
Radzę sprawdzić stan wiązki, a nie wymieniać na pałę. Jak to zwykle bywa, tygodniem ciężkiej pracy można zaoszczędzić 15 minut diagnostyki. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |28 Lut 2017|, 2017 00:30
|
|
|
mnie to tam osobiście lotto kto co tam robi, zresztą jankes nie ma co marudzić normalnie piszemy w temacie jaroza jest napinka |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |1 Mar 2017|, 2017 19:27
|
|
|
a dlaczego w moim nie ma edisa? ani w srebrnym ani w wisni ,a obydwa 2.3 16V? |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |1 Mar 2017|, 2017 20:48
|
|
|
mario d napisał/a: | a dlaczego w moim nie ma edisa? ani w srebrnym ani w wisni ,a obydwa 2.3 16V? |
Jak niema musi być |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Mar 2017|, 2017 21:35
|
|
|
Bo jest w kompie tak samo jak pats |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |2 Mar 2017|, 2017 01:13
|
|
|
dokładnie, z tego co wiem to edis był za prawalampa ale w 2.0 16V ,w 2.3 16V nie ma edisa |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
|
|
|
|
Spawacz
Auto: 1997, 2,3, ASB, kombi, +LPG
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2010 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |2 Mar 2017|, 2017 06:40
|
|
|
W 2.3 też był, tylko pewnie była zmiana w którymś roku, że był w sterowniku, u ojca w wozie edis jest za prawą lampą przednią. |
|
|
|
|
|