|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Jaki system do mojego BOB-a? |
Autor |
Wiadomość |
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 15:53
|
|
|
Znowu widzę emocje i złośliwości ... |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Kamil_Scorpio_
Sw0jaCz3K.
Auto: '96 2.9 24V ASB sedan +SEKW.
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2011 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 16:06
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | Znowu widzę emocje i złośliwości ... |
Wszystko okej Adamie, emocje opanowane dzięki pw do Kevina |
_________________ '87 Scorpio Mk1 2.9 12V MSB Habeta +BLOS
'96 Scorpio Mk3 BoBik 2.9 24V ASB sedan +LPG
'18 Opel Insignia B 1.5T 165km Habeta |
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Scorpio_ |21 Sie 2014|, 2014 16:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 23:12
|
|
|
Myślałem, że w Białymstoku siedzi, dlatego tak napisałem.
Kamil_Scorpio_ napisał/a: | ...ale i tak ja wolę wydać na paliwo żeby na mnie robili testy i zobaczyli czy jest lepiej czy gorzej. |
Ja to chyba wolał bym pojechać do Struny. Niby dalej i drożej, ale być może raz a porządnie i może jak by policzyć wszystkie wycieczki do tych montażystów to wyszło by taniej , a i w góry można skoczyć na mikro wakacje |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 23:20
|
|
|
ja Grzeska lapalem w piasecznie i po obwodnicy latalismy mk1
teraz czas na mk3 |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 23:29
|
|
|
pablo19 napisał/a: | Faktycznie, mamy tu jeszcze Grzesia na miejscu |
jest kolejka
ale daje rade, |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |21 Sie 2014|, 2014 23:45
|
|
|
podobno teraz to minimum karta korzysci
no chyba ze masz dzokera- on robi wszystkie karty, haha |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Aro
Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy Wiek: 56 Dołączył: 06 Lis 2004 Skąd: Łomża
|
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 07:39
|
|
|
Fajne rzeczy w moim temacie
No nic...
Kamil, jak to się mówi z dobroci serca naraił mi ten zakład, bo wiedział, że u lokalnych lepaków montował nie będę. W rachubę wchodził jeszcze jeden zakład w Siedlcach i w Olsztynie. Obydwie firmy dalej i nikogo tam nie znam. Padło zatem na ALEXA. Dlatego od razu miałem wkalkulowane ewentualne wyjazdy do serwisu. Na razie byłem tam tylko w związku z samym montażem, czyli na montażu właściwym i na przeglądzie po 1000km. Rzeczywiście instalki w kosie dopiero się uczą, bo to ich pierwsze i pewnie ostatnie dwa egzemplarze w karierze
Dzięki ścieżkom wydeptanym przez Kamila, jak już uruchomię auto, to pojadę tam cały w bieli na jedną, kompleksową obsługę i tyle. Myślę i mam nadzieję, że tak będzie, bo jak posłucham, jak ludziska walczą z lokalnymi wstawiaczami - bufonami - lepakami to szelki mi spadają. Tam, (w Alex-ie) tak jak Kamil pisze rzeczywiście można pogadać i widać, że Tomek angażuje się w problem. Może z powodu zagrożenia rozgłosem poprzez różne fora, a może tam tak po prostu jest. Nie ważne - starają się. Na pewno, nie nazwał bym ich partaczami, bo to nie w porządku. Nie są alfą i omegą w dziedzinie LPG, ale kto w niej jest? Walnęli zonka z butlą, ale już poprawili. Ja wiem po sobie, że usługę można zjewać, zrobić dobrze i zrobić idealnie. Ta usługa nie jest idealna, ale nie jest też zjewana.
A Kamil broni ich całym swym jestestwem, bo ich zna, ale myślę przede wszystkim w wyniku tych wszystkich najazdów na nich, podgrzewanych dodatkowo wstawkami niektórych egzemplarzy o mniej i bardziej cywilizowanych częściach kraju.
Poza tym młody jest, gniewny i też trochę prowokuje
pepi, jeśli chodzi o miedź, to chłopaki, a właściwie ten Tomek przy pierwszej wizycie mi powiedział, że na FARO nie robią. Nie wiem dlaczego. Na pewno nie z zacofania technologicznego bo ich (jako firmy) działalność idzie jak najbardziej rozwojowo.
Cytat: | wystarczy ze Arowi tak zobili ze teraz nie moze odpalic | Kev zbóju, wiesz, że to nie dlatego, więc nie rozkręcaj dodatkowych emocji, bo później napisałeś, że i tak robienie wiązki mnie nie ominie.
Podsumowując - jest dobrze, będzie jeszcze lepiej.
I proszę Was, nie zawalajcie już tematu tą szarpaniną, bo taki był fajny i przydatny, a teraz w tym gąszczu złośliwości ciężko jest wygrzebać użyteczne informacje.
Ale tyradę pizgłem z rańca na przebudzenie - dzięki za cierpliwość |
_________________ 2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna" |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 08:07
|
|
|
Tak szczerze mówiąc - ten numer z butlą IMO jest jakiś przesadzony. Owszem, przy bardzo niskim poziomie LPG i przyspieszaniu może zamiast płynnego zaciągnąć już gazowy propan-butan i instalka przełączy na benzynę, a jesli głupsza, to silnik zmuli, Z drugiej strony - dostaje się wczesniej ostrzeżenie 'hej, gaz się kończy, stacja na gwałt!' i można jeszcze pare km zrobić nie przyśpieszając za bardzo, co zresztą jest rozsądne, kiedy się na oparach jedzie.
A montazyści, cóż, do poziomu Struny mało kto się zbliża, więc można w sumie niemal każdy warsztat uznac za partaczy, a z drugiej strony dopieszczanie kosztuje i wątpie, żeby zakład dopieszczający miał wzięcie, szczególnie w okolicy, która do najbogatszych nie nalezy. Przeciętnemu klientowi wystarczy, że bedzie jeździło. |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 08:20
|
|
|
trzypion, coś chyba nie wiesz co się dzieje przy mocnym przyspieszeniu, albo po prostu masz za słabe auto. Nie było by problemu jakby przy ostatnich km na gazie wywalalo błąd, przecież pisali ze spokojnie zdarzyć się może przelaczenie na benzyne nawet jak jeszcze 1/3 i więcej gazu jest. Ja tak mam od lat w escorcie,ale z lenistwa nie zmieniłem tego, im mniej gazu jest tym jest gorzej ale przelaczenie na benzyne mam czasem nawet przy połowie zbiornika jak ostro pocisne auto. |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 15:31
|
|
|
trzypion napisał/a: | .... zamiast płynnego zaciągnąć już gazowy propan-butan ... |
Przecież gaz to też płyn.
Tutaj jest mowa o zasilaniu reduktora ciekłym LPG.
Chyba zamiast na mechanikę płynów chodziłeś na wagary.
...
trzypion napisał/a: | Z drugiej strony - dostaje się wczesniej ostrzeżenie 'hej, gaz się kończy, stacja na gwałt!' i można jeszcze pare km zrobić nie przyśpieszając za bardzo, co zresztą jest rozsądne, kiedy się na oparach jedzie. | Mi niestety kilka razy zdarzyło się, że koniec LPG i jazdę na benzynie poznałem dopiero jak zauważyłem ruch wskazówki poziomu paliwa.
Dlatego zazwyczaj jeżdżę na licznik i w okolicy 300km rozglądam się za stacją. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
Ostatnio zmieniony przez Reader |22 Sie 2014|, 2014 15:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 22:15
|
|
|
nie drze ci się ??
bo u mnie nie da się nie zauważyć |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |22 Sie 2014|, 2014 23:50
|
|
|
Piszczyk w przelaczniku Techa to jednak nie to co oddzielny w Stagu.
Mysle nad jakas wizualizacją na desce rozdzielczej. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 13:21
|
|
|
Reader, może masz źle wybrany typ buzzera, wtedy właśnie jest taki nijako-cichy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |23 Sie 2014|, 2014 22:53
|
|
|
Reader napisał/a: | Piszczyk w przelaczniku Techa to jednak nie to co oddzielny w Stagu |
u mnie było tak że jeśli nie słucha się radia na cały regulator to słychać piszczyk,poza tym centralkę gazu mam pod włącznikiem świateł więc w zasięgu wzroku,jak zapali się sama czerwona dioda to widać od razu(przeważnie zerkam na nią co jakiś czas wiedząc że w butli już opary) |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |24 Sie 2014|, 2014 08:16
|
|
|
w techu to piszczy nawet głośno
testowałem to co chwila jak mi układ nie pracował poprawnie i miałem spadki
w agisie jest opcja ciągłego buzera nie idzie tego przeoczyć !
mówiłem że lepszy
[ Dodano: |24 Sie 2014|, 2014 21:52 ]
http://lpg-forum.pl/podst...lpg-t32594.html |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |