|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Mocowanie kierownicy !!! |
Autor |
Wiadomość |
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 23:04
|
|
|
Struna, no dobrze,jeśli tak będzie to nie byłoby potrzebne ściąganie kiery !zobaczymy jutro-dzięki |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Cze 2010|, 2010 23:08
|
|
|
obejrzyj dokładnie po prostu. Inna sprawa, że zdjęcie kiery trudne nie jest |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |16 Cze 2010|, 2010 03:29
|
|
|
ale ten wieloklin da sie posadzic w jedynym wydaniu- ma braki naciec i tylko w jeden sposob go sadzamy
na koncowkach takiego skosu nie da rady wyprostowac
cos zle poskladales
u mnie przy kazdym grzebaniu kiera max 30 stopni, ale nie 180 !! |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
Ostatnio zmieniony przez Kevin Xy |16 Cze 2010|, 2010 03:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ford2fast
603911630
Auto: Szlachetny De Łochac
Pomógł: 77 razy Dołączył: 28 Lip 2008 Skąd: Zabrze Maciejów
|
Wysłany: |16 Cze 2010|, 2010 08:16
|
|
|
Struna napisał/a: | z magla wystaje wałek z wieloklinem drobniutkim, na to dopiero idzie element, który się zaciska na wieloklinie i to dopiero idzie bodaj do łącznika elastycznego a dopiero dalej jest łączenie z trójkątnym wypustem z kolumny. |
W emkaczy nie ma takiej opcji
Wyjście z przekładni na kolumnę kierownicy jest zbliżone do trójkąta |
_________________ Scorpio forever |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |16 Cze 2010|, 2010 11:03
|
|
|
hmm, jakoś tak lukałem do swojego i wygląda jakby normalnie było. Może kos ma inaczej ? w końcu ma magiel inny nieco. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
janek
Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 22 Sty 2010 Skąd: Puńsk-podlaskie
|
Wysłany: |16 Cze 2010|, 2010 21:35
|
|
|
Podsumowanie- dziś zrobiłem i jest ok. Miałem rację a ford2fast to potwierdził że
wyjście z przekładni na kolumnę kierownicy jest zbliżone do trójkąta,także inaczej nie da się założyć ! rozebrałem kierę i okazało się że była ruszana -ustawiłem tak jak trzeba,podregulowałem zbieżność i jest nareszcie ok.-Dzięki kolegom za pomoc |
_________________ Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |17 Cze 2010|, 2010 13:10
|
|
|
zwracam zatem honor, jesli nie było możliwości obrócenia na główce magla. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |