$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Napędy klapek w mieszalniku nawiewów
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Napędy klapek w mieszalniku nawiewów
Autor Wiadomość
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |9 Paź 2014|, 2014 21:59   Napędy klapek w mieszalniku nawiewów

Przekleję swój post z tematu Readera, bo ten dziś wieczorem wygaśnie a potrzebuję podpowiedzi
gufer-posepny napisał/a:
jemu się nic nie zmienia
chodzi mi o to, czy jeśli się zmieni wzajemne położenie zębatek:
,
albo trybików silniczka krokowego w stosunku do dużego trybika wewnątrz tej przekładni, to czy to się wszystko ustawi do jakiegoś stanu "wyjściowego" po resecie i klimatron będzie wiedział, że np. klapka nawiewu po stronie kierowcy jest zamknięta
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |9 Paź 2014|, 2014 23:06   

tak - ustawi się, właśnie po to między innymi się robi reset klimatrona.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
bingo 
PO 656 EY



Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy
Wiek: 50
Dołączył: 10 Wrz 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: |10 Paź 2014|, 2014 08:05   

Be
Aro napisał/a:
czy to się wszystko ustawi do jakiegoś stanu "wyjściowego" po resecie i klimatron będzie wiedział, że np. klapka nawiewu po stronie kierowcy jest zamknięta
- będzie wiedział. on po prostu podaje sygmał, by klapa ustawiła się w skrajnej pozycji, a sygnałów podaje tyle, by ten skraj na pewno osiągnąć. A że dalej się nie da ustawić klapy, to komp klimy wie, że ma teraz skrajne otwarcie. i od tego miejsca nalicza kolejne ustawienia.
_________________
nigdy nie mów nigdy
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |10 Paź 2014|, 2014 09:50   

Aro napisał/a:
chodzi mi o to, czy jeśli się zmieni wzajemne położenie zębatek:
Te akurat musisz odpowiednio ustawić, masz tam cechy na zębatkach.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |10 Paź 2014|, 2014 12:52   

No to jeszcze muszę się zgiąć i obczaić te zębatki
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
gunia 


Auto: honda accord VII 2l asb
Pomogła: 1 raz
Wiek: 36
Dołączyła: 20 Cze 2006
Skąd: Bedford
Wysłany: |19 Lis 2014|, 2014 23:03   

Up
_________________
Był megane 02, 1.6BP
Był Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D rok 2003
Był punto 97, 1,2BP
Był Scorpio 95,2 LPG
Był Accent 95, 1,5 BP
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |19 Lis 2014|, 2014 23:12   

W tamtym trzeba było oczywiście dokładnie zgrać któreś skrajne położenie klapy kierunku nawiewu ze skrajnym ułożenia tej księżycowatej zębatki. Wydaje się, że z tym jest dobrze.
Ale dzisiaj złożyłem wszystko do kupy i przy próbie resetu klimy wyskoczyło mi 51, 52 i 9. Jak to zinterpretować? Z tą dziewiątką, to chyba muszę poobserwować zachowanie napedu klapy temperatury strony kierowcy, zgadza się? Bo wydobyłem coś z instrukcji, ale po afrykańsku :P
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
Ostatnio zmieniony przez Aro |19 Lis 2014|, 2014 23:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
aviator 



Auto: nie scorpio, nie ford; śmigło gwiazda i jazda
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Cze 2010
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: |28 Lis 2014|, 2014 19:38   

Upa
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW i3, Mercedes Pilote Explorateur
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |28 Lis 2014|, 2014 19:44   

Powodem błędu 9 była wypadnięta wtyczka z silnika klapy - ta, która przy wyciąganiu mieszalnika mi się urwała.
Wszystko wydaje się prawidłowo działa, ale wkurza mnie komunikat 51 i 52 gdy próbuję zrobić reset. Miał ktoś takie coś? Bo w rozpisce błędów czegoś takiego nie ma.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group