Wiązka podłużnicy - how to |
Autor |
Wiadomość |
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |4 Maj 2016|, 2016 13:50
|
|
|
OK, a jak to wygląda potem, przy łączeniu z wiązką podłużnicy? Są też dwie wtyczki, czy jakoś inaczej? Coś podejrzewam, że są dwie i tak naprawdę można by było rozdzielić te wiązki na dwie oddzielne? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Maj 2016|, 2016 14:15
|
|
|
wtyczki owszem, są dwie, ale obie wiązki są połączone wspólnym plusem - przy regeneracji można ( a nawet warto ) to połączenie wyciągnąć gdzieś i zrobić rozpinane, wtedy na przyszłość wiązki będą już rozłączne. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |4 Maj 2016|, 2016 14:36
|
|
|
plus czy masa ?
no ja z tyłu za baranami mam taką złączkę . bo regenerowałem na 2 etapy . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Maj 2016|, 2016 16:41
|
|
|
a może to masa - już nie pamiętam dokładnie, w każdym razie w oryginale są połączone. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |4 Maj 2016|, 2016 19:06
|
|
|
Masa czujnikowa.
Na silniku łapie IAT, ECT, TPS a na skrzyni TRS, HEGO21, HEGO22 i cos tam jeszcze.
A wiązki ja to chyba rozdzielałem używając dodatkowego pinu w kostce i rozgałęzienie przewodu od strony gniazd. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
Ostatnio zmieniony przez Reader |5 Maj 2016|, 2016 11:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |4 Maj 2016|, 2016 22:55
|
|
|
Proszę tu pisać, głównie o wiązce.
Rozwodzenie się nad słusznością demontażu foteli zostało wydzielone tutaj |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |6 Maj 2016|, 2016 00:47
|
|
|
Jak skończe wiązki u Wakajabasziego, to może zajrzę do Bednarowskiego i ogarniemy
Swoją drogą, inwencja panów 'ynżynierów' po 1990 roku mnie rozwala... Ford wywalił tych, co projektowali Granadę i Scorpio Mk.1 i zatrudnił ciapatych, czy co? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |6 Maj 2016|, 2016 14:50
|
|
|
raczej kupił kable w polsce to raz a dwa za dużo ich leży na gorącym silniku a bob jest mega ciepłolubny i trzyma długo temperaturę . trochę niewdzięczne też wyjmowanie tego . ale wiele aut z mocnymi motorami mają mizerny dostęp do czegkolwiek poza wlewem oleju . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |6 Maj 2016|, 2016 14:57
|
|
|
Wiesz, ja rozumiem, że się robi teraz tak, bo pod maska coraz mniej miejsca, ale w skorupie miejsca na rozsądniejsze rozwiązania nie brakuje, za to mam wrażenie, że zasuwano na szybciora, byle tylko zrobić na już i stąd takie kwiatki, jak 8 przewodów do lewarka ASB, które łączą się w dwa nad kolanami pasażera (podświetlenie guzików i skali selektora). Bo tak. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Maj 2016|, 2016 15:43
|
|
|
Wiązke silnika i skrzyni w BOBie wyjmuje sie w maks poł godziny bez rozbierania sekcji wodnej, a pożniej robi sie dwie osobne wiązki i wiązke skrzyni puszcza sie jak w rzędówce i nic sie nie smarzy na silniku. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Maj 2016|, 2016 15:43
|
|
|
Jankes napisał/a: | Wiązke silnika i skrzyni w BOBie wyjmuje sie w maks poł godziny bez rozbierania sekcji wodnej | kpisz, czy o drogę pytasz ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Maross
Auto: '89 2.9 Ghia Liftback ASB
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 18 Lis 2010 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: |6 Maj 2016|, 2016 15:49
|
|
|
Sytuacja analogiczna do tego o czym mówiliśmy z Trzypionem , jeśli ktoś to robi po raz setny to problemu nie ma |
_________________ Był : LB '91 2.0 GL , 16h LB '92 2.0 GLX '94 2.9V6 Ghia '93 2.0 Ghia
Jest: 1989 2.9 Ghia Liftback
797 552 398 |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Maj 2016|, 2016 16:04
|
|
|
Struna napisał/a: | Jankes napisał/a: | Wiązke silnika i skrzyni w BOBie wyjmuje sie w maks poł godziny bez rozbierania sekcji wodnej | kpisz, czy o drogę pytasz ? |
Nawet jeśli ktoś robi po raz pierwszy.
30 minut bez gadania i z narzedziami pod reka, kable i tak sa nie potrzebne, jedynie wtyczki, wiec boczki w dłoń i heja. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |6 Maj 2016|, 2016 16:46
|
|
|
Znaczy z opcją przecięcia przewodów i potem pasowania po kolorach? |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Maj 2016|, 2016 17:08
|
|
|
a po co pasowac po kolorach skoro i tak sie regeneruje?? |
|
|
|
|
|