$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - 2.9 12v - przestawiony rozrząd?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
2.9 12v - przestawiony rozrząd?
Autor Wiadomość
pepe 


Auto: granada mk1 '77
Dołączył: 03 Paź 2012
Skąd: Jasło
Wysłany: |27 Lis 2015|, 2015 07:45   

Spoko Panowie, rozumiem że na odległość nie wywróży co mu jest, a jak to ktoś pisał w tym wątku, opcje robią się trudne i kosztowne...
Reder pisałeś żebym sprawdził fazy rozrządu, unikałem tego bo nigdy tego nie tobiłem ale pora obczaić.
Jak nic z tego nie wyniknie to będe szukał w okolicy kogoś, kto ma te silniki obcykane, a jest taki gość, już za duzo czasu straciłem na błądzenie.
I wszystko bym rozumiał gdyby to był silnik ze szrotu ale to zap*****lało... :|
W każdym razie dziękuje wszystkim za pomoc, dam znać jak znajde przyczyne przyczyne... bądź jak wyrzuce silnik. :D
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |27 Lis 2015|, 2015 08:01   

Mimo wszystko te ciśnienia sprężania wziąłbym raz jeszcze sprawdził.

Kolejna rzecz, np. taki TPS, jeśli masz podejrzenia to zmierz napięcie na sygnałowym i to najlepiej na wejściu do ECU, nie oporność.
Albo na próbę bym go wypiął aby sprawdzić czy jest różnica w pracy silnika.

Podobnie z EBJ, odpiąć , podeprzeć przepustnice testowo jakąś trytytką zaciśniętą na zderzak i sprawdzić czy coś wnosi do tematu.


"Kiedy wyeliminuje się niemożliwe wówczas to, co zostanie, bez względu na to, jak byłoby nieprawdopodobne, musi być prawdą."
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
pepe 


Auto: granada mk1 '77
Dołączył: 03 Paź 2012
Skąd: Jasło
Wysłany: |25 Mar 2016|, 2016 20:49   

Odgrzewam własnego kotleta. Minęło trochę czasu z racji że nie mam możliwości grzebać przy aucie przez zimę.
Za waszą radą wziąłem się za badanie zaworów. Jeszcze nie skończyłem regulacji ale przy okazji zauważyłem coś innego. Z mijanki zaworów ustawiam współpracujący tłok w GMP więc palec rozdzielacza powinien wskazywać jego styk na kopułce.
Pytanie czy dokładnie na środku styku czy z przesunięciem? U mnie to wygląda jak na zdjęciu, podniesiona kopułka ale w położeniu jak do montażu, tu już po mocnym przekręceniu aparatu w prawo, nie wiem czy to nie za duża rozbieżność?

Zdjęcie

[ Dodano: |5 Kwi 2016|, 2016 14:49 ]
Ustawiłem luzy jak dla hydrauliki i dalej doopa :(
Przez otwór od świecy sprawdzałem kawałkiem drutu czy tłok dochodzi do GMP gdy mijają się zawory na współpracującym cylindrze i wychodzi na to że jest dobrze.

Ktoś coś?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group