problemy z 2,9 , lpg i chyba nie tylko.... |
Autor |
Wiadomość |
Hubert [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Wrz 2004|, 2004 15:35
|
|
|
to uchyl rabka tajemnicy jaki to był błąd i jak byś naprawil moją i (nie tylko..) instalcja i silnik |
|
|
|
|
Hubert [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Wrz 2004|, 2004 16:02
|
|
|
O i już mi się podoba.
Jeżeli chodzi o benzyne to czasem sie delkatniutko przydławi przy dodawaniu gazu. I czasem troszke dłużej musze pokręcić, żeby zapalił.
Parownik mam z tej strony co kolektor wydechowy. Jeżeli chodzi o śrubke to jest problem, bo wkładam ja tylko na próbę i o dziwo chodzi najlepiej (najrówniej) ale wciąż duzo pali.
Normalnie mam krokowy sterowny komputerem.
.. sam już nie wiem co robić....
p.s. zy gaz wyeliminowałem, filtr, przewody świece itp.. nowy, nowe... |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Wrz 2004|, 2004 19:20
|
|
|
koledzy ja chcem "ustawić"zapłon bo wymieniałem moduł zapłonu przy aparacie,nie mogłem go odkręcic więc wyjąłem cały aparat.w tej chwili mam go ustawiony na "oko"pozatym potrząc na schemat wtrysku od 2,9 czujnik w aparacie jest jedynym czujnikiem który rozpoznaje w jakim położeniu jest wał korbowy a ponieważ ECU steruje i zapłonem i czasem wtrysku przesrawiając aparat przestawia się i czasy w jakich otwierają się wtryski bęzynowe.chcem ustawić go tak jak fabryka zaleciła.miałem problemy z biegiem jałowym ale czyszczenie i regulacja przepustnic pompgła i autko chodzi na bęzynce i lpg poprostu super.swego scorpiaka kupiłem z lpg ale z całej instalki pozostał TYLKO zbiornik.podejrzewam ze gazownicy nie dali rady wyregulować biegu jałowego i podkręcili na przepustnicach a silnikach z zasilaniem wtryskowym przepustnice powinny być zamknięte.{są wyjątki}.znalezli wolne obroty na lpg ale zaczeła szwankować bęzynka.ja mam przewody pomiędzy reduktorem a mikserami ok.30 cm.reduktor LANDI RENZO jest przykręcony obok filtra powietrza ,bezpośrednio pod przewodami od powietrza tymi od filtra do przepustnic.o kurde na koniec chciałbym napisać żeNIGDY NIE NAPISAŁEM TAK DŁÓGIEGO POSTU ufff |
|
|
|
|
Hubert [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Wrz 2004|, 2004 10:16
|
|
|
widzisz, ja próbowałem ustawień fabrycznych ( 15 stopni przed gmp) , ostatnio wyprzedziłem bardziej , ale wciąż nie chce dobrze chodzić na gazie.
Napisz mi czy masz trójnik za reduktorem i dwie "śrubki" regulacyjne czy jedną i trójnik.
I napisz ile Ci realnie pali.
pozdrawiam |
|
|
|
|
Hubert [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Wrz 2004|, 2004 14:32
|
|
|
Cześc ponownie,
poprosze o info czy ktokolwiek z Was ma jedną śrubke regulacyjną przed trójnikiem i gaz chodzi mu ok (pali mniej niz 20 l/100).
Domyslam się , że nikt nie ma krokowego założonego tak jak ja, jednego rpzed trójnikiem.
Pozdrawiam
i czekam na info.... |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Wrz 2004|, 2004 14:50
|
|
|
ja miałem jeden krokowy przed trojnikiem, ale wpadał w jakies drgania!
teraz mam dwa krokowe za trojnikiem, chodzi w maire ok ale srednia to 16,8/ 100 (15/19)-dla mnie to za duzo!
sproboj z dwiema srubkami z trojnikiem, miałem tak i palił jw. |
|
|
|
|
qantan [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Wrz 2004|, 2004 18:49
|
|
|
u mnie trojnik jest za krokowym ale sprłnia funkcje tylko rozdzeilacza na dwa miksery.spalanie 100 km/h poniżej 10 l na setkę ,120 to niestety ok.14 l.a w mieście nigdy nie przekroczyłem 18. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |15 Wrz 2004|, 2004 23:40
|
|
|
Ja mam jedna srubencje przed trujnikiem niestety ze spalania nie jestem zadowolony. Jak juz pisalem przy spokojnej jezdzie na trasie udalo mi sie zejsc do 12, normalna jazda 15, cykl mieszany 17, miasto ok. 20 |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Wrz 2004|, 2004 08:03
|
|
|
Pershing napisał/a: | Ja mam jedna srubencje przed trujnikiem niestety ze spalania nie jestem zadowolony. Jak juz pisalem przy spokojnej jezdzie na trasie udalo mi sie zejsc do 12, normalna jazda 15, cykl mieszany 17, miasto ok. 20 |
a na tej jednej srubce nie wpada CI w drgania koło 80km/h! Masz automat czy manual? |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |16 Wrz 2004|, 2004 08:33
|
|
|
Mam manuala i zadnych drgan nie zaobserwowalem. |
|
|
|
|
jasam [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Wrz 2004|, 2004 18:05
|
|
|
ja mam najprostszą lovato na jednej śrubce przed 3nikiem, bez przepływomierzy (i dobrze bo czasami kopie) spalanie średnie załamujące (20) kiedyś było lepiej, teraz mam drgania gdy samochód nie przyśpiesza wyraźnie. Wczoraj go regulowałem sam i jeszcze zobaczymy. jedyne co planuje zrobić to skierować wlot powietreza do środka komory silnika (tym bardziej że nie mam gumy pod reflektorem). poza tym nie mam większych problemów |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |16 Wrz 2004|, 2004 20:07
|
|
|
Ja tez skierowalem wlot do wewnatrz bo przy wyzszych predkosciach jak wyrzucilem na luz to silnik gasl, dlawil sie itp. |
|
|
|
|
Hubert [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Wrz 2004|, 2004 15:16
|
|
|
U mnie niestety na jednej śrubce przed trójnikiem też dość dużo pali.... zamierzam założyć dwie śrubki między trójnikiem a mikserami, podobno to pomoże....... komputer usuwam.. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |20 Wrz 2004|, 2004 01:19
|
|
|
U mnie jest silnik krokowy przed trójnikiem i dodatkowo śruba za tymże silnikiem. Pali jak na mój gust baaardzo dobrze. od w zasadzie 10 na trasie ( raz tylko byłem taki cierpliwy i oszczędny ) do 18 przy ostrej jeździe po mieście i ponad 190 na trasie. Zazwyczaj 12 na trasie i do 15 po mieście. Instalka z emulatorami sond lambda. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
skorza [Usunięty]
|
Wysłany: |20 Wrz 2004|, 2004 08:01
|
|
|
Struna napisał/a: | U mnie jest silnik krokowy przed trójnikiem i dodatkowo śruba za tymże silnikiem. Pali jak na mój gust baaardzo dobrze. od w zasadzie 10 na trasie ( raz tylko byłem taki cierpliwy i oszczędny ) do 18 przy ostrej jeździe po mieście i ponad 190 na trasie. Zazwyczaj 12 na trasie i do 15 po mieście. Instalka z emulatorami sond lambda. |
tzn. że na każdą sondę masz osobny emulator! Pisałeś,że masz jeden silnik krokowy i srubke, eale na tym samym przewodzie??? |
|
|
|
|
|