Znikający olej |
Autor |
Wiadomość |
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |29 Sty 2015|, 2015 13:37
|
|
|
ale co to ma do tematu, w którym piszesz ?!? W temacie o układzie klimatyzacji rozważasz pokrywy rozrządu .... |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |29 Sty 2015|, 2015 15:45
|
|
|
WieSiu, sprawdź najpierw na sucho jak siada ten metalowy.
Zwróć uwagę na miejsce pracy simmeringu, jeżeli wszytko ok to na silikon. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |29 Sty 2015|, 2015 16:08
|
|
|
bingo, przecież tu w temacie nie o kompresor chodziło a właśnie o wyciek z tej dolnej pokrywy.
Reader, a co masz na myśli żeby sprawdzić miejsce pracy simmeringu? Simmering pójdzie nowy, bo nie chce tego drugi raz rozkładać. |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |30 Sty 2015|, 2015 07:17
|
|
|
WieSiu napisał/a: | Reader, a co masz na myśli żeby sprawdzić miejsce pracy simmeringu? Simmering pójdzie nowy, bo nie chce tego drugi raz rozkładać. |
Czy nie jest przypadkiem krawędź uszczelniająca simmeringu w nieodpowiednim miejscu na wałku(kole).
Sokoro pokrywa różni się od tej co zdejmujesz to trzeba sprawdzić albo pomiarami albo przymiarką. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
Ostatnio zmieniony przez Reader |30 Sty 2015|, 2015 07:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |30 Sty 2015|, 2015 08:06
|
|
|
Z doświadczeń moich - nawet mała ryska na powierzchni współpracującej z warką simmeringu może powodować spory wyciek. Ieśli taka sie zdarzy, to papier ścierny w dłoń i łądnie szlifujemy |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |30 Sty 2015|, 2015 09:23
|
|
|
Reader, zmierzę, choc jak jedna na drugia kladlem,to wyjscia na walek wygladaly identycznie
trzypion napisał/a: | papier ścierny w dłoń i łądnie szlifujemy |
jakim papierem ? nie zauwazylem tam ryski,ale jakis slad po simeringu jest,wiec i tak wolalbym to lekko przetrzec. |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |30 Sty 2015|, 2015 09:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |30 Sty 2015|, 2015 15:24
|
|
|
200-400-800-1600, najlepiej na oleju. Przy czym ryski wokół sa mało istotne, natomiast nawet drobna w poprzek potrafi dać popalić. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |31 Sty 2015|, 2015 15:01
|
|
|
chyba nie musialem za bardzo papierem sciernym jechac, zrobilem tylko lekko papierem 2000. I dzis na woza to zakladam:
ZDJECIE |
|
|
|
|
Julek
510 571 845
Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |25 Lut 2015|, 2015 21:41
|
|
|
Ty już założyłeś, ale może komuś innemu przyda się dobra rada. Przy zakładaniu pokrywy z nowym simmeringiem, warto włożyć ze 3-4 śrubki w gwinty, nie dokręcając ich- założyć koło na wał korbowy i włożyć je w simmering, a następnie ustawić pokrywę w taki sposób, by simmering idealnie centralnie przylegał z każdej strony i delikatnie dokręcić te śruby.
Otwory w pokrywce mają niewielki luz i da się ją przykręcić źle - tzn. tak że jedna strona simmeringu będzie mocniej, a druga słabiej dociągnięta do koła pasowego. Szybko doprowadzi to do uszkodzenia simmeringu - wiem, bo raz mi się udało tak zrobić |
_________________ Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje... |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |26 Lut 2015|, 2015 08:21
|
|
|
Julek, zrobiłem dokładnie tak jak Ty napisałeś bo wydało mi się to ważne jak zobaczyłem że można ją różnie ułożyć choć i tak miałem wątpliwości czy na pewno jest równo. Narazie tylko z 50km zrobiłem, jest sucho,ale czy tak zostanie to muszę dużo więcej km zrobić. Ale to dopiero na wiosnę. Dziękuję wszystkim za rady. |
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |26 Lut 2015|, 2015 08:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Julek
510 571 845
Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2007 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |26 Lut 2015|, 2015 08:27
|
|
|
WieSiu, jeśli celowałeś to będzie OK, ja kiedyś po ciemku założyłem to całkiem na pałę (myśląc sobie - eee, tyle śrubek, to na pewno jest tylko jedna właściwa pozycja) i to był błąd |
_________________ Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje... |
|
|
|
|
|