$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Znikający olej
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Znikający olej
Autor Wiadomość
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |29 Sty 2015|, 2015 13:37   

ale co to ma do tematu, w którym piszesz ?!? W temacie o układzie klimatyzacji rozważasz pokrywy rozrządu ....
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |29 Sty 2015|, 2015 15:45   

WieSiu, sprawdź najpierw na sucho jak siada ten metalowy.
Zwróć uwagę na miejsce pracy simmeringu, jeżeli wszytko ok to na silikon.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |29 Sty 2015|, 2015 16:08   

bingo, przecież tu w temacie nie o kompresor chodziło a właśnie o wyciek z tej dolnej pokrywy.

Reader, a co masz na myśli żeby sprawdzić miejsce pracy simmeringu? Simmering pójdzie nowy, bo nie chce tego drugi raz rozkładać.
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |30 Sty 2015|, 2015 07:17   

WieSiu napisał/a:
Reader, a co masz na myśli żeby sprawdzić miejsce pracy simmeringu? Simmering pójdzie nowy, bo nie chce tego drugi raz rozkładać.

Czy nie jest przypadkiem krawędź uszczelniająca simmeringu w nieodpowiednim miejscu na wałku(kole).
Sokoro pokrywa różni się od tej co zdejmujesz to trzeba sprawdzić albo pomiarami albo przymiarką.
_________________
Pozdrawiam

Reader
Ostatnio zmieniony przez Reader |30 Sty 2015|, 2015 07:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |30 Sty 2015|, 2015 08:06   

Z doświadczeń moich - nawet mała ryska na powierzchni współpracującej z warką simmeringu może powodować spory wyciek. Ieśli taka sie zdarzy, to papier ścierny w dłoń i łądnie szlifujemy :D
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |30 Sty 2015|, 2015 09:23   

Reader, zmierzę, choc jak jedna na drugia kladlem,to wyjscia na walek wygladaly identycznie


trzypion napisał/a:
papier ścierny w dłoń i łądnie szlifujemy


jakim papierem ? nie zauwazylem tam ryski,ale jakis slad po simeringu jest,wiec i tak wolalbym to lekko przetrzec.
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |30 Sty 2015|, 2015 09:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |30 Sty 2015|, 2015 15:24   

200-400-800-1600, najlepiej na oleju. Przy czym ryski wokół sa mało istotne, natomiast nawet drobna w poprzek potrafi dać popalić.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |31 Sty 2015|, 2015 15:01   

chyba nie musialem za bardzo papierem sciernym jechac, zrobilem tylko lekko papierem 2000. I dzis na woza to zakladam:

ZDJECIE
 
 
Julek 
510 571 845



Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: |25 Lut 2015|, 2015 21:41   

Ty już założyłeś, ale może komuś innemu przyda się dobra rada. Przy zakładaniu pokrywy z nowym simmeringiem, warto włożyć ze 3-4 śrubki w gwinty, nie dokręcając ich- założyć koło na wał korbowy i włożyć je w simmering, a następnie ustawić pokrywę w taki sposób, by simmering idealnie centralnie przylegał z każdej strony i delikatnie dokręcić te śruby.
Otwory w pokrywce mają niewielki luz i da się ją przykręcić źle - tzn. tak że jedna strona simmeringu będzie mocniej, a druga słabiej dociągnięta do koła pasowego. Szybko doprowadzi to do uszkodzenia simmeringu - wiem, bo raz mi się udało tak zrobić :)
_________________
Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje...
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |26 Lut 2015|, 2015 08:21   

Julek, zrobiłem dokładnie tak jak Ty napisałeś bo wydało mi się to ważne jak zobaczyłem że można ją różnie ułożyć :D choć i tak miałem wątpliwości czy na pewno jest równo. Narazie tylko z 50km zrobiłem, jest sucho,ale czy tak zostanie to muszę dużo więcej km zrobić. Ale to dopiero na wiosnę. Dziękuję wszystkim za rady.
Ostatnio zmieniony przez WieSiu |26 Lut 2015|, 2015 08:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Julek 
510 571 845



Auto: '91 2,9 LSD,
Pomógł: 32 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: |26 Lut 2015|, 2015 08:27   

WieSiu, jeśli celowałeś to będzie OK, ja kiedyś po ciemku założyłem to całkiem na pałę (myśląc sobie - eee, tyle śrubek, to na pewno jest tylko jedna właściwa pozycja) i to był błąd :>
_________________
Tak to jest normalne, że nie gadasz z bandytami. Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych. Kto z kim przystaje, takim się staje...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group