$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Bicie na kierownicy po raz kolejny
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bicie na kierownicy po raz kolejny
Autor Wiadomość
hleb23 



Auto: 95 2.0 8v sedan+LPG
Wiek: 33
Dołączył: 17 Kwi 2012
Skąd: Szczecin
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 14:46   

Kurcze, nie pamiętam jaka firma tarczy bo kupowałem je już jakiś czas temu, pamiętam ze fiat dawał je na pierwszy montaż. Bicie na piastach sprawdzałem, zrobiłbym to jeszcze raz ale nie mam dostępu do czujnika. Musiałbym jechać do warsztatu. Jacek, jakie rotingery założyles? Musze znaleźć e takim razie jakieś przyzwoite tarcze za rozsądną cenę.
_________________
"Proszę nie wrzucać gum do pisuaru, tracą smak"
 
 
gumis 


Auto: F.S mk3 97r 2.3 ASB
Dołączył: 11 Kwi 2015
Skąd: Lubań
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 14:49   

bingo napisał/a:
czy na tokarce?


ktoś kumaty to toczył? bo to sie robi chyba ,,tzw z jednego mocowania''
po tej operacji grubosc tarcz miesci sie jeszcze w normie?

nie wjechałes czasem na rozgrzanych tarczach w kałuże ( bo jak za szybko sie schłodzi to tez potrafi sie odkształcic)
jak i koło dokrecone z różna siła.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=nmqIuK-_R0k
[b]
 
 
Jacek12 



Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lut 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 16:29   

leń z ciebie
http://www.sklepmartec.pl...rd-scorpio.html
_________________
Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
mario d 



Auto: 96 2.3 MSB sedan +LPG
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Kwi 2015
Skąd: wojkowice
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 16:32   

mnie w moim oczatym przy hamowaniu tez biło na kierownicy,i okazało się ze mam wybite simmerblocki na wachaczach przednich ,tylko nie te tylne duże a te mniejsze,i tez kombinowałem ,zmieniałem tarcze ,
_________________
Ford Scorpio mk3 2.3 16v 1996r.
Warszawa 223 2.9 EFI 1970r.
Warszawa M20 1957r.
Komar 1967r.
Ostatnio zmieniony przez mario d |12 Kwi 2015|, 2015 16:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Masterboy75 
KOL FT08



Auto: '97, 2.3 Ghia ASB kombi + LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Olkusz
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 17:46   

U mnie też było tak jak u Adam2000 i mario d , trzepała kierą przy hamowaniu tak od 70 wzwyż. Okazało się , że winna była duża tuleja na lewym wahaczu. Po zmianie problem całkowicie zniknął i do dzisiaj (czyli ok roku) mam spokój.
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |12 Kwi 2015|, 2015 19:40   

Masterboy75 napisał/a:
U mnie też było tak jak u Adam2000 i mario d

u mnie było tak samo i też łudziłem się że to tarcze,okazało się jednak że wahacz do regeneracji(sworzeń tuleja wciskana mała i duża tuleja tylna)
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |13 Kwi 2015|, 2015 11:39   

gumis napisał/a:
ktoś kumaty to toczył? bo to sie robi chyba ,,tzw z jednego mocowania''
- nie ma takiej potrzeby, jak wszystko jest OK. JAk by trzeba było to robić z jednego mocowania, to byś tarcze kupował razem z piastą i wymieniał jako komplet.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
gumis 


Auto: F.S mk3 97r 2.3 ASB
Dołączył: 11 Kwi 2015
Skąd: Lubań
Wysłany: |13 Kwi 2015|, 2015 15:01   

bingo napisał/a:
- nie ma takiej potrzeby, jak wszystko jest OK. JAk by trzeba było to robić z jednego mocowania


acha czyli to mit. ;)
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=nmqIuK-_R0k
[b]
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |13 Kwi 2015|, 2015 18:06   

gumis napisał/a:
czyli to mit
- toczenie na piaście kompensuje ci krzywizny montażu piasty i tarcz, ale też brud między nimi. jak nie ma problemu z piastą, to i tarcz przetoczona na zewnątrz (pomijam grubość tarczy) nie stanowi problemu.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group