$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz
Autor Wiadomość
ford2fast 
603911630



Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 28 Lip 2008
Skąd: Zabrze Maciejów
Wysłany: |2 Lip 2012|, 2012 21:27   

A proszę : :)
http://www.lecholpg.pl/download/wr_instrukcja.pdf
_________________
Scorpio forever
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |2 Lip 2012|, 2012 21:42   

dzieki jutro sprawdze
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |2 Lip 2012|, 2012 22:57   

W moim najnowszym nabytku zawodzi elektrozawór na parowniku, więc najlepiej posprawdzaj wszystkie elektrozawory jakie masz - przy butli, przy filtrze gazu i przy parowniku. po podaniu 12V powinieneś dokładnie słyszeć ich pracę. Tylko wcześniej albo pozdejmuj z nich konektory, albo ściągnij złącze z tego WR-2 i nie pomyl masy z "+".

Aaaa, dodam jeszcze, że jak parownik jest rozgrzany to elektrozawór chodzi prawidłowo - jakaś smoła odpuszcza :)
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
Ostatnio zmieniony przez Aro |2 Lip 2012|, 2012 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |3 Lip 2012|, 2012 10:28   

Aro, większość elektrozaworów jest rozbieralna więc w czym problem ??? rozbieram ,czyszczem i składam :))
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Aro 



Auto: 3 x 2,9: 91/96/96; noLPG/LPG/noLPG; ghia/ghia
Pomógł: 23 razy
Wiek: 56
Dołączył: 06 Lis 2004
Skąd: Łomża
Wysłany: |3 Lip 2012|, 2012 14:20   

Adam73 napisał/a:
Aro, większość elektrozaworów jest rozbieralna więc w czym problem ??? rozbieram ,czyszczem i składam :))


hehe, tak też zrobiłem, ale ten o którym piszę zachowuje się tak, jakby się zasysał :8
Jeszcze dziś próbowałem - nie robi na zimno a po kilku pstryczkach w rdzeń załapywał - najpierw z opóźnieniem następnie równo z pozostałymi.
_________________
2,9 12V '91 sedan "granatnik"
2,9 24V '96 sedan "papamobile"
2,9 24V '96 sedan "oberżyna"
 
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |4 Lip 2012|, 2012 18:32   

Zrób tak jak u mnie zrobił poprzedni właściciel z elektrozaworem przy butli (wywalił w pierdu cały trzpień) ;)
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Jacek12 



Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lut 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: |5 Lip 2012|, 2012 12:45   

skoro kolega nie wie jak przekręcić śrubką to na pewno poradzi sobie z diagnozą i naprawą elektrozaworów :-d
_________________
Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |5 Lip 2012|, 2012 14:03   

Jacek12, pisałem do Aro
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
Jacek12 



Auto: BMW e39 sedan97r, 2,0 24V, msb+lpg
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lut 2010
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: |6 Lip 2012|, 2012 10:32   

a ja do Maciej1970 :-d
_________________
Powyższy post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Maciej1970 


Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Inowroclaw
Wysłany: |9 Lip 2012|, 2012 20:17   

Jacek12 napisał/a:
skoro kolega nie wie jak przekręcić śrubką to na pewno poradzi sobie z diagnozą i naprawą elektrozaworów :-d

kolega potrafi (z podziękowaniem ) i pokręcił śrubka i ustawił zmiane benzyny na gaz na 2500 obrotów ;)
a teraz mam pytanie jak ustawic jałowe obroty na gazie aby stały w miejscu a nie latały jak głupie, i jakie powinny one byc stałe?

[ Dodano: |10 Lip 2012|, 2012 19:54 ]
ford2fast napisał/a:
A proszę : :)
http://www.lecholpg.pl/download/wr_instrukcja.pdf

jezdze na gazie ale zółta dioda wogóle sie nie pali

[ Dodano: |11 Lip 2012|, 2012 22:05 ]
ford2fast napisał/a:
A proszę : :)
http://www.lecholpg.pl/download/wr_instrukcja.pdf

ja jeszcze na temat centralki-otóż palą mi sie tylko dwie srodkowe diody ( zielona i czerwona która przy przygazowaniu gasnie i pozostaje zielona ) . zewnetrzne diody sie nie palą czy to moze byc przyczyna tych zwariowanych jałowych obrotów silnika ???

[ Dodano: |16 Lip 2012|, 2012 12:02 ]
dziekuje wszystkim za okazana pomoc. jakis" madry mechanik" musiał rozregulowac centralke. juz ustawiłem na 2500 tys.obr. teraz pozostały tylko obroty
Ostatnio zmieniony przez Maciej1970 |9 Lip 2012|, 2012 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group