$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - UNI-T UT107
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UNI-T UT107
Autor Wiadomość
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |1 Paź 2010|, 2010 11:44   UNI-T UT107

Witam

Miał ktoś z Was może do czynienia z TYM multimetrem ?
Mile widziane opinie działania funkcji pomiaru kąta DWELL i pomiaru prędkości obrotowej RPM.
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Paź 2010|, 2010 12:15   

ciekawi mnie jak toto podpiąć np. pod EDIS-a :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |1 Paź 2010|, 2010 12:42   

ślinię się na ten miernik od roku. Pomiar RPM banalnie prosty. A ciekawe skąd on wie, jaki kąt wyprzedzenia zapołonu? Podłączenie tylko pod cewkę i masę da mu taką informację?

Co do jakości to nie wiem. Może w końcu się skuszę i zakupię. Za wzór można wziąć DOHCa, bo tam KWZ zależy tylko od kompiuterka.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
Ostatnio zmieniony przez Darek_Police |1 Paź 2010|, 2010 12:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |1 Paź 2010|, 2010 12:50   

Darek_Police napisał/a:
A ciekawe skąd on wie, jaki kąt wyprzedzenia zapołonu?


Darek , wczytaj się dokładnie - nie ma nic mowy o kącie wyprzedzenia zapłonu. ;)
Bo i niby skąd by to wiedział dwoma kablami.
Nie mniej jest to funkcja którą można by spróbować wykorzystać ...
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |1 Paź 2010|, 2010 12:57   

dla mnie kąt wyprzedzenia zapłonu i kąt zapłonu to to samo. Bo w takim razie co to kąt zapłonu? Względem czego ten kąt? Kąt między kolejnymi zapłonami? To by było śmieszne, bo wiadomo, że w R4 jest co 180* a w V6 co 120*.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |1 Paź 2010|, 2010 13:02   

Kąt zwarcia - era zapłonów przerywaczowych.

A że, tak piszą na aukcjach , to wiadomo dlaczego .
_________________
Pozdrawiam

Reader
Ostatnio zmieniony przez Reader |1 Paź 2010|, 2010 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |1 Paź 2010|, 2010 13:06   

Czyli fizyczny sens jaki tego kąta, bo dalej nie rozumiem.
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |1 Paź 2010|, 2010 13:20   

Proponuję zanabyć raczej jakiś miernik cęgowy, bardziej przydatny - np. taki http://allegro.pl/miernik...1255678591.html
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |1 Paź 2010|, 2010 13:32   

Darek_Police napisał/a:
Czyli fizyczny sens jaki tego kąta, bo dalej nie rozumiem.


Parametr istotny był w zapłonach przerywaczowych i klasycznych cewkach zapłonowych .
Jeśli był za mały to na wysokich obrotach silnika nie uzyskuje się odpowiedniego prądu uzwojenia - zmniejszenie energii iskry.

Niemniej tą funkcję miernika można by spróbować zaadaptować.

[ Dodano: |1 Paź 2010|, o 13:47 ]
Adam_2000 napisał/a:
Proponuję zanabyć miernik-cegowy-unit-ut203

Żeby tylko jeszcze ten pomiar kąta miał.

[ Dodano: |1 Paź 2010|, o 14:37 ]
Struna napisał/a:
ciekawi mnie jak toto podpiąć np. pod EDIS-a :)

Może pod sygnał SAW ? ;)
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |18 Gru 2010|, 2010 10:36   

drogą prezentu stałem się posiadaczem owego sprzętu :) Szkoda, że jest tak zimno, bo koniecznie muszę sprawdzić parę jego funkcji:D
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
Reader 



Auto: '96 24V sedan +LPG
Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: Puławy / Błonie
Wysłany: |19 Gru 2010|, 2010 23:20   

Ten tytułowy czy czy rekomendowany przez Adam_2000 ?
_________________
Pozdrawiam

Reader
 
 
Darek_Police 
thesilent



Auto: sedan `90 2.9 12V6 ASB Ghia i kupowdepy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Sollstedt DE
Wysłany: |20 Gru 2010|, 2010 07:19   

tytułowy ut-107
_________________
Scorpio `90 2.9 12V6 ASB Ghia sedan
ex:
Citroen GC4P 07 2.0 HDI
M6 04 2.0 DOHC
M323F 97 1.5 DOHC
Uno 92 1.1 OHC
Scorpio 89 2.0 OHC
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group