$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Chłodniczka płynu wspomagania
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Chłodniczka płynu wspomagania
Autor Wiadomość
Srebrny 



Auto: Było 90 2.0DOHC sedan LPGII
Pomógł: 3 razy
Wiek: 65
Dołączył: 11 Lip 2005
Skąd: Opole
Wysłany: |2 Lip 2015|, 2015 12:38   Chłodniczka płynu wspomagania

Potrzebuje rozwiązać problem korodującej chłodnicy płynu wspomagania w mojej HA.
Niestety honda się nie popisała i każdy użytkownik co prawda później ale ma problem z korodującą rurką. Nie chcąc doprowadzić do problemów z pompą wspomagania itp chciałbym ją wymienić. Cena w ASO urywa łeb 800,00 zł :evil: za kawałek rurki. Oczywistym jest dorobienie z miedzi czyli'; wymontowanie , podjazd do zakładu wygięcie, lub zabawa we własnym zakresie z piaskiem itp.
Wolałby jednak takie rozwiązanie; wjeżdżam na kanał wyjmuje stare i montuje coś w tym stylu http://www.j-parts.pl/skl...17-rzedowa.html
Może jakiś inny pomysł od innego auta.
Serednica rurki 10 mm
http://www.fotosik.pl/sho...f733982f73d9828
Ostatnio zmieniony przez Srebrny |2 Lip 2015|, 2015 12:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |2 Lip 2015|, 2015 13:06   

No dobrze, ale przeciez cała taka 'chłodniczka' to zazwyczaj około metra rurki w powietrzu. Rurke można wygiąć na kolanie, mocowania dorobic z pasków blachu, demontaż i montaż 15 minut.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |2 Lip 2015|, 2015 13:11   

sprawdz, czy masz rurkę 3/8" czy też 10 mm. wygięcie rurek nie ma żadnego problemu.

[ Dodano: |2 Lip 2015|, 2015 13:13 ]
trzypion napisał/a:
Rurke można wygiąć na kolanie
- przestań gadać takie głupoty i sugerować robienie zwykłego druciarstwa.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Srebrny 



Auto: Było 90 2.0DOHC sedan LPGII
Pomógł: 3 razy
Wiek: 65
Dołączył: 11 Lip 2005
Skąd: Opole
Wysłany: |2 Lip 2015|, 2015 13:31   

10 mm i w sumie powygina około 2m długości plus jeszcze dwa krótkie odcinki. No i nie da się w 15 minut, zderzak trzeba zdjąć co skomplikowane nie jest i trzeba się dobrać do tych dwóch krótkich rurek bo inaczej nie ma sensu. Też skorodowane.
Ostatnio zmieniony przez Srebrny |2 Lip 2015|, 2015 13:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |2 Lip 2015|, 2015 16:14   

jak będę miał wzór lub rysunek, to nie ma problemu, choć trochę dziwne, że jest to rura metryczna.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |2 Lip 2015|, 2015 16:22   

kup od chłopaków taką rurkę z wieloryba . a idąc na mega oszczędność to rurkę miedzianą w U zgiąć i na końcach za pomocą cybantów węże zamocować i jest . wygląda jak wygląda ale działa .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |3 Lip 2015|, 2015 08:51   

A jakby kupić kilka kolanek i zrobić jakiegoś esafloresa lutując to wszystko do kupy? :)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |3 Lip 2015|, 2015 11:00   

Wszystkie chwyty dozwolone ;)
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |3 Lip 2015|, 2015 14:52   

pablo19 napisał/a:
kolanek
- do oleju lepiej łuki.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Srebrny 



Auto: Było 90 2.0DOHC sedan LPGII
Pomógł: 3 razy
Wiek: 65
Dołączył: 11 Lip 2005
Skąd: Opole
Wysłany: |3 Lip 2015|, 2015 21:35   

Muszę się rozglądnąć po okolicy czy nie ma jakieś firmy, która by dorobiła na wzór.Jak nie, to zrealizuję pierwszy pomysł.
 
 
gufer-posepny 


Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Sie 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: |3 Lip 2015|, 2015 22:05   

sobie zlutuj z miedzianych od ogrzewania centralnego :D

albo miedzianą rurkę do lpg .
_________________
W nocy wszystko jest czarne .
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |6 Lip 2015|, 2015 10:14   

gufer-posepny napisał/a:
zlutuj z miedzianych od ogrzewania centralnego
- nie wiem, czy cyną to dobry pomysł, lepiej na twardo.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |6 Lip 2015|, 2015 10:16   

Bez przesady, tam nie ma ani cisnienia, ani obciążeń mechanicznych.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group