stukajacy zawor w DOHC |
Autor |
Wiadomość |
tomas [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Sie 2004|, 2004 23:17 stukajacy zawor w DOHC
|
|
|
czy grozi czyms lekko stukajacy zaworek w dohc,slychac takie cichutkie tykanie jednego zaworu,pewnie regulator troszke padł,czy mozna na tym jezdzic czy to sie wymienia,niegdy niewymienialem wiec prosze o rade.
pozdrawiam |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |28 Sie 2004|, 2004 00:51
|
|
|
Regulatory się wymiania. A nie przestaje klepać chwilę po odpaleniu ?? Jeżeli nie to już dosyć zmęczona hydraulika. Jak klepie bardzo leciutko to można jeszcze jeździć ale jak dosyć znacznie to koniecznie szybko wymień bo szkoda krzywek i popychaczy. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
tomas [Usunięty]
|
Wysłany: |28 Sie 2004|, 2004 11:39
|
|
|
tyka sobie caly czas ,ale naprawde bardzo cichutko,jade wlasnie na wymiane oleju bo ten jest juz mocno sfatygowany ,moze pomoze,olej ma juz 38000km,zaniedbanie poprzedniego wlasciciela.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |28 Sie 2004|, 2004 13:46
|
|
|
38.000km, pięknie!!
zacznij waść od tego |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |28 Sie 2004|, 2004 17:36
|
|
|
Heh.. powinien byc co najmniej 3-4 razy wymieniony przez te 38 tys km. Jak mozna jezdzic tyle bez wymiany oleju !!! |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |29 Sie 2004|, 2004 01:26
|
|
|
Polska to piękny kraj :D Pochwal się panie Tomasz - co takiego tym razem kupiłeś ?? i czy będziesz tymże nowym nabytkiem na zlocie w Sierakowie ?? W sumie masz nie tak daleko. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
tomas [Usunięty]
|
Wysłany: |29 Sie 2004|, 2004 09:33
|
|
|
Kupilem sedana z 91r jak widac dohc i oswiadczam ze w porownaniu do V6 2,4 ,do ohc(ktore mialem wczesniej to ten motor to rakieta,troszke wyzej trzeba go krecic ale jezdzi sie super(oczywiscie na benzynce)jadac z niemiec ze stala predkoscia ok 140-150 spalił mi na trasie 925km dokladnie 62,25l czyli 6,7/100 co uwazam za super wynik i zapomina powoli o przerobce na gaz.Coprawda niebyla to okazja cenowa bo kosztowal mnie 1300E ale jest ladnie utrzymany, rdzy nigdzie niema.jedyne co mnie wkurza to te cholerne kola tylne w negatywie,szkaradnie to wyglada,no ale coz jak juz pisalem w innym poscie uwazam to za wade fabryczną tego auta bo niema sily,zawsze bedzie brał opony od wewnetrznej tymbardziej przy obciazeniu.Na zllot jade ale do radomia (us cars) a terminy sie chyba pokrywają (szkoda).
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |29 Sie 2004|, 2004 10:30
|
|
|
HEHEEE.... wiec do zobaczenia na zlocie US carow |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |29 Sie 2004|, 2004 12:48
|
|
|
koła w negacie, to żadna wada, tak wymyślili i koniec, za to się lepiej prowadzi od pozytywu, a opony można obracać i przekładać z L na P co jakiś czas |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Wrz 2004|, 2004 01:48
|
|
|
po wymianie oleju i FILTRA oleju, moze byc duuuzo lepiej... |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|