Zawieszenie tył mk3 |
Autor |
Wiadomość |
mustaffik
Auto: '98, 2.9 24V6, ASB, sedan +LPG sekw., GIHA
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Mar 2013 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 09:40 Zawieszenie tył mk3
|
|
|
Witam,
Piszę nowy temat gdyż nie mogę się doczytać..
Czy istnieje opcja wyciągnięcia wahaczy tylnych bez demontażu belki?
Jeśli tak to jaki? |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 09:57
|
|
|
istnieje,ale dosc nieprzyjemna robota
odpiac przewody hamulcowe od wahacza
sciagnąc zaciski ,jarzma i tarcze
odkrecic półos przy piascie
odkrecic wahacz
chyba wszystko |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
mustaffik
Auto: '98, 2.9 24V6, ASB, sedan +LPG sekw., GIHA
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Mar 2013 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 10:11
|
|
|
tylko jak się dostać do śruby mocującej tej od zewnątrz auta.. żadna nasadka jaką posiadam tam nie dojdzie.. a jest tam chyba klucz 18.. |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 10:42
|
|
|
oczkowy klucz |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Grześ
Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Mar 2008 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 10:46
|
|
|
kat napisał/a: |
sciagnąc zaciski ,jarzma i tarcze
odkrecic półos przy piascie |
Albo półoś przy dyfrze ... dojście lepsze.
Niedawno demontowałem belkę, śruby puściły bez żadnych problemów.
Aha - belkę można lekko opuścić na dużej poduszce. - będzie lepsze dojście nieco. |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
|
mustaffik
Auto: '98, 2.9 24V6, ASB, sedan +LPG sekw., GIHA
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Mar 2013 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 11:21
|
|
|
ok a teraz pytanie ciut z innej beczki.. Czy sprężyny tylne z Boa według katalogów niektórych ciut dłuższe można bez przeróbek założyć do boba? |
|
|
|
|
Grześ
Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Mar 2008 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 11:24
|
|
|
mustaffik napisał/a: | ok a teraz pytanie ciut z innej beczki.. Czy sprężyny tylne z Boa według katalogów niektórych ciut dłuższe można bez przeróbek założyć do boba? |
Ciut = ??? Wiesz, jak to z torami w Rosji było ??? !
Ważna jest masa tylnej części nadwozia. MK3 jest dużo cięższy. No i średnica drutu sprężyny jest bodaj ważniejsza od długości bez obciążenia ...
No i ryzykuję kolejne 3 pkt - bo to trochę OT .... |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 11:27
|
|
|
mustaffik napisał/a: | ok a teraz pytanie ciut z innej beczki.. Czy sprężyny tylne z Boa według katalogów niektórych ciut dłuższe można bez przeróbek założyć do boba? |
zalozyc sie da,ale nie wiadomo jak to bedzie i wygladac i działac
takze odpusc temat |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
mustaffik
Auto: '98, 2.9 24V6, ASB, sedan +LPG sekw., GIHA
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Mar 2013 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 11:31
|
|
|
kombinujesz
jak juz z takimi kombinacjami idziesz to :
-zakladaj sprezyny z MB123,temat opisany dobrze na forum
-zdejmij swoje sprezyny i daj do naciagniecia,utwardzenia itp,zaplacisz 60-80 zl za taka robote |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 11:35
|
|
|
Coś kojarzę, że jest różnica między MKI/II i MKIII. Brat kiedyś chciał założyć z MKIII do MKI i chyba były za krótkie, także to chyba nie wyjdzie. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Grześ
Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Mar 2008 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 11:35
|
|
|
mustaffik napisał/a: | około 0,5 mm cieńsza |
Czyli dużo dużo "słabsza". To jakieś 3% średnicy, czyli około 10% mniejsza "siła". Ja bym nie ryzykował.
[ Dodano: |26 Lip 2016|, 2016 11:36 ]
pablo19 napisał/a: | Coś kojarzę, że jest różnica między MKI/II i MKIII. Brat kiedyś chciał założyć z MKIII do MKI i chyba były za krótkie, także to chyba nie wyjdzie. |
MK3 jest dużo cięższe ... |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 11:36
|
|
|
jest roznica,ale da sie zalozyc z mk2 do mk3 tylko nie pamietam czy trzeba skracac czy cos
nie wiem jak na odwrót |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 11:44
|
|
|
z jedynki do wieloryba i dupa lezy na glebie |
|
|
|
|
Grześ
Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Mar 2008 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |26 Lip 2016|, 2016 11:50
|
|
|
Jankes napisał/a: | z jedynki do wieloryba i dupa lezy na glebie |
Ale odwrotnie ... cross-country ??? |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
|
|