$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - VM szarpie
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
VM szarpie
Autor Wiadomość
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |14 Lut 2010|, 2010 18:45   

Tomek Z napisał/a:
do lektury.


No ale z tego co tam przeczytałem to największe problemy są podczas odpalania, a moje odpala bez problemów.
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
 
 
janek 



Auto: Volvo V70 2.5 D 2000 r.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 22 Sty 2010
Skąd: Puńsk-podlaskie
Wysłany: |14 Lut 2010|, 2010 18:52   

brontozaur, nailepiej sprawdż zakładając przeżroczysty wężyk od podgrzewacza do pompy-będzie widać czy łapie powietrze czy nie ;)
_________________
Zapraszam do krainy sękaczy,kartaczy i innych smakołyków !!!
było-Ford Scorpio Kombi 2.5 t.d.1995 r.
Ford Scorpio 2 l. 1985 r.
 
 
 
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 08:21   

na pewno sprawdzę
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
 
 
Tomek Z 



Auto: Toyota Avensis 1600 VVTI 110 KM
Wiek: 54
Dołączył: 29 Maj 2005
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 20:55   

brontozaur napisał/a:
a moje odpala bez problemów.


może jest założony jakiś zaworek kierunkowy i trzyma paliwo. W każdym razie podgrzewacz to jest częsta przyczyna zapowietrzania.
_________________
~~ Lubiłem swoją scorupkę ~~
była scorupka 12V6 fajna!
była cytrynka ZX
była scorupka '93 2,5 TD VM
był poldek z gazem
i 125 p, pomarańczowy!!
 
 
 
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 22:15   

Dzisiaj byłem na kompie i nic nie wykrył (ale to taki urok scorpio). Osobiście obstawiam pompę wtryskową, w przyszłym tygodniu jadę wymieniać nastawnik (u siebie też muszę wymienić więc będę znał koszty).
Panowie a czy ten zaworek grzybkowy (zawór gaszenia silnika) mógł by gasić auto?
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
 
 
Adam73 
603-820-181



Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Kwi 2006
Skąd: Zgierz EZG
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 22:17   

brontozaur napisał/a:
Panowie a czy ten zaworek grzybkowy (zawór gaszenia silnika) mógł by gasić auto?
Jeśli działa na zasadzie elektrozaworu (jak w kadecie) to tak, wystarczy zanik napięcia.
_________________
Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC
 
 
brontozaur 



Auto: 1999 Audi A6 2,5 TDi FWD :(
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: |15 Lut 2010|, 2010 22:38   

Jak wygląda, albo jak jest zbudowany ten zawór?

Ok już wiem. Na tym bolcu powinno być 12V?
Łatwo to wymienić?
Ile kosztuje nowe?
I jeszcze jedno, jak go sprawdzić?

[ Dodano: |14 Cze 2010|, o 22:05 ]
Koledzy moje auto dalej szarpie. Teraz pytanie co może zgasić auto:

1. Stacyjka - moja wygląda na sprawną nie przycina się itd
2. Elektrozawór na pompie wtryskowej - po zdjęciu napięcia auto gaśnie, lecz w moim przypadku jeżeli wyciągnę dławik i podepnę bez niego to dalej szarpie (gasi) coś silnik
3.Czujnik położenia wału - po rozpięciu wtyczki od czujnika silnik gaśnie, ja wymieniłem już 6 i dalej to samo
4. ECU - rozpięcie wtyku powoduje zgaszenie silnika, ja wymieniłem ECU na inny i dalej to samo
5. Elektryka pompy wtryskowej - po rozpięciu okrągłej wtyki silnik gaśnie, mam wymienioną
6. Rozpięcie wtrysku sterującego - tylko tryb awaryjny, silnik pracuje
7. Odpięcie przepływki - tylko tryb awaryjny, silnik pracuje
8. Czujniki temp. - tylko tryb awaryjny, silnik pracuje
9. Rozpięcie vacum - tylko tryb awaryjny, silnik pracuje
10. Rozpięcie aku. - silnik pracuje
11. Rozpięcie alternatora - ??????????????????????????????


Jak sprawdzę jeszcze inne rzeczy (jak są takie?) to opiszę.
Komputer pokazuje mi błąd w obwodzie czujnika prędkości wału.
Czy możliwe że zębatka w silniku (impulsator) się uszkodziła, odkręciła?
_________________
Było:
Scorpio 1998 2,5 TD VM
Scorpio 1991 2,5 TD PSA
Alfa Romeo GTV 2,0 TB
W123 300D
3x FSO 1500
Ostatnio zmieniony przez brontozaur |15 Lut 2010|, 2010 23:00, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
x00x 



Auto: '01 3.0D BMW e39 kombi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2008
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: |14 Cze 2010|, 2010 22:20   

:one: Up
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group