CHCĘ ZAŁOŻYĆ GAZ |
Autor |
Wiadomość |
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |1 Lis 2012|, 2012 23:03
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Kevin Xy napisał/a:
czy zasadne jet zazycie w odwrotnej kolejnosci ??
Raczej nie |
bylem pewny ze podjechanie do Jankesa celem podpiecia pod lapka jet dobrym i pierwszym rowziazaniem
jednak sie mylilem |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |1 Lis 2012|, 2012 23:05
|
|
|
Trochę może pomóc ale cudów się nie spodziewaj |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |1 Lis 2012|, 2012 23:18
|
|
|
no sie nie spodziewam
myslisz ze 10% mozna osiagnac ?? |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |2 Lis 2012|, 2012 07:42
|
|
|
Wątpię
Spróbuj , bez tego się nie dowiesz |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lis 2012|, 2012 08:28
|
|
|
ford2fast napisał/a: | Uważam , że 70 czy 80 zł za sztukę porządnych wtrysków to nie jest dużo |
Jaki wtryskiwacz masz na myśli??
Ogólnie jaka elektronike, reduktor i wlasnie wtrysk polecasz ze R4 i V6??
Zastanawiam sie nad wywaleniem ze srebrnego mikserka, blos lezy na polce, ale jak czytam i czytam to zaczynam stwierdzac ze to zly pomysl, bo mialem z nim srednie doswiadczenia w bordowym. |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |2 Lis 2012|, 2012 08:30
|
|
|
Cytat: | Jaki wtryskiwacz masz na myśli?? |
Barracuda lub Hana |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lis 2012|, 2012 08:33
|
|
|
A reszta?? Stag 300 plus zavoli zeta n, może byc?? |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |2 Lis 2012|, 2012 08:35
|
|
|
Jankes napisał/a: | Stag 300 plus |
Stag jest całkiem przyzoity , jednak w tej chili znacznie tańszy Jest LPGTECH
Reduktor to już sprawa indywidualna dla danego silnika |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Lis 2012|, 2012 08:44
|
|
|
ford2fast napisał/a: | jednak w tej chili znacznie tańszy Jest LPGTECH |
a czy równie dobry?? bo nic o nim nie słyszałem
ford2fast napisał/a: | Reduktor to już sprawa indywidualna dla danego silnika |
Np. do 2.3 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |2 Lis 2012|, 2012 10:38
|
|
|
www.lpg-forum.pl
znajdziesz(cie) odpowiedzi na pytanie związane z LPG
Jankes napisał/a: | a czy równie dobry?? bo nic o nim nie słyszałem
| ja obecnie na takim sprzęcie pomykam, dynamicznie się rozwija, możliwościami przerasta staga, soft - kwestia gustu, ja wolę stagowski.
W przypadku aut na półsekwencji ogromną rolę odgrywają wtryskiwacze, MUSZĄ być szybkie, a szybkie wtryski to niestety nie są tanie wtryski. Choć przy obecnej cenie Hana czy Barracuda to już nie ma tragedii.
Z wtrysków Barracudę bym polecił bo ma możliwość regulacji wydatku dyszami, więc można to lepiej pod konkretne auto zoptymalizować. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
Ostatnio zmieniony przez Struna |2 Lis 2012|, 2012 12:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |2 Lis 2012|, 2012 13:13
|
|
|
Jankes napisał/a: | ford2fast napisał/a: | jednak w tej chili znacznie tańszy Jest LPGTECH |
a czy równie dobry?? bo nic o nim nie słyszałem
ford2fast napisał/a: | Reduktor to już sprawa indywidualna dla danego silnika |
Np. do 2.3 | Z pewnością nie jest gorszy
A parownik może być przykładowo KME Silver |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |2 Lis 2012|, 2012 18:25
|
|
|
ta świstak ....
ac150
zavoli
z opcji ekonomicznych |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Jankes [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Lis 2012|, 2012 22:46
|
|
|
Stag 300 czy KME diego, a może stag 4 eco/plus lub KME NEVO co wybrac do 2.3?? |
|
|
|
|
Reader
Auto: '96 24V sedan +LPG
Pomógł: 52 razy Dołączył: 03 Mar 2009 Skąd: Puławy / Błonie
|
Wysłany: |4 Lis 2012|, 2012 23:22
|
|
|
Mam u siebie Stag 300+
Wybierz to co popularne - łatwiej ogarnąć.
Sam montowalem i stroilem, jeździ się bezstresowo. |
_________________ Pozdrawiam
Reader |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lis 2012|, 2012 23:47
|
|
|
tylko nie eco, 4 plus może być. Diego też ok, LPGTech również. Nevo jest dosyć nowe, trafiło mi się jedno auto z tym na strojenie, w mojej opini to robi to samo co diego tylko soft upiekszyli, niby ma kilka drobiazgów które sporadycznie mogą się przydać ale w tak prostych silnikach żadna z tych funkcji się nie przyda.
Na każdym z tych sterowników ogarniesz ten silnik koncertowo, ważniejsze jest jak oraz co oprócz tego sterownika zamontujesz i czy będziesz umiał to sensownie wystroić. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|