Mała kompresja |
Autor |
Wiadomość |
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 16:20
|
|
|
A historia zna przypadki gdzie po kompletnym remoncie i tak bylo cos nie tak. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 16:52
|
|
|
Dlatego ja swojego n7a rsa nie remontowalem,bo znajomy mechanik uświadomił mnie o problemach jakie mogą wystąpić , kupiłem w cudownej firmie Bodo w radwanicach ladniutkiego paroletniego leżaka magazynowego z pomiarem kompresji przed kupnem, nie żałuję decyzji, stary silnik mam na graty jakby co, bo poza braniem oleju ładnie chodził |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 17:24
|
|
|
Problemy jakie moga wystąpić wynikają najczęściej z jakości nowych części sprzedawanych dzisiaj. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 19:35
|
|
|
trzypion napisał/a: | No ale tu nie chodzi raczej o pełny remont, tylko o pierścienie na jednym cylindrze |
Jak już robić to wszystkie a nie jeden |
_________________ Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać.... |
|
|
|
|
sobolaqe
Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 21:15
|
|
|
zibi8556 napisał/a: | trzypion napisał/a: | No ale tu nie chodzi raczej o pełny remont, tylko o pierścienie na jednym cylindrze |
Jak już robić to wszystkie a nie jeden |
3p woli drutowac
nie czytales jak on "naprawia" swoje samochody |
_________________ pzdr
piotrek
508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6 |
|
|
|
|
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 21:52
|
|
|
sobolaqe napisał/a: | zibi8556 napisał/a: | trzypion napisał/a: | No ale tu nie chodzi raczej o pełny remont, tylko o pierścienie na jednym cylindrze |
Jak już robić to wszystkie a nie jeden |
3p woli drutowac
nie czytales jak on "naprawia" swoje samochody |
Oj jest co poczytać jest |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 22:13
|
|
|
Jak już robić to wszystko jak i tak juz rozebrame. Panewki, rozrząd, pierścienie, blok, hydrostosy, pompę wody , uszczelki i wszystko inne co po drodze wyjdzie, a itak nie masz pewności końcowego efektu. Ja jestem mega zadowolony z remkntu dohaca ale miesiac po moim tobili chlopaki w galaxiaku 8v i już szopki wyszły |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Bango
Auto: '96 2,3 kombi + LPG
Wiek: 37 Dołączył: 05 Wrz 2010 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 23:27
|
|
|
dzisiaj będą wyciągnięte tłoki to będzie coś więcej wiadomo |
_________________ Dębowe meble ogrodowe
792 792 992 |
|
|
|
|
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 06:42
|
|
|
lukas2 napisał/a: | Jak już robić to wszystko jak i tak juz rozebrame. Panewki, rozrząd, pierścienie, blok, hydrostosy, pompę wody , uszczelki i wszystko inne co po drodze wyjdzie, a itak nie masz pewności końcowego efektu. Ja jestem mega zadowolony z remkntu dohaca ale miesiac po moim tobili chlopaki w galaxiaku 8v i już szopki wyszły |
Może wielkiego doświadczenia nie mam z remontami, ale kilka silników pierścieniowałem i takie po szlifach składałem i odpukać, do dzisiaj klienci zadowoleni. Wydaje mi się, że jeżeli wszystko składa się czyste i dokręcone odpowiednimi momentami to ma być dobrze. Przede mną złożenie motoru 2,8 tdi VW po szlifach , zobaczymy jak będzie |
_________________ Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać.... |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 07:30
|
|
|
Czytać.....
"Głowica została zrzucona i pojechała na planowanie i zrobienie gniazd." - skoro już jest zrzucona, to wyjęcie tłoka i zmierzenie nie stanowi problemu. Warto zatem zmierzyć średnice tłoka, średnicę i owalizacje cylindra i wtedy podjąć decyzję.
I istotnie, złożenie silnika na nowych pierścieniach bedzie ciut droższe od kupienia nowego, jednak jesli pomiary pokażą, że tłok i cylinder są w dobrym stanie, to IMO lepiej zapłacic nieco więcej i mieć silnik zrobiony, niż kupowac kolejnego kota w worku. No chyba, że trafi sie silnik w jeżdżącym aucie, który można odpalic i przetestować. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 09:51
|
|
|
Przecież nie koniecznie trzeba od razu jezdzic,zawsze można sprobowac jak u mnie było przez podpiecie obudowy lub całej skrzyni do silnika,wlozenie rozrusznika i kręcenie rozrusznikiem, przynajmniej będzie możliwosc zbadania kompresji. I przynajmniej zyskujemy spora szanse ze z silnikiem jest wszystko ok. Jak sprzedający się na takie coś nie zgodzi to bym sobie go odpuścił. |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 09:53
|
|
|
Na zimno bedzie ok, a potem okaże sie, że zjada olej i stuka... Nie czarujmy sie - silniki używane mają zazwyczaj spore przebiegi i bardzo często są masakrycznie zajeżdżone... |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 09:56
|
|
|
Lepszy taki pomiar niż żaden a i zwiększa wiarygodność sprzedawcy |
|
|
|
|
zibi8556
LKS 2U98
Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53 Dołączył: 06 Gru 2013 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 12:23
|
|
|
Julek napisał/a: | Tak więc jedyną podstawową kwestią jest kupowanie takich gratów od ludzi w typie Jankesa, którzy mają swój honor, renomę i dla byle silnika/skrzyni nie będą z siebie robić szmaty. |
Mam też u siebie taki szrot z którego zakładałem 4 silniki i nie było żadnych problemów |
_________________ Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać.... |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 23:21
|
|
|
zibi8556 napisał/a: | zakładałem 4 silniki |
no co Ty-dwójki nie wrzucasz?? |
|
|
|
|
|