Kratka nawiewu, środkowa, pasażera w wielorybie |
Autor |
Wiadomość |
Masterboy75
KOL FT08
Auto: '97, 2.3 Ghia ASB kombi + LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 06 Lip 2010 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: |3 Gru 2013|, 2013 19:55 Kratka nawiewu, środkowa, pasażera w wielorybie
|
|
|
Czy to jest normalne, że ze środkowej kratki pasażera mi wieje jak jest zamknięta ?
Delikatnie wieje z niej zawsze ale przy ustawieniu na nawiewy "twarzowe" dosyć dobrze z niej popyla powietrze (oczywiście przy zamkniętej kratce), tak gdzieś na 20-25 % otwartej na full kratki.
Tak ma być czy coś mi śię tam schrzaniło z zamykaniem ? |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |3 Gru 2013|, 2013 20:44
|
|
|
zamykanie jet ok, po prostu gabka uszczelniajaca sie rozsypala
ja u siebie to regenerowalem, tyle ze trzeba miec kratki najlepiej "na stole" |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
bingo
PO 656 EY
Auto: 1992, 2.9 V6 12V, manual, TURNIER 4x4 GHIA RS
Pomógł: 115 razy Wiek: 50 Dołączył: 10 Wrz 2007 Skąd: Poznań
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 08:34
|
|
|
Cytat: | Czy to jest normalne, że ze środkowej kratki pasażera mi wieje jak jest zamknięta ?
Delikatnie wieje z niej zawsze ale przy ustawieniu na nawiewy "twarzowe" dosyć dobrze z niej popyla powietrze (oczywiście przy zamkniętej kratce), tak gdzieś na 20-25 % otwartej na full kratki.
Tak ma być czy coś mi śię tam schrzaniło z zamykaniem ? | - nie jest to normalne. pewnie gabek już nie ma, sprawa prosta do zrobienia, ale trzeba zdemontować je z samochodu. a efekt mocniejszego dmuchania jet=st przez to, że masz nadmuch tylko na te kratki ustawioen i jest większe ciśnienie przed kratkami. |
_________________ nigdy nie mów nigdy |
|
|
|
|
Masterboy75
KOL FT08
Auto: '97, 2.3 Ghia ASB kombi + LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 06 Lip 2010 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 10:09
|
|
|
żeby się do nich dostać muszę zdemontować "drewienko", czy coś jeszcze ? |
|
|
|
|
konrad85
502 997 723
Auto: '95 2.9 COSS ASB GHIA sedan+LPG
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Gru 2012 Skąd: Lublin Swoboda
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 12:42
|
|
|
po odkręceniu "drewienka" wyjdą Ci razem z tym właśnie drewienkiem,sa przykręcone do niego od wewnątrz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 12:47
|
|
|
tyle, że aby wyjąć drewienko to jeden nawiew ( przy drzwiach kierowcy ) trzeba właśnie od wewnątrz odkręcić króciutkim śrubokrętem ( tzw. bąbka ) |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
masa300789
Auto: Mondeo 2,5 v6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 17:12
|
|
|
Struna napisał/a: | tyle, że aby wyjąć drewienko to jeden nawiew ( przy drzwiach kierowcy ) trzeba właśnie od wewnątrz odkręcić króciutkim śrubokrętem ( tzw. bąbka ) |
I jesli sie nie myle to sa tam 3 srubki ,tylko jedna slabo widoczna i u siebie to ulamalem |
_________________ Pozdrawiam Robert |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 17:15
|
|
|
Ja wyjmowałem z nawiewem. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 18:06
|
|
|
Reader napisał/a: | Ja wyjmowałem z nawiewem. | jakżeś to uczynił ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 18:11
|
|
|
pewnie kierownice odkręcał.. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 18:20
|
|
|
Bez zdejmowania kierowałki tez sie da ale trzeszczą plastiki i raczej nie robić tego na mrozie |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 19:11
|
|
|
Struna napisał/a: | Reader napisał/a: | Ja wyjmowałem z nawiewem. | jakżeś to uczynił ? |
Niewiedzialem, ze trzeba ja odkręcać i wyjąłem z. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
lukas2
Mk2 rulez
Auto: '92 2.0 sedan i '96 2.3 sedan
Pomógł: 37 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2010 Skąd: Police
|
Wysłany: |4 Gru 2013|, 2013 20:33
|
|
|
Z 5 razy wyciagałem drewno i zawsze zastanawiałem się jak ten nawiew zamontowali zeby zawsze kierowalke trza było ściągać |
_________________ Jest:
Scorpio 2.0 DOHC 1992r
Scorpio 2.3 1996
Było
Scorpio 2.0 ohc 1985r |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |5 Gru 2013|, 2013 13:12
|
|
|
ja kierę zdejmowałem tylko za pierwszym razem, jak już wiedziałem co, jak i z czym jest mocowane/spasowane to kolejnym razem już bez rwania kiery zdejmowałem. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
levy
krzysiek
Auto: rudolf 95 16v
Pomógł: 6 razy Wiek: 55 Dołączył: 24 Kwi 2007 Skąd: swidnica
|
Wysłany: |5 Gru 2013|, 2013 13:16
|
|
|
sciagam bez zdejmowania kiery dlatego ,ze bez kiery tez sie troche blokuje |
_________________ SCORPIO 2.0 16V |
|
|
|
|
|