nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz |
Autor |
Wiadomość |
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |23 Cze 2012|, 2012 18:25 nie przełancza automatycznie po nagrzaniu silnika na gaz
|
|
|
witam was koledzy dawno mnie tu nie było ale mam problem jak w temacie a problem mam duzy bo corka jest swiezo upieczonym kierowcą i chce duzo jezdzic a wiadomo paliuwo drogie ( ja przełaczałem sam na klawiszu ale zeby jej Na poczatku nierozpraszac to przełaczyłem klawiszem na II No i tu pojawil sie ten opisany wyzej problem.) .dziekuje wszystkim z gory za okazana pomoc . moze jest gdzies jakis czujnik lub cos gdzies ukryte ?
0 |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 11:46
|
|
|
Popraw parę byków w tym co napisałeś .
Na LPG nie znam się , znaczy umiem to ciało obce zdemontować . Podaj chociaż co to za instalacja : sekwencja , model , producent sterownika . Bo taki przycisk to ma każdy . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
Radar [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 14:43
|
|
|
Ja mialem podobnie u mnie w audi na sekwencji i uszkodzony byl czujnik temperatury reduktora, koszt nowego ok 20zl |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 19:41
|
|
|
jest to instalacja zdaje sie pierwszej generacji ze śrubą w wężu do regulacji gazu. gdzie moze znajdowac sie czujnik który jest odpowiedzialny za to ze przy obrotach 2.500 lub rozgrzaniu sie silnika przełacza sie z paliwa na gaz. kiedyś to działało teraz nie i nawet nie wiem kiedy to sie popsuło . |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 20:20
|
|
|
Maciej1970 napisał/a: | ...gdzie moze znajdowac sie czujnik który jest odpowiedzialny za to ze przy obrotach 2.500 lub rozgrzaniu sie .... | Ustrojstwo na parowniku z jednym kabelkiem. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 22:05
|
|
|
ok sprawdze jutro. to sie wymienia ,czy mozna wyczyscic ? a ten to gdzie leci ? |
|
|
|
|
darecki111
BI
Auto: scenic 2.0 16v 140KM
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 30 Kwi 2008 Skąd: Białystok
|
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 22:06
|
|
|
Instalacja I generacji to musi być mocno prymitywna więc czujnika temperatyry bym nie szukał. Obstawiam brak zasilania na elektrozaworze, np. zaśniedziałe styki w wyżej wymienionym lub przy akumulatorze.
[ Dodano: |24 Cze 2012|, 2012 22:08 ]
czujniki temperatury to dopiero od II gen. Jak by co to leci do komputera gazowego. |
Ostatnio zmieniony przez darecki111 |24 Cze 2012|, 2012 22:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 22:32
|
|
|
Takie cudo na desce z przechylanym przełącznikiem to się STAG 2 nazywa albo ewentualnie stag 50 . To bierze impulsy sterujące cewką WN i po przekroczeniu pewnego progu dokonuje przełączenia . Wysokopienna technika . Urwał się może kabel z cewki , samo urządzenie padło i inne cuda . |
_________________ W nocy wszystko jest czarne . |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |24 Cze 2012|, 2012 23:54
|
|
|
W STAG2 kiedyś zdobiły mi się "zimne luty" na nogach przekaźnika w samym sterowniku, więc warto do niego zajrzeć. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |25 Cze 2012|, 2012 09:16
|
|
|
gufer-posepny napisał/a: | Takie cudo na desce z przechylanym przełącznikiem to się STAG 2 nazywa albo ewentualnie stag 50 |
Takie przełączniki występują w przynajmniej kilkudziesięciu typach i modelach gazownictwa
Skąd Ci się Stag wyśnił ?
A już Stag 50 na 200% nie
gufer-posepny napisał/a: | Na LPG nie znam się |
I tego się trzymaj |
_________________ Scorpio forever |
Ostatnio zmieniony przez ford2fast |25 Cze 2012|, 2012 09:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
gufer-posepny
Auto: M 120d
Pomógł: 104 razy Wiek: 43 Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |25 Cze 2012|, 2012 16:30
|
|
|
gufer-posepny napisał/a: | http://www.ac.com.pl/pl/produkt/305/stag2-w toto na przykład . Ale Stag 50 podobnie działa tylko jeszcze ma krokówkę . |
Stag 50 ma zwykły guzik , więc nie dorabiaj ideologii |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
|
|
|
|
orelek
Auto: Scorpio brak
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 04 Wrz 2008 Skąd: Pajęczno
|
Wysłany: |1 Lip 2012|, 2012 22:35
|
|
|
tą srubką zmieniasz przy jakich obrotach silnika przełączy sie na gaz. |
|
|
|
|
Maciej1970
Auto: 1995 2.0 8v MANUAL limuzyna=LPG
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 30 Kwi 2009 Skąd: Inowroclaw
|
Wysłany: |2 Lip 2012|, 2012 22:14
|
|
|
orelek napisał/a: | tą srubką zmieniasz przy jakich obrotach silnika przełączy sie na gaz. | to warto pokręcić bo mi nie przełącza wogóle, krecimy w prawo czy lewo ? |
Ostatnio zmieniony przez Maciej1970 |2 Lip 2012|, 2012 22:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|