$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - tylko jeden tylko jeden bieg ASB
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
tylko jeden tylko jeden bieg ASB
Autor Wiadomość
DANEK1403 
BoB



Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2013
Skąd: Jar
Wysłany: |16 Cze 2016|, 2016 10:24   

To sprawdzenie udowodni tylko że elektrozawory są dobre ,nie ma co się czarować tylko wyszarpywać ją z auta i wrzucić drugą
_________________
Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ...
 
 
 
Grześ 


Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Mar 2008
Skąd: Katowice
Wysłany: |16 Cze 2016|, 2016 11:44   

Cytat:
tylko uszczelki kup


Najlepiej od razu i filtr i olej .... jako że po odkręceniu miski jak nic litr na klatę wyleci. Chyba że się spuści z chłodnicy na pracującym silniku.

DANEK1403 napisał/a:
To sprawdzenie udowodni tylko że elektrozawory są dobre ,nie ma co się czarować tylko wyszarpywać ją z auta i wrzucić drugą


Najlepiej - zawsze może być gorsza :-D !!! A dobra skrzynia - do 4-cyfrowa suma ...

Ech Danek ... pomyśl ...

A do elektrozaworów elektrycznie najszybciej można dojść na wtyczce pod zbiornikiem serwa kierownicy, ew. jeszcze lepiej, na ECU. Tylko trzeba się tam dobrać.

A odczyt błędów - jak nie masz jak to daj znać. Tyle że niestety nadal powiadomienie mailem o odpowiedzi i PW NIE DZIAŁA !!! A szkoda ...

[ Dodano: |16 Cze 2016|, 2016 12:46 ]
konzi 16 napisał/a:
Panie grzesiu podoba mi sie Pana czysta i konkretna odpowiedź jeszcze jak bys mógł szepnąć jak dobrac sie do elektrozaworkow lub na ktorej wtyczce je pomierzyc to juz jade z piwkiem !


Może jednak po kolei :

1. odczyt OBD

2. sprawdzenie zadajnika, oczyszczenie obu złącz na ASB !!!

3. Test elektrozaworów

4. zdjęcie miski w ASB ...

Jak by co, to Pablo ma skan pełnej serwisówki do A4LDE, po niemiecku ale naprawdę pełna !!!
_________________
Pozdrawiam

Grzegorz
 
 
konzi 16
[Usunięty]

Wysłany: |3 Lip 2016|, 2016 19:51   

Panowie prawdopodobnie koszty naprawy przerosły wartość auta. Po wydłubaniu filtra ze skrzyni dowiedzialem sie od wlascicielki tego auta (mojej mamy) ze owszem regularnie zmieniala olej w (uwaga) samochodzie czyli w silniku a filtr w skrzyni przejechal dobre 120 tys bez jakiej kolewiek ingerencji po wyjeciu go zastalem owszem czerwony olej w misce ( po stłuczce padla chlodniczka olej nowy wlalem) lecz w fitrze czarna maź niczym plama ropy na oceanie i jakis taki dziwny siwy nalot (opiłki?) lub zuzyty juz olej. W trosce o moje nerwy na tym zaprzestalem moje poczynania gdyz znajomosc moja sie na tym konczy jeszcze sprobuje zajrzec do wtyczek co juz wczesniej probowalem zrobic i jak dobrze pojdzie umówie się z Grzesiem na piwko i cos tam sprawdzimy. Bardzo dziekuje za zainteresowanie nie wiedzialem ze bedzie tak duzy odzew. O dalszych losach bede informował
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |3 Lip 2016|, 2016 21:30   

jak ten srebrny nalot w 4 miejscach to na magnesach to ok . znaczy jak tylko trochę bo jak więcej to już coś objechane jest i padło cisnienie oleju w skrzyni to nie ma co się dalej z nią bawić .

jak tylko 120 tyś bez zmiany w automacie to jeszcze spoko . co 60 tyś dobrze jest zmieniać .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
Grześ 


Auto: '97 2,9 Cossworth ASB kombi LPG
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Mar 2008
Skąd: Katowice
Wysłany: |4 Lip 2016|, 2016 07:20   

Witaj,

W misce skrzyni jest taki pasek z magnesem (da się go wyjąć) - tam się ma zbierać takie srebrne "błotko" - ale max 1 mm. A 120 tys km to nie tak wiele, ja wymieniałem co 150 tys km. I to przy mojej ciężkiej nodze i ciągnięciu przyczepy.

Ale ... Olej wymieniałeś - na jaki ? Też Fordowski ? Jak na inny, to DUŻY błąd, bo z konwertera bez wiercenia dziury spuścić się nie da. Może stąd ta maź ...

Jak masz michę zdjętą, to zobacz II taśmę - tą co jest bliżej tyłu, czy się nie zablokowała. To ona II bieg włącza.

A koszty naprawy ... na chwilę obecną nie znasz. Uszczelki można tanio kupić, mogę linka poszukać. Najdroższy jest fordowski olej. Ja innego nie próbowałem, bo tym można niestety skrzynię załatwić.

Aha - jak przypadkiem odpiąłeś aku, to błędów nie odczytamy. A to testu wlej ten stary olej, i na starych uszczelkach, na próbę nic już nie zaszkodzisz.
_________________
Pozdrawiam

Grzegorz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group