Kolejny temat z klimą - działa kiedy chce |
Autor |
Wiadomość |
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |6 Maj 2015|, 2015 19:48
|
|
|
konrad85 napisał/a: | jak załączysz klimę to nie trzeba zbyt wiele obserwować bo wentylatory zaraz wyją,słychać to dobrze |
nic sobie nie przypominam zeby u mnie wylo, włączał sie pierwszy bieg,a pierwszy dziala cichutko. Drugi po dluższym czasie działania klimy sie włączał jak pracowała na najwyzszych obrotach. A drugi to juz usłyszec mozna bylo |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |6 Maj 2015|, 2015 19:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |6 Maj 2015|, 2015 19:55
|
|
|
u mnie było trochę inaczej,tak jak napisałem.z tym że obydwa pracowały na raz,najpierw I bieg,po niedługim czasie II i zaraz off,i tak cyklicznie przez cały czas włączonej klimy |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |7 Maj 2015|, 2015 11:22
|
|
|
wentylator na pierwszy bieg włącza klima wraz ze startem sprężarki lub termostat chłodnicy.
drugi bieg lub dodatkowy wentylator załącza presostat klimy oraz termostat chłodnicy. Inne wersji nie było. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Sebagio.
Auto: '96 2.3 ASB sedan
Wiek: 28 Dołączył: 25 Lut 2014 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: |7 Maj 2015|, 2015 12:15
|
|
|
Nie wiem czy to ważne ale dla ścisłości napiszę, wyczyściłem dziś MAF i krokowca po czym wsiadłem do auta aby przejechać się i sprawdzić czy jest poprawa. W między czasie włączyłem klimę. Mniej więcej do puki silnik się nie rozgrzał to klima się nie włączyła. Kiedy poczułem chłodek zamknąłem okno i jechałem dalej, podjechałem pod dom i podniosłem maskę, sprężarka na zmianę włączała się i wyłączała (ale to chyba normalne nie?) Ustawiłem nawiew na "twarz" i wciąż działała, wyłączyłem ją przyciskiem co dało spodziewany efekt wyłączenia klimy, ponownie wcisnąłem AC i ku mojemu zaskoczeniu od razu słychać było przekaźnik i klima się włączyła... Ja już nic z tego nie rozumiem, ona działa niestety wtedy kiedy ma na to ochotę DE-ICE jeszcze nie miałem czasu sprawdzić, myślę, że dzisiaj to zrobię.
[ Dodano: |6 Cze 2015|, 2015 21:21 ]
@ Ostatnio jakoś nie miałem czasu nic działać, klima działała rzadko a wręcz prawie nigdy. Dziś się wziąłem chociaż za sprawdzenie deice i po zmostkowaniu klima zaczęła trybić. Pod jaką nazwą szukać tego ustrojstwa, bo pod DE-ICE niewiele części mi wyskakuje... |
_________________ Peugeot 406 1.8, Opel Omega 2.0, Chrysler Stratus 2.5 V6, Honda Accord Coupe 2.2, Alfa Romeo 156 1.9, Ford Scorpio 2.3... |
|
|
|
|
Demonn
Auto: 97 2.3 ASB +LPG
Dołączył: 15 Mar 2011 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 14:58
|
|
|
Witam. Odkopie stary temat.
Ale też mam taktowy problem z kilmą,
1. czy to normalne, sprężarka się włącza i wyłacza ?
2. Mierząc temperature w kratce wychodziło przy włączonej klimie około 12 stopni a przy wyłączonej rosło juz do około 14-15 stopni i tak w kółko.
3. A zaś pod koniec zaczeło lecieć tylko i wyłącznie jakby letnie powietrze gdzie Klawisz A/C był włączony i sprężarka sie nie włączała.
Panel podmieniony ale i tak nie trybi moduł podmieniony i tak nie trybi. Reset też robiony i wyskakiwał błąd 52 i 57. A HBC jest sprawne bo przy uszkodzonym HBC wiatraki zaszynają wiać na MAX obroty. |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 15:05
|
|
|
Demonn napisał/a: | 2. Mierząc temperature w kratce wychodziło przy włączonej klimie około 12 stopni a przy wyłączonej rosło juz do około 14-15 stopni i tak w kółko. |
Zdecydowanie za wysoka temperatura z kratek. Może masz za mało czynnika po prostu. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
kat
Auto: E38 2,8 Shadow Line
Pomógł: 66 razy Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2006 Skąd: katowice
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 15:10
|
|
|
dziura w układzie,czynnik zwiał
skraplacz,łaczenia węzy do przeglądu |
_________________ Złodziej najgłośniej krzyczy " Łapać złodzieja !" |
|
|
|
|
Demonn
Auto: 97 2.3 ASB +LPG
Dołączył: 15 Mar 2011 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 15:50
|
|
|
Czynnik jest wymieniony był na nowo weże wszystkie sprawne tylko, tak mi sie wydaje czy to nie ten cały DE-ICE ? Czy on rozłacza sprężarkę a potem załącza ?
Czytaj już te wszystkie atrakcje na temat klimatyzacji to już zgłupiałem .. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 15:52
|
|
|
jak wiazka i skrzynka dobra, to raczej preso bym obstawiał |
|
|
|
|
DANEK1403
BoB
Auto: Volvo 2.0T ASB i 1.9T4 MSB
Pomógł: 7 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2013 Skąd: Jar
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 15:52
|
|
|
jak się włączała i już się nie włącza to czynnika nie ma |
_________________ Najgorsze w słabych ludziach jest to ,
Że muszą upokarzać innych ,
By poczuć się silniejszymi ... |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 16:04
|
|
|
Demonn napisał/a: | A HBC jest sprawne bo przy uszkodzonym HBC wiatraki zaszynają wiać na MAX obroty. |
Nie koniecznie, u mnie w ogóle nie wstawały. Czy to na auto czy ręcznie
A tak nawiasem to jaka temperatura powinna być z kratek? |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 16:24
|
|
|
mylicie wszystko i rozmawiacie o rożnych rzeczach... |
|
|
|
|
Zysio
LKR 55077
Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 16:31
|
|
|
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | A tak nawiasem to jaka temperatura powinna być z kratek? |
W Volvo obecnie coś ponad 7 st C waliło w ostatnie całkiem ciepłe dni, w mk1 jak odbudowałem układ to zaraz po nabiciu coś poniżej 6 st C. |
_________________ Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG |
|
|
|
|
Demonn
Auto: 97 2.3 ASB +LPG
Dołączył: 15 Mar 2011 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 16:45
|
|
|
Jankes napisał/a: | jak wiazka i skrzynka dobra, to raczej preso bym obstawiał |
Skrzynki dobre wiązka tylko silnika a i tak nie było warta jej regeneracji bo była w dobrym stanie.
DANEK1403 napisał/a: | jak się włączała i już się nie włącza to czynnika nie ma |
Włacza sie jakiś czas działa działa około 1-2 minut potem się wyłacza na jakieś okolo 1 minuty moze wiecej i potem znowu się włacza i tak w kółko czasami nawet dłuzej chodzi mniej wiecej nawet 5 min.
No i czynnik.
I mam pytanie jak działą i co gdzie włacza sie w pozycji recylkulacja powietrza. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2016|, 2016 16:49
|
|
|
podmień preso i de ica
obieg wewnetrzy, kiedy zostaje uruchomiony i zapala sie dioda, wtedy gruszka na podszybiu zaciąga klape i zamyka dopływ powietrza z zewnątrz |
|
|
|
|
|