Bicie na kierownicy po raz kolejny |
Autor |
Wiadomość |
hleb23
Auto: 95 2.0 8v sedan+LPG
Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2012 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 14:46
|
|
|
Kurcze, nie pamiętam jaka firma tarczy bo kupowałem je już jakiś czas temu, pamiętam ze fiat dawał je na pierwszy montaż. Bicie na piastach sprawdzałem, zrobiłbym to jeszcze raz ale nie mam dostępu do czujnika. Musiałbym jechać do warsztatu. Jacek, jakie rotingery założyles? Musze znaleźć e takim razie jakieś przyzwoite tarcze za rozsądną cenę. |
_________________ "Proszę nie wrzucać gum do pisuaru, tracą smak" |
|
|
|
|
gumis
Auto: F.S mk3 97r 2.3 ASB
Dołączył: 11 Kwi 2015 Skąd: Lubań
|
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 14:49
|
|
|
bingo napisał/a: | czy na tokarce? |
ktoś kumaty to toczył? bo to sie robi chyba ,,tzw z jednego mocowania''
po tej operacji grubosc tarcz miesci sie jeszcze w normie?
nie wjechałes czasem na rozgrzanych tarczach w kałuże ( bo jak za szybko sie schłodzi to tez potrafi sie odkształcic)
jak i koło dokrecone z różna siła. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=nmqIuK-_R0k
[b] |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 16:29
|
|
|
leń z ciebie
http://www.sklepmartec.pl...rd-scorpio.html |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
mario d
Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Kwi 2015 Skąd: wojkowice
|
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 16:32
|
|
|
mnie w moim oczatym przy hamowaniu tez biło na kierownicy,i okazało się ze mam wybite simmerblocki na wachaczach przednich ,tylko nie te tylne duże a te mniejsze,i tez kombinowałem ,zmieniałem tarcze , |
_________________ Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r. |
Ostatnio zmieniony przez mario d |12 Kwi 2015|, 2015 16:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Masterboy75
KOL FT08
Auto: '97, 2.3 Ghia ASB kombi + LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 06 Lip 2010 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 17:46
|
|
|
U mnie też było tak jak u Adam2000 i mario d , trzepała kierą przy hamowaniu tak od 70 wzwyż. Okazało się , że winna była duża tuleja na lewym wahaczu. Po zmianie problem całkowicie zniknął i do dzisiaj (czyli ok roku) mam spokój. |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 19:40
|
|
|
Masterboy75 napisał/a: | U mnie też było tak jak u Adam2000 i mario d |
u mnie było tak samo i też łudziłem się że to tarcze,okazało się jednak że wahacz do regeneracji(sworzeń tuleja wciskana mała i duża tuleja tylna) |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |13 Kwi 2015|, 2015 11:39
|
|
|
gumis napisał/a: | ktoś kumaty to toczył? bo to sie robi chyba ,,tzw z jednego mocowania'' | - nie ma takiej potrzeby, jak wszystko jest OK. JAk by trzeba było to robić z jednego mocowania, to byś tarcze kupował razem z piastą i wymieniał jako komplet. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
gumis
Auto: F.S mk3 97r 2.3 ASB
Dołączył: 11 Kwi 2015 Skąd: Lubań
|
Wysłany: |13 Kwi 2015|, 2015 15:01
|
|
|
bingo napisał/a: | - nie ma takiej potrzeby, jak wszystko jest OK. JAk by trzeba było to robić z jednego mocowania |
acha czyli to mit. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=nmqIuK-_R0k
[b] |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |13 Kwi 2015|, 2015 18:06
|
|
|
gumis napisał/a: | czyli to mit | - toczenie na piaście kompensuje ci krzywizny montażu piasty i tarcz, ale też brud między nimi. jak nie ma problemu z piastą, to i tarcz przetoczona na zewnątrz (pomijam grubość tarczy) nie stanowi problemu. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
|