zawias |
Autor |
Wiadomość |
gumis
Auto: F.S mk3 97r 2.3 ASB
Dołączył: 11 Kwi 2015 Skąd: Lubań
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 06:47 zawias
|
|
|
Co prawda nie do końca wiem czy to problem czy moze te typy tak maja. Wydaje mi sie, że autko ma taka minimalna tendencje do bujania sie w czasie jazdy
( kurtka nie wiem jak by to opisac) może ,że zachowuje sie tak troche jak ponton. Jest strasznie miękki.
Na przegladzie wyszło, że amory maja przód 75% tył 70%. Na szarpakach nic nie wyszło.
Łaczniki staba na przodzie nowe. Może to wina opon bo to zimówki.
Acha z tyłu w spreżyny mam włożone jakieś gumy. To patent kuzyna na tzw negatyw jak miał to auto.
Macie jakieś pomysły? Czy to normalka. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=nmqIuK-_R0k
[b] |
|
|
|
|
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 08:25
|
|
|
Sprawdz zbieżność przodu choć pewnie jest dobra bo na przeglądzie to by wyszło , ciśnienie w oponach . Rozumiem że zawiecha tył też bez luzów? Miałem podobnie jak tył siedział za nisko. |
_________________ Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać.... |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 08:53
|
|
|
jaki rozmiar opon ? mogą być tylne tuleje przednich wahaczy wyklepane , może być luźne łożysko z tyłu . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 08:56
|
|
|
Przecież był na szarpakach i nic nie wyszło wiec albo jest ok, a ktos jest przewrażliwiony albo pora zmienić szarpaki. |
|
|
|
|
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 09:06
|
|
|
Jankes napisał/a: | a ktos jest przewrażliwiony albo pora zmienić szarpaki. |
Zapomniałem o tych możliwościach , a to częste przyczyny |
_________________ Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać.... |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 09:14
|
|
|
225/45/17 czasem ratuje . tylko krawężników przybywa . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 12:37
|
|
|
Te testy teleskopow mozna sobie w wsadzić. Escort z pękniętym amorem miał na szarpaku 60%
Skorpio w oryginale ma negatyw z tyłu a jak się pogłębia po za normę to wymienia się sprężyny i gumy w zawieszeniu (chociaż sprężyny dużo dają) a nie wkłada się jakieś gumy w zwoje.
Skorpio trzyma sie drogi i nie pływa jak sprawna zawiecha jest.
Zawias do roboty i tyle. Po tylu latach teleskopy i sprężyny mają dość. Zobacz czy nie są mokre tepeskopy z tyłu. |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
Ostatnio zmieniony przez lukas2 |18 Kwi 2015|, 2015 12:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gumis
Auto: F.S mk3 97r 2.3 ASB
Dołączył: 11 Kwi 2015 Skąd: Lubań
|
Wysłany: |18 Kwi 2015|, 2015 12:41
|
|
|
zibi8556, cisnienie 2,3 luzów niby nie ma kazałem diagnoscie dobrze sprawdzac bo to auto dla dziewczyny na 18-ke tył faktycznie powinien być wg mnie ze 2 cm wyzej (trzeba bedzie dociac springi z puchatka)
gufer-posepny, 195x65x15 łożysk nie sprawdzałem bo nic nie huczy ale jesli to sugerujesz to obadam
Jankes, byc może tak jak piszesz,że przewrazliwiony bo w swoim nie scorpio mam sportową zawieche ale obstawiam też, że na diagnostyce mogli jednak olac temat. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=nmqIuK-_R0k
[b] |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |26 Kwi 2015|, 2015 22:10
|
|
|
gumy na wahaczu przednim,to może być przyczyną,ciężki temat z tym. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
PiotrekGran
730 563 952
Auto: 3x24v
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lut 2012 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: |26 Kwi 2015|, 2015 22:18
|
|
|
A podjechać na geometrię się nie da ?
Wtedy wszystko jest podane na tacy... |
_________________ Po co mieć jednego Forda, skoro można mieć trzy |
|
|
|
|
JacekM
Auto: Sierra 1993, 2.0DOHC Sedan
Wiek: 46 Dołączył: 15 Wrz 2011 Skąd: Warszawa Bródno
|
Wysłany: |3 Cze 2015|, 2015 22:57
|
|
|
Sprawdź poduchę tylnego dyfra. U mnie też nie było luzów, a auto "pływało po drodze" , ciężko było utrzymać kierunek na wprost i było bardzo wrażliwe na wiatr. Poducha dyfra była w stanie agonii. Do tego przy okazji zmieniłem poduchy belki i auto jak przyspawane do asfaltu
Poducha jest mało widoczna, a na szarpakach ciężko ją zdiagnozować... |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |5 Cze 2015|, 2015 08:53
|
|
|
skoro gumy włożone, to znaczy, że sprężyny już siadły. A skoro sprężyny siadły, to jest miękki. A jak jest miękki, to pływa. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
JacekM
Auto: Sierra 1993, 2.0DOHC Sedan
Wiek: 46 Dołączył: 15 Wrz 2011 Skąd: Warszawa Bródno
|
Wysłany: |5 Cze 2015|, 2015 22:45
|
|
|
Wyrwana poducha dyfra powiększa objaw negatywu, bo koniec belki bardziej opada. |
|
|
|
|
|