BLOS w DOHC - jaki parownik ? |
Autor |
Wiadomość |
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |18 Gru 2011|, 2011 11:50
|
|
|
Zysio napisał/a: | I z obserwacji - problem strzelania rozwiązuje się w zasadzie poprawą stanu układu WN (nowe świeczki, kable). |
Niby właśnie w miarę nowe ( 10-15 kkm ) świeczki NGK i kable Mc mam w 2.9 |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 14:29
|
|
|
Larix, pewnie za ubogo to i strzela |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 15:10
|
|
|
Struna napisał/a: | Larix, pewnie za ubogo to i strzela |
Więc tak : mam wskaźnik diodowy i na benie oraz LPG pokazuje podobnie .
Wyjątek: na Pb na wolnych obrotach ciut bardziej bogato i tu się właśnie zdarzał (ale rzadko i przy rozgrzanym silniku po np 100 km ) strzał czyli przy ruszaniu (przejście ubogo -bogato).
Wychodzę z założenia , że ciut za uboga mieszanka na wolnych raczej szkodliwa nie jest.
Spalanie mam (MSB) 14 LPG (krótkie trasy szosą do 15 km i góry), 16 LPG (trasy 2-5 km miasto/wieś ale ogólnie góra 5 b. ) , 12,5 -13 LPG (trasy powyzej 100 km raczej po nizinach), pałowanie 18 LPG.
Czyli spalanie raczej w normie i bez rewelacji. Ustawiałem na w/w wskaźnik diodowy i odczucia (jedzie / nie jedzie).
Aha i co ciekawe na wolnych pomimo , że niby ciut bardziej ubogo to czasami wali z wydechu gazem |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |19 Gru 2011|, 2011 15:11, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 15:29
|
|
|
pytanie jak tam szczelność układu... |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 15:38
|
|
|
Struna napisał/a: | pytanie jak tam szczelność układu... |
Sam chciałbym wiedzieć
Jakaś tam uszczelka pod dolotem ponoć czasem pada słyszałem ? Tak ?
Z drugiej strony wolne są stabilne ok 800 na LPG , 1000-1100 na Pb |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |19 Gru 2011|, 2011 15:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 15:53
|
|
|
tylko czemu taka różnica między noPB a LPG |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 16:01
|
|
|
Struna napisał/a: | tylko czemu taka różnica między noPB a LPG |
Tzn . czemu bo nie wiem ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |19 Gru 2011|, 2011 16:14
|
|
|
no ja wróżką nie jestem, ale nie jest to stan poprawny. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |28 Gru 2011|, 2011 11:23
|
|
|
No i Blos już pod maską DOHC-a.
Na razie ustawiony na oko/ucho bo nie mam póki co czym dokładniej więc spalanie nieznane.
Kupię AFR to się zrobi.
Tak czy owak mikser (gdyby nie to , że nie chcę śmiecić) wyrzuciłbym daleko w krzaki/las.
DOHC jednak całkiem fajnie jeździ o czym wiem dopiero teraz. Co prawda mam 2.9 z Blosem ale on już był tak kupiony więc nie miałem porównania Blos/miksery.
No i wreszcie stabilne wolne obroty oraz mozliwość przełączenia na gaz zaraz po odpaleniu
Co do montażu to pewnie ktoś mnie skrytykuje ale wywaliłem tłumik szmerów (po co mi bomba) |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Gru 2011|, 2011 13:33
|
|
|
Tez wywalam, nigdy nie miałem, żyję. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|