Drżący przód auta w mk2 |
Autor |
Wiadomość |
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |11 Cze 2016|, 2016 21:49
|
|
|
pierwsze co to bym wlazł pod auto
[ Dodano: |11 Cze 2016|, 2016 21:50 ]
jeszcze jedno pytanie,czy drży sama kierownica czy całe auto trzesie ? |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |11 Cze 2016|, 2016 22:07
|
|
|
kat napisał/a: | pierwsze co to bym wlazł pod auto | wystarczy na początek obejrzeć felgi i opony |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
monkiewicz
Auto: '93 2,0 DOHC hatchback +LPG
Wiek: 33 Dołączył: 11 Maj 2016 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: |11 Cze 2016|, 2016 22:25
|
|
|
Całe auto trzęsie kierownica sama ma luz przez to łożysko grodziowe.sprawdziłem końcówki drążków drążki tuleje stabilizatora też . co jeszcze może być przyczyną? |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |11 Cze 2016|, 2016 22:32
|
|
|
przeciez zesmy napisali
jak cale auto drży to precel wg mnie na wale lub urwana szpilka na wale |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |11 Cze 2016|, 2016 22:48
|
|
|
a jaka skrzynia?? |
|
|
|
|
monkiewicz
Auto: '93 2,0 DOHC hatchback +LPG
Wiek: 33 Dołączył: 11 Maj 2016 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 07:04
|
|
|
Skrzynia jest manualna.biegi wchodzą dobrze bez szarpniec |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 14:25
|
|
|
Gumy wahacz-stabilizator w jakim stanie? i jakie? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 18:57
|
|
|
Jak trzęsie całym autem to szukaj z tyłu,ew. podpora wału czy tłumik drgań jak Kat pisał,jak tylko z przodu czujesz bardziej to opony najpewniej,możesz zrobić przekładkę tylnych na przód i zobaczysz co się dzieje. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
monkiewicz
Auto: '93 2,0 DOHC hatchback +LPG
Wiek: 33 Dołączył: 11 Maj 2016 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 20:02
|
|
|
jutro pojade wywarzyc koła.przy 130km/h zaczyna cały sie trząść więc raczej coś z wałem napędowym |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 20:40
|
|
|
ty wejdz pod auto i precel sprawdz + szpilke ,a nie płac za cos czego nie jestes pewny
wg mnie to nie koła |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
masa300789
Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 20:48
|
|
|
Jak wyżej najpierw precel i szpilki ,zerknij tez na zawieszenie silnika . |
_________________ Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
jaroz
Tylko Cossi
Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2008 Skąd: Poznań Gliwice
|
Wysłany: |12 Cze 2016|, 2016 20:58
|
|
|
monkiewicz, wejdz pod auto, obejrzyj to co sugeruje kat, a przy okazji zobacz od wewnętrznej felgi, czy masz ciężarki. Nie ma bata, że skoro ze wzrostem prędkości rosną wibracje, że to nie jakiś element którego prędkość obrotowa wzrasta, a więc wał lub koła. Więc działaj. |
_________________ Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |14 Cze 2016|, 2016 11:46
|
|
|
tak naprawdę może być wszystko, od wyważenia kół (ciężarek mógł odpaść czy też możesz mieć brudne felgi od środka), przez luzy w całym zawieszeniu, a na skrzynii i wale skończywszy. amory raczej nie, bo to nie drżenie, Luzy kierownicy jak najbardziej. Ponieważ mówisz, że się to nasila, to wygląda na typowe zużycie. by weliminować lub potwierdzić wał, podnosisz tył i puszczasz auto na podpórkach będą drgania to wał i skrzynia, jak nie będzie, to przednie zawieszenie, co raczej obstawiam. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
monkiewicz
Auto: '93 2,0 DOHC hatchback +LPG
Wiek: 33 Dołączył: 11 Maj 2016 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: |16 Cze 2016|, 2016 02:54
|
|
|
Po wyczyszczeniu felg i ponownym wywazeniu auto przestało się trzasc.jedynie jadąc po nierownosciach tył trochę skacze,mechanik zdjagnozowal winnego (tylny amortyzator).jakiej firmy najlepiej kupić żeby po pół roku znowu nie wymieniać ? |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |16 Cze 2016|, 2016 12:35
|
|
|
zregenerować w dobrym punkcie, daje to bardzo dobre efekty. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
|