czy to sie reguluje?? |
Autor |
Wiadomość |
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 17:41 czy to sie reguluje??
|
|
|
A więc tak. Ruszam i po zmianie z 1na 2 nie ma powrotu w druda stronę czyli nie zrzuca z 2 na 1(nie mam kick -downa) ale powinien chyba zrzucać.Po drugie przełancza z 1 na 2 max przy 40 km/h przy pełnym wciśnięciu. przy delikatnej jeździe zaraz po ruszeniu.Ale zawsze z szarpnięciem.szarpie do przodu i tylko z 1 na 2 .Pozostałe zmiany z 2na3 i z 3 na 4 płynnie.Oprócz tego po przekroczeniu 90km/h nie zrzuca do trójki.to samo z 3 na 2 po przekroczeniu 60 km/h.jeżeli ciągne ze startu z pełnym wciskiem 1 na 2 40km/h 2 na 3 90km/h 3 na 4 120 km/h.Teraz pytanie czy można to jakoś podkręcić zeby zrzucał z 4 na 3 i z 3 na 2 wcześniej a z 2 na 1 wogóle żeby chociaz zaczął? |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 17:56
|
|
|
To wszystko świadczy raczej o złym ustawieniu dźwigni kick-down.
Ustaw to prawidłowo i sprawdź jak zmienia. |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 18:17
|
|
|
Adam_2000 napisał/a: | To wszystko świadczy raczej o złym ustawieniu dźwigni kick-down. |
Czyli bez kick-downa nie zmieni z 2 na 1 kę nawet przy 10km/h??
Adam_2000 napisał/a: | Ustaw to prawidłowo i sprawdź jak zmienia. |
Niestety nie mogę sobie z ty problemem poradzić...może kiedyś uda mi sie trafić na mecha co to podłączy |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 18:27
|
|
|
buku napisał/a: | Czyli bez kick-downa nie zmieni z 2 na 1 kę nawet przy 10km/h?? |
Zmieni, ale jak jest niewłaściwie ustawiony zawór kick-down, cała skrzynia może żle działać
Buku, a Ty masz linkę, czy elektromagnes ? ... bo dopiero zajarzyłem, że to '89 |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 18:48
|
|
|
elektromagnes....ale z podłączeniem problem ..pisałem kiedys w poście..a propo jakby sie ktoś znał jak to podłączyć to sie polecam |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 19:21
|
|
|
ja tam stawiam na modulator podcisnieniowy- problem podobny do mojego |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 19:27
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | ja tam stawiam na modulator podcisnieniowy- problem podobny do mojego |
jeśli to ten cylinderek z wężykim co wciąga powietrze to jak go zdjąłem kiedyś to mi wogóle z jedynki nie zrzucał....czyli że działa..tyle tylko ze może niezupełnie dobrze.A jak sie ma sprawa z zaworami 1/2 bieg 2/3 ? może tam sie dokonuje jakiejs regulacji?.Zapomniałem dodać że jak wrzucę draiva to aż silnik prawie gaśnie i auto aż siada na d..pie.może cos z tym zaworem ? |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 19:28
|
|
|
Kevin Xy napisał/a: | ja tam stawiam na modulator podcisnieniowy- problem podobny do mojego |
No... też może być. Ale nie podoba mi sie praca tej skrzyni.
Nie wiem o co chodzi z tym kick-downem... szukałem, ale nie znalazłem.
To wygląda, jakby cały czas był włączony ! |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 19:34
|
|
|
w faq jet regulacja opisana- zacznij od tego
http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=3431 |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
Ostatnio zmieniony przez Kevin Xy |24 Paź 2005|, 2005 19:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
buku
Pedro
Auto: '97 2.3 ASB GHIA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 23 Cze 2005 Skąd: Mielec
|
Wysłany: |24 Paź 2005|, 2005 19:50
|
|
|
Cytat: | Nie wiem o co chodzi z tym kick-downem... szukałem, ale nie znalazłem.
To wygląda, jakby cały czas był włączony ! |
http://ford-scorpio.pl/fo...ighlight=#40515
biorąc pod uwage link powyższy raczej według mnie on jest wyłączony...ale to tylko sugestia moja...problem pozostał |
_________________ Piotr
Było:Fiat Tempra 1.9 TDS Version Limitada
Daihatsu HI-Jet
Ford Fiesta 1.3 Enduro
Ford Scorpio 2.0 OHC ASB
Jest: Opel Tigra Sport Coupe ASB |
|
|
|
|
|