Dużo pali na LPG i na Benzynie |
Autor |
Wiadomość |
will [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Paź 2005|, 2005 16:25
|
|
|
ok rozumiem czyli musze sprawdzic wydech moze rzeczywiscie gdzies jest dziurka.ale na moje oko gaz ktory juz wylatuje na koncu smierdzi co prawda inaczej jak w polonezie, tak jakby cos nie do konca spalal.dlatego tak sie zastanawiam co to moze byc przyczyna? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Paź 2005|, 2005 16:28
|
|
|
analize spalin zrób to się okaże. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
will [Usunięty]
|
Wysłany: |13 Paź 2005|, 2005 16:33
|
|
|
Struna napisał/a: | analize spalin zrób to się okaże. |
nio nie mam gdzie za bardzo i kiedy sam analizatora nie posiadam a po pracy juz do gaziarzy ciezko mi zdarzyc. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |13 Paź 2005|, 2005 16:42
|
|
|
to jakakolwiek stacja diagnostyczna czy tez od przeglądów ma analizator. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |13 Paź 2005|, 2005 21:46
|
|
|
to ze robi przeglady to nie znaczy ze gaz wyreguluja, jedynie pokaza
odnosnie tego dolotu mamy chyba dwie przepustnice i kazda z nich ciagnie sobie ze swoich fi 50 ?? wiec taki dolot to chyba prosta zaleznosc ?? aby przez jeden x przeszlo tyle samo powietrza w takim samym czasie co przez 2x to cisnienie musi chyba byc 2x wieksze ?? |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |14 Paź 2005|, 2005 11:08
|
|
|
Ciśnienie czego? Powietrza? Silnik ciągnie, powietrza nie sprężasz, więc to trochę inaczej działa. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |14 Paź 2005|, 2005 11:17
|
|
|
zgadza sie- zbytnio to uogulnilem- do powstania cisnienia potrzebne jet roznica cisnien i temperatur- tutaj chyba mozemy powiedziec o "wietrze" ! ale fakt ze tego powietrza winno 2 razy wiecej przeleciec przez taki dolot w porownaniu ze standardowym
oczywiscie to zwykle teoretyzowanie |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
|