|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Odpalanie na ciepłym problem |
Autor |
Wiadomość |
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |27 Gru 2016|, 2016 15:52 Odpalanie na ciepłym problem
|
|
|
Witam
Taki problem mam z drugim scorpiakiem. Odgruzowałem auto, skrzynki zrobione, wiązki od jankesa założone, auto pali smiga.
Problem był taki że na ciepłym odpalał dopiero jak się gazu ciut dodało, to zapalał jak stary parowóz. Do tego był słaby dołem i dziwnie się jezdziło.
Wyczysciłem ebj i wykasowałem mape adaptacji.
Jezdzi idealnie, z dołu czy górą trzyma pięknie obroty, zero błedów.
Zimny odpala zawsze
Jak się nagrzeje zgaszę i chce odpalic zaraz nie ma problemu, po 5 min też nie ma.
Postoi skubany 30 min i nie chce zapalić. Kreci normalnie i muszę lekko przyłozyć nogę na pedał gazu. Wtedy zachłeła odpali i chodzi git.
Ktoś ma jakiś pomysł??
Po wyrzuceniu na luz podczas jazdy ciut ponizej 1500 rpm trzyma, dopiero jak się zatrzyma spada na ciut poniżej 1000 na liczniku co daje około 920 rpm
[ Dodano: |27 Gru 2016|, 2016 16:05 ]
Oczywiście nie podałem podstawowego info
Wieloryb 2.0 16v
Ogólnie tak teraz mysle że jest gaz tam zamontowany sekwencja, Diego ls sterowniki, na gaz idzie odpalić ale chodzi fatalnie. Po przełączeniu na gaz którys wtryskiwacz od gazu cyka jak stara muckarnia. Więc pewnie tutaj jest problem.
Nie wiem czy gaz może powodować jakiś problem z tym odpalaniem. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |27 Gru 2016|, 2016 17:22
|
|
|
Może, może reduktor puszcza gaz podciśnieniem do dolotu i masz bifjuel |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |27 Gru 2016|, 2016 18:39
|
|
|
Właśnie to samo mi kumpel powiedział że może gaz puszcza. Dlatego dopisałem o tym gazie bo nie brałem go pod uwagę.
Jak zakręcę zawór od butli i przełączę na gaz aby pociągnęło gazu to teoretycznie powinien problem ustąpić.
Jeszcze dokładnie sprawdzę czy czujnik od temp na kompa nie fiksuje ale wątpie bo od zimnego do rozgrzania pokazywał git i podczas jazdy też nic nie świruje.
EBJ raczej by takich problemów nie robił, że na zimnym odpala na ciepłym po zgaszeniu odpala.
A reduktor dostanie temp od płynu i po postoju np 30 min czy godzinę nazbiera się wystarczająco gazu.
[ Dodano: |27 Gru 2016|, 2016 19:00 ]
teraz mi się tak kulki zderzył że gaz jest zakręcony. Przy butli zawór ... hmm |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |27 Gru 2016|, 2016 19:49
|
|
|
a czujnik temp. jakie ma wartości? |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
YaKuZ
MK1 ONLY?
Auto: Nie Volvo :P
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |27 Gru 2016|, 2016 21:35
|
|
|
Z tym gazem to moze byc bo fabianka tak miala na elce moja. Puszczal parownik gaz w dolot na postoju i jak postal chwile trzeba bylo chechłać zeby odpalil bo sie przylewal a jak stal 2- 3 minuty to od szczała |
_________________ VoY
Karawan Ghia z Wężem na RSie MSB
Scorpio Ghia BOA Liftback ASB
Scorpio GHIA MK1 '90 2,9 12V6 MSB
Scorpio MK1 90' 2,9 12V6 MSB |
|
|
|
|
gt500
Auto: '94 2.0 16v sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 29 Maj 2012 Skąd: Złotów
|
Wysłany: |27 Gru 2016|, 2016 23:17
|
|
|
VIK napisał/a: | a czujnik temp. jakie ma wartości? |
Mam podłączonego fordiaga i na live dacie normalnie pokazuje, od temp na dworzu do 90 stopni. Reszta czujników też pokazuje wszystko ok.
Jeszcze sprawdzę ten gaz, bo zawór zakręcony ale jak wykręcałem jeden przewód od parownika to mimo zakręconego zaworu zanim zleciał gaz to lata były, wiec jak lekko puszcza że napełnia trochę to może potrwać ciut.
[ Dodano: |30 Gru 2016|, 2016 21:17 ]
gaz zakręcony juz dosyć długo , dzisiaj próbowałem go przełączyć na gaz to po chwili wraca do beny.
Po 30 minutach odpalił ale taki jakby przylany był, poostój 50 min już nie chciał załapać podłaczyłem lapa, czujniki wszystko git, temp ppłynu 60 stopni wskaznik nie zdazył opaść do konca też.
Tylko patrząc na mapę paliwową i to jak czuć na wolnych obrotach. Obstawiam że wtryski beny chyba puszczają coś.
Obcięte paliwo szczególnie przy mniejszym obciązeniu. Nie widziałem takiej mapy w zadnym scorpio, zresztą nie tylko scorpio. Szczególnie z zatkanym egrem |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |