Wolne obroty na gazie. |
Autor |
Wiadomość |
michalkrak [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Lut 2005|, 2005 15:18 cdn.
|
|
|
reduktor raczej oki mam instalacje która ma 3 mies. coś nie tak ale nie poddaję sie jakby ktoś miał to samo i rozwiązał ten problem to dajcie znać . |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Lut 2005|, 2005 23:40
|
|
|
A jakiej mocy ten reduktor masz ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lut 2005|, 2005 13:46
|
|
|
ludzie wymieniajcie parowniki! ile sie mozna meczyc regulowac co miesiac za 30 zeta (dziesiec regulacji i macie porzadny reduktor) zastanawiac sie czy padlina ruszy czy zdechnie pod swiatłami. do ohaca wstawilem porzadne BRC 140 kW i wszystkie problemy jak ręka odjął. a wymiana membran może pomoc ale tymczasowo. a koszt niewiele mniejszy niz nowy reduktor. a i tak nowy jest lepszy
a analiza na starym moze wygladac jak u mnie - jak auto stoi wyniki wspaniałe a po regulacji w czasie jazdy sie cuda działy. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |8 Lut 2005|, 2005 00:07
|
|
|
dokladnie
ja wymienilem membrany, na stojaco analiza doskonała, a jeździc nie chce. i tak czek amnie wymiana reduktora |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |23 Gru 2012|, 2012 22:39
|
|
|
Patrzę sobie w 12V6 co mi pokazuje sonda lambda na woltomierzu. Na benzynie oscyluje od 0,0x V do 0,6x V. Przełączam na LPG i na woltomierzu 0,72-0,74 V i tak sobie stoi. Czy to o czym tu: https://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=7170&highlight=lambda napisano może być przyczyną takiego dziwnego odczytu? |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |24 Gru 2012|, 2012 17:13
|
|
|
Raczej źle ustawiona instalka LPG |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |24 Gru 2012|, 2012 22:30
|
|
|
kręciłem śrubą na parowniku OMVL R90e we wszystkie strony, kręciłem małą śrubką na BLOS-ie we wszystkie strony i jedyne co uzyskałem to minimalne przesunięcie tego wskazania na 0,77 i tak sobie prawie stało w miejscu. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |24 Gru 2012|, 2012 22:35
|
|
|
Cały czas masz za uboga mieszankę na biegu jałowym. A ponoć BLOS to takie panaceum |
_________________ 502 122 688 - jak mogę, to pomogę. |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |25 Gru 2012|, 2012 01:05
|
|
|
uboga ??????????? |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
trzypion
V6 Rulez!
Auto: Kobiece ;)
Pomógł: 22 razy Wiek: 53 Dołączył: 20 Lis 2012 Skąd: Zurych
|
Wysłany: |25 Gru 2012|, 2012 15:05
|
|
|
Racja, pomyrdałem Brak napięcia to za uboga. |
Ostatnio zmieniony przez trzypion |25 Gru 2012|, 2012 15:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jacek12
Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 10 Lut 2010 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: |30 Gru 2012|, 2012 11:00
|
|
|
pablo19 jeżeli obroty biegu jałowego na lpg masz stabilne przy bogatej mieszance to może tak zostać.(gaziarze często tak ustawiają przy lpg 1 i 2 gen.). O szczegóły pytaj Struny,on jest alfą i omegą jeżeli chodzi o blosa.
Oby nie było za chwilę tematu -rozregulowałem blosa i zechlał 30l/100km. |
_________________ Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. |
Ostatnio zmieniony przez Jacek12 |30 Gru 2012|, 2012 11:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |30 Gru 2012|, 2012 14:31
|
|
|
Jacek12 napisał/a: | pablo19 jeżeli obroty biegu jałowego na lpg masz stabilne przy bogatej mieszance to może tak zostać.(gaziarze często tak ustawiają przy lpg 1 i 2 gen.). O szczegóły pytaj Struny,on jest alfą i omegą jeżeli chodzi o blosa.
Oby nie było za chwilę tematu -rozregulowałem blosa i zechlał 30l/100km. | Jest tak jak piszesz, obroty są stabilne. Chyba nie pali 30, ostatnio jeszcze siostra tym śmiga więc nie mam możliwości sprawdzić spalania, ale wydaje mi się, że wynik nie bardzo odbiega od poprzednich ~16l/100km LPG
PS. Jak by mi palił 30l/100km LPG to bym przełączył na benzynę |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
Ostatnio zmieniony przez pablo19 |30 Gru 2012|, 2012 14:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|