$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Mała kompresja
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mała kompresja
Autor Wiadomość
Jankes
[Usunięty]

Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 16:20   

A historia zna przypadki gdzie po kompletnym remoncie i tak bylo cos nie tak.
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 16:52   

Dlatego ja swojego n7a rsa nie remontowalem,bo znajomy mechanik uświadomił mnie o problemach jakie mogą wystąpić , kupiłem w cudownej firmie Bodo w radwanicach ladniutkiego paroletniego leżaka magazynowego z pomiarem kompresji przed kupnem, nie żałuję decyzji, stary silnik mam na graty jakby co, bo poza braniem oleju ładnie chodził
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 17:24   

Problemy jakie moga wystąpić wynikają najczęściej z jakości nowych części sprzedawanych dzisiaj.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 19:35   

trzypion napisał/a:
No ale tu nie chodzi raczej o pełny remont, tylko o pierścienie na jednym cylindrze

Jak już robić to wszystkie a nie jeden
_________________
Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać....
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 21:15   

zibi8556 napisał/a:
trzypion napisał/a:
No ale tu nie chodzi raczej o pełny remont, tylko o pierścienie na jednym cylindrze

Jak już robić to wszystkie a nie jeden


3p woli drutowac :)
nie czytales jak on "naprawia" swoje samochody :)
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 21:52   

sobolaqe napisał/a:
zibi8556 napisał/a:
trzypion napisał/a:
No ale tu nie chodzi raczej o pełny remont, tylko o pierścienie na jednym cylindrze

Jak już robić to wszystkie a nie jeden


3p woli drutowac :)
nie czytales jak on "naprawia" swoje samochody :)

Oj jest co poczytać jest ;)
 
 
lukas2 
Mk2 rulez



Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2010
Skąd: Police
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 22:13   

Jak już robić to wszystko jak i tak juz rozebrame. Panewki, rozrząd, pierścienie, blok, hydrostosy, pompę wody , uszczelki i wszystko inne co po drodze wyjdzie, a itak nie masz pewności końcowego efektu. Ja jestem mega zadowolony z remkntu dohaca ale miesiac po moim tobili chlopaki w galaxiaku 8v i już szopki wyszły
_________________
Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r
 
 
 
Bango 


Auto: '96 2,3 kombi + LPG
Wiek: 37
Dołączył: 05 Wrz 2010
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: |28 Sie 2014|, 2014 23:27   

dzisiaj będą wyciągnięte tłoki to będzie coś więcej wiadomo
_________________
Dębowe meble ogrodowe
792 792 992
 
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 06:42   

lukas2 napisał/a:
Jak już robić to wszystko jak i tak juz rozebrame. Panewki, rozrząd, pierścienie, blok, hydrostosy, pompę wody , uszczelki i wszystko inne co po drodze wyjdzie, a itak nie masz pewności końcowego efektu. Ja jestem mega zadowolony z remkntu dohaca ale miesiac po moim tobili chlopaki w galaxiaku 8v i już szopki wyszły

Może wielkiego doświadczenia nie mam z remontami, ale kilka silników pierścieniowałem i takie po szlifach składałem i odpukać, do dzisiaj klienci zadowoleni. Wydaje mi się, że jeżeli wszystko składa się czyste i dokręcone odpowiednimi momentami to ma być dobrze. Przede mną złożenie motoru 2,8 tdi VW po szlifach , zobaczymy jak będzie :roll:
_________________
Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać....
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 07:30   

Czytać.....
"Głowica została zrzucona i pojechała na planowanie i zrobienie gniazd." - skoro już jest zrzucona, to wyjęcie tłoka i zmierzenie nie stanowi problemu. Warto zatem zmierzyć średnice tłoka, średnicę i owalizacje cylindra i wtedy podjąć decyzję.
I istotnie, złożenie silnika na nowych pierścieniach bedzie ciut droższe od kupienia nowego, jednak jesli pomiary pokażą, że tłok i cylinder są w dobrym stanie, to IMO lepiej zapłacic nieco więcej i mieć silnik zrobiony, niż kupowac kolejnego kota w worku. No chyba, że trafi sie silnik w jeżdżącym aucie, który można odpalic i przetestować.
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 09:51   

Przecież nie koniecznie trzeba od razu jezdzic,zawsze można sprobowac jak u mnie było przez podpiecie obudowy lub całej skrzyni do silnika,wlozenie rozrusznika i kręcenie rozrusznikiem, przynajmniej będzie możliwosc zbadania kompresji. I przynajmniej zyskujemy spora szanse ze z silnikiem jest wszystko ok. Jak sprzedający się na takie coś nie zgodzi to bym sobie go odpuścił.
 
 
trzypion 
V6 Rulez!



Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy
Wiek: 53
Dołączył: 20 Lis 2012
Skąd: Zurych
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 09:53   

Na zimno bedzie ok, a potem okaże sie, że zjada olej i stuka... Nie czarujmy sie - silniki używane mają zazwyczaj spore przebiegi i bardzo często są masakrycznie zajeżdżone...
_________________
502 122 688 - jak mogę, to pomogę.
 
 
WieSiu 


Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 09:56   

Lepszy taki pomiar niż żaden a i zwiększa wiarygodność sprzedawcy
 
 
zibi8556 
LKS 2U98



Auto: '98 2,3 ASB sedan + LPG
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2013
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 12:23   

Julek napisał/a:
Tak więc jedyną podstawową kwestią jest kupowanie takich gratów od ludzi w typie Jankesa, którzy mają swój honor, renomę i dla byle silnika/skrzyni nie będą z siebie robić szmaty.

Mam też u siebie taki szrot z którego zakładałem 4 silniki i nie było żadnych problemów
_________________
Nie jeździj szybciej.... niż twój anioł stróż potrafi latać....
 
 
konrad85 
502 997 723



Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2012
Skąd: Lublin Swoboda
Wysłany: |29 Sie 2014|, 2014 23:21   

zibi8556 napisał/a:
zakładałem 4 silniki

no co Ty-dwójki nie wrzucasz?? :P :690:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group