$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Zapach gazu
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapach gazu
Autor Wiadomość
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |22 Lis 2012|, 2012 10:03   Zapach gazu

Witam,

przy dolaniu płynu chłodniczego i...po raz kolejny poczułem zapach gazu w zbiorniczku :( Zauważyłem to w momencie kiedy w zeszłym tygodniu bodajże zaczął mi szybciej znikać płyn (aczkolwiek widać go pod autem). Czy to oznacza uszczelkę pod głowicą czy parownik szlag trafił? Jak wybadać czy to czy to?
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |22 Lis 2012|, 2012 10:11   

A jaki masz parownik ?
_________________
Scorpio forever
 
 
pablo19 
Tropiciel



Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: |22 Lis 2012|, 2012 11:56   

Długo już ten parownik u Ciebie jeździ? Jeśli jakieś 1,5 roku to spokojnie możesz go regenerować.
_________________
były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB <- złociutkie 8) razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 <- Ikona 8)
2.9 Team
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |22 Lis 2012|, 2012 12:18   

Czyżby słynny tłokowy wynalazek , który Struna polecał ?
Struna napisał/a:
albo zavolak albo Magick ( ja bym wziął magick-a ) Gold bez sensu.
_________________
Scorpio forever
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |22 Lis 2012|, 2012 20:06   

nie czepiaj się on był ogólnie polecany ja go też miałem :-d
tak jak wtryski MJ
TYLKO ŻE WTRYSKI NIE NAROBIĄ AŻ TAKIEGO
drogiego zepsucia
wywal go kup zavoli zeta s i wywal z niego po 2 sprężyny grzejne i śmigaj bez obaw
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |22 Lis 2012|, 2012 21:36   

Tak mi się tylko przypomniało :)
_________________
Scorpio forever
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |22 Lis 2012|, 2012 23:00   

jest niby trzecia rewizja tego produktu, ponoć tym razem faktycznie poprwiona ale po wpadkach jakie ten produkt zaliczył ( choć ogólnie to świetny reduktor ) to jednak sceptycznie na niego spogladam.
Szkoda że producent tak późno zdecydował się na modyfikacje.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Lis 2012|, 2012 08:30   

ford2fast napisał/a:
A jaki masz parownik ?
Magic 3 czyli tłokowy. Z dwa lata spokojnie go mam, jak nie 2,5 roku. Zresztą wtryski też tej firmy. a jeśli chodzi o zmianę parownika to myślałem nad takim, o którym już pisałem kiedyś i pytałem o opinię: http://allegro.pl/r41-red...2815072456.html Generalnie nie przeczytałem od Was czy jest w ogóle taka możliwość aby przedostawał się gaz do układu chłodzenia właśnie poprzez parownik? Bo smród gazy w zbiorniczku wyrównawczym nie świadczy wg mnie o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą, a właśnie na awarię parownika. Tylko nie wiem czy komuś to się zdarzyło?
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Ostatnio zmieniony przez jaroz |23 Lis 2012|, 2012 09:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Lis 2012|, 2012 12:06   

no właśnie to jest wada tego reduktora, że potrafi puścić gazowego bąka do układu chłodzenia.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |23 Lis 2012|, 2012 13:38   

To mnie Jurek uspokoiłeś. Naprawdę. Bo myślałem, że coś poważniejszego się dzieje. Czyli czas na zmianę reduktora. W sumie jest tani bo poniżej 200zł, a i najprościej go wymienić, bo taki sam wpasuje się w to samo miejsce bez problemu. A przy okazji problem czujnika temperatury rozwiąże się sam bo będzie nowy (zintegrowany). Pytanie tylko o ciśnienie wstępne-pewnie będę i tak musiał udać się do gazownika na kalibrację.
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
Ostatnio zmieniony przez jaroz |23 Lis 2012|, 2012 13:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |23 Lis 2012|, 2012 14:56   

miałeś jedno coś kupisz drugie :-d
twój silnik i twoja chłodnica
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
jaroz 
Tylko Cossi



Auto: `92 2.9 24V ASB sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Poznań Gliwice
Wysłany: |26 Lis 2012|, 2012 08:30   

pepicosi, Mam rozumieć, że nie kupować szajsu? :) To co zainstalować, żeby spadków nie miało i żeby pożyło dłużej? Czy ten Gunter jest ok?
_________________
Będzie: BMW iX M60 O zgrozo! Elektryczny 😀
Jest: Ford S-Max MSB 2.5L 220KM
Był: Ford Scorpio Cosworth ASB 2.9L 24V 195KM
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |26 Lis 2012|, 2012 15:46   

każdy ma akieś spadki
ac 250 lub 150
guntera kolega piotr z naszego forum i niby ok
albo kup IG1 i zregeneruj go sobie
lub zawoli zeta s
ja tam bym dał zavoli tani i dobry i boba obrabia to i twój cud techniki obrobi :)
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Lis 2012|, 2012 15:51   

tylko S-ką nie zjedzie ciśnieniem niżej jak będzie trzeba, ale to można by dyszami załatwić.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
pepi 
pepi



Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy
Wiek: 48
Dołączył: 28 Sty 2007
Skąd: Krzczonów
Wysłany: |27 Lis 2012|, 2012 06:58   

ciekawie na ile teraz ma ustawione ;)
ale pewnie koło 1,2
_________________
v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group