$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Gaśnie na gazie
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie na gazie
Autor Wiadomość
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |28 Wrz 2005|, 2005 20:33   Gaśnie na gazie

Jako, że dawno nie pisałem w dziale problem, to auto postarało się o to aby słuch o mnie nie zaginął.

Wystąpił taki problem, iż na LPG pracuje bardzo nierówno od 100 do 1000 obrotów na biegu jałowym jak jest zimny czyli zaraz po tym jak komputer go przełączy na LPG a po osiągnięciu ciut wyższyej temperatury, aż do paru munut po osiągnięciu standardowej temeratury potrafi gasnąć tak normalnie jakbym go wyłączył,
po tych załóżmy 5 minutach chodzi już normalnie

Dodam, że na benzynie chodzi poprawnie (może jednynie po za trochę za wysokimi obrotami na biegu jałowym jakieś 1000-1100 obr.min)
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |28 Wrz 2005|, 2005 21:23   

Może problem z kompem od gazu lub z czujnikiem temperatury który się znajduje w reduktorze.Podjedz niech ci sprawdzą bo instalke masz jeszcze na gwarancji??
 
 
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 06:30   

Nisetety na gwarancji to to już dawno nie jest (montował jeszcze poprzednik w 2001 roku)
ale widzę, że bez ingerencji gazowników się nie obejdzie.

A tak po za tym to instalka II generacji lovato

P.S.
Może ktoś gdzie w Szczecinie są jacyś spece co zajmują się instalacjami Lovato
(chociaż to pewnie nie ma większego znaczenia)
 
 
cieplak
[Usunięty]

Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 08:00   

Jak wszyscy gazownicy od regulacji u korych byłeś sa do kitu to wiem że w Goleniowie są goście którzy każdą (nawet no name) instalkę potrafią wyregulować. Mój znajomy miał wieloryba kombi i tam jeździł, bo nikt nie umiał mu pomóc
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 09:05   

spuść mazut z reduktora i wymień filterek - to na początek.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
sierars1
[Usunięty]

Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 11:40   

O choróbka a sądziłem że to sekwencja :lol:
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 11:44   

no ;) II generacji :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 12:47   

Z czego się chłopaki śmiejecie, przecież tylko dposałem że to druga generacja bo wcześniej tego nie napisałem, a nie twierdzę, że rady są złe.

Filterek był nie dawno wymieniany, a chyba przy zapchanym filtrze to cały czas by źle jeździł, a nie tylko do osiągnięcia odpowiednich temperatur, czy może się mylę.

Generalnie raczej sam przy tym grzebał nie będę bo ani nie mam na to czasu, ani umiejętności.

Tylko chciałbym wiedzieć ewentualne możliwości co jest popsute, żeby mi później jakiś gazownik kitu nie wciskał.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |29 Wrz 2005|, 2005 13:55   

rozgrzej auto i spuść mazut z parownika.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Księgowy
[Usunięty]

Wysłany: |4 Paź 2005|, 2005 07:18   

Czy takie działanie (lub też nie działanie) instalik LPG moze być spowodowane zużyciem membrany, i czy wymiana membrany będzie skuteczną naprawą . Gazownik zalecił taką wymianę. Dodam że ja na tej instalce przejechałem 22 tys km, a ile zrobił poprzednik to nie wiem

P.S.
Struna, nie mam zielonego pojęcia jak zabrać się do tego co napisałeś, co odkręcić itd.
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Paź 2005|, 2005 08:49   

na parowniku masz w najniższym jego punkcie albo taką dużą plastikową nacinaną śrubę albo jest ona na Imbus. rozgrzewasz silnik do temperatury roboczej - wyłączasz i odkręcasz ta śrubę - pocieknie Ci pewnie sporo oleistego cuchnącego mazutu który się wytrąca z gazu. Po spuszczeniu zakręcasz i robisz test.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
stuff
[Usunięty]

Wysłany: |6 Paź 2005|, 2005 13:05   

Cześć Ksiegowy,
podjedź do As Auto na Tczewskiej 43 i pogadaj z Panem Krzyskiem od Gazu ;) hehehe ale to brzmii.
Powiedz że polecił go Patryk od czarnego Scorpio i zapytaj co sie dzieje. Facet jest naprawde dobry i konkretny. Gazował mi stare 2.9 i 2.3, a w między czasie tesciowej Poldka...
W tym warsztacie pracuje tez konkretny człowiek, który pracował u Raźniewskiego w Fordzie. Zna sie naprawde na ford-ach i ich dolegliwosciach....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group