$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - pracuje na 3 gary
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pracuje na 3 gary
Autor Wiadomość
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |3 Wrz 2014|, 2014 10:34   

Jakie rozbawienie? Usmiech radości, że Ci działa :D
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Woj000 


Auto: 93 2.0 DOHC kombi
Dołączył: 19 Lip 2005
Skąd: Kielce
Wysłany: |3 Wrz 2014|, 2014 10:44   aha !

Aha ! Bez okularów wydawało mi się ze te usmieszki jakieś drwiace takie.
 
 
 
PiotrekGran 
730 563 952


Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lut 2012
Skąd: Radomsko
Wysłany: |3 Wrz 2014|, 2014 11:36   

Moja szklana kula nie zawodzi ;)
_________________
Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy :-)
 
 
buku 
Pedro



Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Cze 2005
Skąd: Mielec
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 13:20   

Podłączę się pod temat , żeby nie zakładać nowego wątku.
Miesiąc temu zaczęło się od tego że :
1.pierwsze odpalenie rano od dotyku (czyli jak zawsze) natomiast później im krótsze przerwy pomiędzy kolejnymi odpaleniami tym dłuższe kręcenie rozrusznikiem, nawet do 5-6 sek zanim odpalił.
2. w zeszłym tygodniu w drodze z Wa-wy zaczęło nagle podczas jazdy szarpać jakby chciał zdechnąć, po przełączeniu na benie wszystko wróciło do normy.
3. Na gazie objaw taki jakby palił na 2 gary prawie zdycha, dopiero przy bucie powyżej 3500 rpm pracuje równo.
4. Jeżdżę od tygodnia na benie (bo inaczej się nie da) wszystko działa idealnie- odpalenie na tyk za każdym razem.
_________________
Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB
 
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 13:22   

Cewki masz ori czy zdrutowane na jedną np z focusa??
 
 
buku 
Pedro



Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Cze 2005
Skąd: Mielec
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 13:29   

cewki oryginalne
_________________
Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB
 
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 13:43   

To od tego zacznij-wywal oryginały i załóż cewkę np z focusa,ja do swojego 2.3 zadrutowałem cewkę MC z escorta mkVII z jakimiś byle jakimi przewodami i problemy na lpg skończyły się raz na zawsze ;)
W moim przypadku też od dołu nie dawał rady na lpg,miałem wrażenie jakby wywalało zapłon i pracował na 3 cylindry,przy pałowaniu szedł jak burza i równo pracował,wymieniłem wcześniej przewody i świece na nowe MC oraz kupiłem ori używki cewki z auta bez lpg-pomogło na dwa tygodnie. Później założyłem cewkę z escorta i wywaliłem świece MC bo przebicie miały(prawie nowe),założyłem NGK V-LINE 12 Made in Japan i do końca jego żywota problemów już nie było
A świece jakie masz?/ Ile na nich nalatane??
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 15:19   

buku napisał/a:
w zeszłym tygodniu w drodze z Wa-wy zaczęło nagle podczas jazdy szarpać jakby chciał zdechnąć, po przełączeniu na benie wszystko wróciło do normy.

zdiagnozuj gazownię, może wtrysk któryś się poddał.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
buku 
Pedro



Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Cze 2005
Skąd: Mielec
Wysłany: |15 Maj 2015|, 2015 18:52   

Świece wymieniłem z 500 km temu.
Umówię się do Czakramu w Tarnowie bo w Mielcu nie ma gazowników.
_________________
Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB
 
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |16 Maj 2015|, 2015 12:02   

jak struna mówi, zacznij od posłuchania pracy wtrysków, czy je słychać.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
buku 
Pedro



Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Cze 2005
Skąd: Mielec
Wysłany: |7 Lip 2015|, 2015 12:52   

Diagnoza - padł parownik i jeden wtrysk. Wymienione...koszt 780 pln.
Po dwóch dniach wróciłem bo z zatrzymanego pojazdu na światłach , jak dodam mocniej gazu to "żabkę" robi. diagnoza - świece kable cewki... kosztów nie podliczam na razie bo jestem bankrutem.
_________________
Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB
 
 
 
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |7 Lip 2015|, 2015 12:54   

To co to za wypasiony reduktor i wtryski ze az 780zł
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |7 Lip 2015|, 2015 17:38   

buku, skoro nie pomogło, to niech Ci zwrócą kasę (- robota) i jedź do innego (kumatego) mechanika.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group