$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - BLOS w DOHC - jaki parownik ?
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BLOS w DOHC - jaki parownik ?
Autor Wiadomość
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |18 Gru 2011|, 2011 11:50   

Zysio napisał/a:
I z obserwacji - problem strzelania rozwiązuje się w zasadzie poprawą stanu układu WN (nowe świeczki, kable).


Niby właśnie w miarę nowe ( 10-15 kkm ) świeczki NGK i kable Mc mam w 2.9
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 14:29   

Larix, pewnie za ubogo to i strzela
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 15:10   

Struna napisał/a:
Larix, pewnie za ubogo to i strzela


Więc tak : mam wskaźnik diodowy i na benie oraz LPG pokazuje podobnie .
Wyjątek: na Pb na wolnych obrotach ciut bardziej bogato i tu się właśnie zdarzał (ale rzadko i przy rozgrzanym silniku po np 100 km ) strzał czyli przy ruszaniu (przejście ubogo -bogato).
Wychodzę z założenia , że ciut za uboga mieszanka na wolnych raczej szkodliwa nie jest.
Spalanie mam (MSB) 14 LPG (krótkie trasy szosą do 15 km i góry), 16 LPG (trasy 2-5 km miasto/wieś ale ogólnie góra 5 b. ) , 12,5 -13 LPG (trasy powyzej 100 km raczej po nizinach), pałowanie 18 LPG.
Czyli spalanie raczej w normie i bez rewelacji. Ustawiałem na w/w wskaźnik diodowy i odczucia (jedzie / nie jedzie).
Aha i co ciekawe na wolnych pomimo , że niby ciut bardziej ubogo to czasami wali z wydechu gazem :shock:
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
Ostatnio zmieniony przez Larix |19 Gru 2011|, 2011 15:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 15:29   

pytanie jak tam szczelność układu...
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 15:38   

Struna napisał/a:
pytanie jak tam szczelność układu...


Sam chciałbym wiedzieć :-d
Jakaś tam uszczelka pod dolotem ponoć czasem pada słyszałem ? Tak ?
Z drugiej strony wolne są stabilne ok 800 na LPG , 1000-1100 na Pb
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
Ostatnio zmieniony przez Larix |19 Gru 2011|, 2011 15:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 15:53   

tylko czemu taka różnica między noPB a LPG
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 16:01   

Struna napisał/a:
tylko czemu taka różnica między noPB a LPG


Tzn . czemu bo nie wiem ?
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 16:14   

no ja wróżką nie jestem, ale nie jest to stan poprawny.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Larix 



Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: Duszniki Zdrój
Wysłany: |28 Gru 2011|, 2011 11:23   

No i Blos już pod maską DOHC-a.
Na razie ustawiony na oko/ucho bo nie mam póki co czym dokładniej więc spalanie nieznane.
Kupię AFR to się zrobi.
Tak czy owak mikser (gdyby nie to , że nie chcę śmiecić) wyrzuciłbym daleko w krzaki/las.
DOHC jednak całkiem fajnie jeździ o czym wiem dopiero teraz. Co prawda mam 2.9 z Blosem ale on już był tak kupiony więc nie miałem porównania Blos/miksery.
No i wreszcie stabilne wolne obroty oraz mozliwość przełączenia na gaz zaraz po odpaleniu :-d
Co do montażu to pewnie ktoś mnie skrytykuje ale wywaliłem tłumik szmerów (po co mi bomba) :)
_________________
Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback
 
 
VIK 
KR673YV



Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Maj 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |28 Gru 2011|, 2011 13:33   

Tez wywalam, nigdy nie miałem, żyję.
_________________
"mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group