|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
2,5 tdi 95 r. SM |
Autor |
Wiadomość |
mizaj [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 22:27 2,5 tdi 95 r. SM
|
|
|
Witajcie od wczoraj dołączyłem do dumnych włąścicieli scorpio .Jest to moje marzenie i żadna omega go nie przebije . Aczkolwiek mam kilka pytań.
- Jest to mój pierwszy diesel i zauważyłem że po uruchomieniu zaopłonu zawsze chodzi wentylator na chłodnicy po pewnym czasie się wyłącza i znowu ( okresy średnio co dwie minuty.)(zazanaczam przy nierozgrzanym silniku)
- Sprawa następna nie działa mi czujnik temepratury .Znaczy działa ale załącza się co jakiś czas ( nigdy nie pokazuje temperatury wyzszej niż 90 stopni ale czasami pokazuje ni ższą a czasami wogóle)
-Sprawa ostatnia na konsoli przy podłokietniku mam przycisk od systemu antypoślizgowego. Nie wiem czy działa bo na tablicy nic się nie pojawa a system raczej nie działa bo zrywa laczki czy tak cay tak .
Pytanie jest następujące czy istnieje możliwość że nie działa czy np. montowano konsole z samym przyciskiem bez zamontowanego systemu.
Dodam że dopiero dziś chcę wypróbować ABS bo mam co do niego zastrzeżenia jakoś wydaje mi się że nie działa tak jak powinnien może to ma również związek z tym .
Proszę pomózcie bo coś czuje że chyba zacznę załować mojej decyzji, choć narazie jestem twardy.
pozdraweiam wszystkich będdę wdzięczny za każdąą pomoc.
[ Dodano: 2005-08-16, 22:37 ]
MAm pytanie czy macie jakieś info o tych silnikach?
- Czy te disle mają taką dużą dziurę w przyspieszeniu. Zaczyna ciągnąć tak od 2000 obr. min .Powiem krótko mam służbowego PAsata 1,9 tdi 100KM i jest omn o niebo lepszy od scorpio . POMÓŻCIE PAIL SCORPIO 8-9 litrów więc chyba nie dużo ale z tym przyspieszeniem jest coś nie tak.
pozdrawiam i z góry dzięki |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 22:58
|
|
|
Ja odnosnie tego przycisku na konsoli (przy podłokietniku) czy aby na pewno jest to przycisk od systemu antyposlizgowego a nie blokady tylnych szyb ? |
|
|
|
|
mizaj [Usunięty]
|
Wysłany: |16 Sie 2005|, 2005 23:10
|
|
|
Nie no na sto procent jest to przycisk od TCS a ten przycisk o którym mówisz również jest ale niestety szyby z tyłu mam na korbkę
POZDRAWIAM |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |17 Sie 2005|, 2005 00:05
|
|
|
Odnośnie wentylatorów to jak wnioskuję masz klimatyzacje i teraż jeśli climatronic to czy przy odpalaniu nie zapala ci się kontrolka taka zielona przy pokrętle od nawiewów jeśli tak to norma że będą załanczać sie wentylatory jeśli nie zapala się to m ożesz mieć już do wymiany osuszacz który znajduje sie obok reflektora po stronie kierowcy pod taką osłoną plastikową lub masz walnięty czujnik w nim.
A najlepiej sprawdzić odłanczając ten czujnik na kości która znajduje się obok osłony od wewnętrznej strony belki.
To by było na tyle bo u mnie właśnie to padło i jak na razie mam go odłączonego bo wentylatory non stop się włanczały.
Więc mozna powiedzieć że z climatronic zrobiła mi się pełna manualka |
|
|
|
|
Tomek Z
Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54 Dołączył: 29 Maj 2005 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: |17 Sie 2005|, 2005 22:07
|
|
|
Mizaj!. Chyba mogę pomóc odnośnie "dziury" w przyśpieszeniu. Jeżeli do 2000 toczy się a od 2000 obr wyrywa i przy tym jeszcze kopci na czarno to są duże szanse że chodzi o zawór recyrkulacji spalin (lub podobnie się nazywa). Znajduje się on na "czubku" silnika jeżeli stoisz przed samochodem to po lewej stronie, nad turbiną. Taki grzyb w poziomie. To on jest odpowiedzialny za tę "dziurę". Ja go nie rozbierałem ale wiem że w mojej scorupce po wyczyszczeniu tego zaworu "dziura" zniknęła i teraz ciągnie od dołu. Tylko poszukaj sobie fachowca bo do tego motoru trzeba mieć rękę. Danko wie coś o tym. A jeśli chodzi o literaturę to scorupka ma tylko jedną książkę "Ford Scorpio" H.R.Etzold. Pozdro |
|
|
|
|
Danko23 [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Sie 2005|, 2005 22:27
|
|
|
Tomek Z napisał/a: | Mizaj!. Chyba mogę pomóc odnośnie "dziury" w przyśpieszeniu. Jeżeli do 2000 toczy się a od 2000 obr wyrywa i przy tym jeszcze kopci na czarno to są duże szanse że chodzi o zawór recyrkulacji spalin (lub podobnie się nazywa). Znajduje się on na "czubku" silnika jeżeli stoisz przed samochodem to po lewej stronie, nad turbiną. Taki grzyb w poziomie. To on jest odpowiedzialny za tę "dziurę". Ja go nie rozbierałem ale wiem że w mojej scorupce po wyczyszczeniu tego zaworu "dziura" zniknęła i teraz ciągnie od dołu. Tylko poszukaj sobie fachowca bo do tego motoru trzeba mieć rękę. Danko wie coś o tym. A jeśli chodzi o literaturę to scorupka ma tylko jedną książkę "Ford Scorpio" H.R.Etzold. Pozdro |
Tomek Z
Wie o co chodzi
Jesli chodzi o tą turbo dziure to też tak miałem i myslałem że tak ma być tylko umnie nie dymiło na czarno chyba że pedał w lampie.Jesli chodzi o książke Ford Scorpio" H.R.Etzold
to o tym silniku można powiedzie że nic niema beznadzieja przewarznie o benzynie miałem ją . |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |6 Wrz 2005|, 2005 10:17
|
|
|
Abs ma bezpośredni związek z TCS, jesli jedno nie działa - drugie świruje. Co do silnika 2.5 td - no to niestety nie jest najlepszy silnik do scorpio i na sportową jazdę w stylu Passata to ty sie nie nastawiaj. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |