$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Dziwne dźwięki powyżej 2k rpm dohc mk2
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne dźwięki powyżej 2k rpm dohc mk2
Autor Wiadomość
bednarowski 



Auto: 91 Škoda Favorit
Wiek: 32
Dołączył: 23 Maj 2014
Skąd: Gliwice
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 11:50   Dziwne dźwięki powyżej 2k rpm dohc mk2

Nagrałem filmik https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be trochę cicho ale słychać. Powyżej 2000 obrotów zaczyna dziwnie świszczeć a do tego cały czas w kabinie słychać takie ciche syczenie i wydaje mi się, że jakby stracił troche mocy chociaż teraz to sam nie wiem. Może ktoś wie o co chodzi?
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 12:00   

Jak syczy, to mi kojarzy się od razu z jednym - strzelił wężyk
podciśnienia EGR. Ja tak kiedyś miałem na trasie i uczucie jakby pracował zawór upustowy od turbo :)
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 12:07   

EGR w starym DOHCu?
Może odma pod kolektorem wydechowym nieszczelna? Zdejmij 2gi króciec od tyłu kol. ssącego, zaślep i sprawdź.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
Ostatnio zmieniony przez VIK |23 Sie 2014|, 2014 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bednarowski 



Auto: 91 Škoda Favorit
Wiek: 32
Dołączył: 23 Maj 2014
Skąd: Gliwice
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 14:45   

Odme sprawdzę. To jak w końcu z tym EGR jest czy nie? Jak to sprawdzić? Te piszczenie może być od alternatora?
_________________
If it ain't broke you ain't trying hard enough
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 14:53   

bednarowski, to piszczenie czy syczenie? Bo to ogromna różnica jakby... Co do EGR, to wydaje mi się, że był, ale mogę się mylić.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
bednarowski 



Auto: 91 Škoda Favorit
Wiek: 32
Dołączył: 23 Maj 2014
Skąd: Gliwice
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 15:08   

I jedno i drugie, piszczenie takie jak na filmiku słychać, powyżej 2k rpm, syczenie jest cały czas, nie słychać na filmiku bo jest dosyć ciche. Syczenie zaczęło się jak jechałem autostradą, nagle zaczęło syczeć i stracił moc.
_________________
If it ain't broke you ain't trying hard enough
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 15:36   

To miałem podobny objaw z EGR. Tez na autostradzie.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
Zysio 
LKR 55077



Auto: '06 Citroen C8 2.0 HDi 136KM
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 16:22   

Nie drąż tematu EGR - bo go nie ma.
_________________
Tomek (Żysio)
------------
Jest:
'06 Citroen C8 2.0 HDi
Było:
'03 Yamaha TDM 900
'99 W210 E430
'05 Volvo V70 2.4 D5
'88 2.9 V6 Ghia + LPG
 
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |24 Sie 2014|, 2014 09:14   

W ścierce syczało mi gdzieś pod deską, okazało się że serwo puszcza ale hamulce działały dobrze :shock:
_________________
Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać....
 
 
bednarowski 



Auto: 91 Škoda Favorit
Wiek: 32
Dołączył: 23 Maj 2014
Skąd: Gliwice
Wysłany: |2 Wrz 2014|, 2014 18:10   

Winny okazał się katalizator który został wycięty, przy okazji skorpion otrzymał nowy tłumik końcowy. Żeby nie tworzyć nowego tematu może powie mi ktoś na szybko co to za wtyczki mam rozłączone pod maską http://i.imgur.com/lmf23KT.jpg ?
 
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |2 Wrz 2014|, 2014 22:49   

Jakby od podgrzewanych spryskiwaczy ta z niebieskim :)
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
bednarowski 



Auto: 91 Škoda Favorit
Wiek: 32
Dołączył: 23 Maj 2014
Skąd: Gliwice
Wysłany: |3 Wrz 2014|, 2014 09:31   

Dzięki :)
_________________
If it ain't broke you ain't trying hard enough
 
 
 
KubusWariat 


Auto: Scorpio Cossi, '93, srebrna hbta :D
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Gru 2005
Skąd: Wrocław
Wysłany: |30 Paź 2014|, 2014 12:10   

czyli porcelana wielkosci pilki do tenisa przytykala wydech?
_________________
cosworth BOA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group