|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Falujące obroty silnika, po wciśnięciu sprzęgła |
Autor |
Wiadomość |
wojtekrobert
Auto: auto
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Cze 2012 Skąd: Opole
|
Wysłany: |8 Cze 2014|, 2014 23:05 Falujące obroty silnika, po wciśnięciu sprzęgła
|
|
|
Witajcie.
mam pytanie, gdy odpalam maszynę obroty na blacie to około 1500 na biegu jałowym. następnie gdy wciskam sprzęgło, to obroty spadają do około 800, gdy puszczam wynoszą około 900-1000. spotkał się ktoś z czymś takim, czym to może być spowodowane?
a dziś pojawiła się inna rzecz, odpaliłem auto i obroty były w okolicy 800, ale silnik lekko nierówno pracował, trochę ruszało budą i lewarkiem od skrzyni, dodałem mu trochę gazu i wszystko wróciło do normy, czyli do 1500 obr i tak się trzyma. |
Ostatnio zmieniony przez wojtekrobert |8 Cze 2014|, 2014 23:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |8 Cze 2014|, 2014 23:15
|
|
|
normą nie są obroty 1500, a 800.
Sprawdz lewizne i podepnij go pod elema |
|
|
|
|
wojtekrobert
Auto: auto
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Cze 2012 Skąd: Opole
|
Wysłany: |9 Cze 2014|, 2014 01:07
|
|
|
podpiąłem go pod ELM'a, jakie wskazania sprawdzić?
było kilka błędów, ale to chyba jeszcze niepokasowanych zanim zrobiłem wiązki itp, zainteresował mnie tylko ten : B1551 decline release circuit failure, co ten błąd oznacza?
w komorze silnika słyszalem syczenie, okazało się że rurka która idzie od kolektora dolotowego do egr była nieco luźna, jak ręką ją dopchnąłem syczenie ustało i obroty się uregulowały, lecz dalej w granicach powyżej tysiąca. jaki jest możliwy powód tego że są wyższe mimo że mają wynosić 800? no i nie bardzo rozumiem, dlaczego spadają gdy wciskam sprzęgło, obciążenie spada? lecz gdy sprzęgło odpuszczę to zostają niższe już.. |
|
|
|
|
WieSiu
Auto: Thunderbird MN12 4.6 V8
Pomógł: 20 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: |9 Cze 2014|, 2014 07:03
|
|
|
Bledy się kasuja po odpieciu akumulatora, mysle ze nie robiłeś wiązki z podpietym aku wiec to świeże błędy |
|
|
|
|
wojtekrobert
Auto: auto
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Cze 2012 Skąd: Opole
|
Wysłany: |9 Cze 2014|, 2014 22:31
|
|
|
zero jakichkolwiek błędów. prawdopodobnie jest lewizna przy przewodzie od egr, jak to załatwię to zobaczę czy będzie poprawa
[ Dodano: |4 Lip 2014|, 2014 22:37 ]
lewizna w tamtym miejscu.
przerobiłem kolektor ssący (zamontowałem alu odlew) oraz uszczelniłem go, co dziwne po odpalenia obroty były prawidłowe, ale syczenie z tamtej okolicy było.. silnik popracował jakiś czas i syczenie ustalo, obroty są prawidłowe. puki co jeżdżę, ale przydało by się to sprawdzić, może kiedyś dzięki za pomoc Jankes |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |