$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Czy czujecie pod pedalem cisnienie w zbiorniku? :)
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy czujecie pod pedalem cisnienie w zbiorniku? :)
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Lip 2005|, 2005 14:57   

Boni - zbiornik powyżej poziomu reduktora nic by nie dał - gaz dostarczanu jest ciśnieniowo a nie grawitacyjnie. Jak braknie ciśnienia to choćby było wyżej to i tak nie poleci :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Boni 



Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Maj 2005
Skąd: Dublin
Wysłany: |26 Lip 2005|, 2005 15:23   

Oj, Struna, Struna, poleci dużo łatwiej :) Właśnie o te "ciśnieniowe dostarczanie LPG" mi idzie - prawdziwe ciśnieniowe podawanie ciekłego izobutanu to ja mam 30m od siebie, butla "do góry nogami" i podgrzana do 70 stopni, wtedy masz jakąś gwarancję, że gdzieś dalej rurką idzie ciekły butan pod ciśnieniem paru bar. Przy temperaturze zbiornika typu minus 20 stopni i chlupoczących na dnie ostatnich paru litrach LPG to na tym "ciśnieniowem dostarczaniu LPG" bym zbytnio nie polegał :D
_________________
http://bs-blog.clouds-forge.eu
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Lip 2005|, 2005 15:36   

jak cos pływa w butli to musi być pod ciśnieniem - inaczej by się ulotniło :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |28 Lip 2005|, 2005 02:04   

w butli jest dosc spore cisnienie, wbrew pozorom wystarczajace z zapasem na moc reduktora, , pompa w dystrybutorze przecie troche ci je nabija tam jednak, a to ze slaboie z zuzyciem to normalne , mniej cieczy, wiecej odparowuje mniejsze cisnienie ( bo wiecej miejsca w zbiorniku) tak wic e to logoczne ze bedzie sie przymulal, az do calkkowitago zgasniecia, o tyle to dobvre ze wiesz ze masz pilnie stacji szukac, nie to co u mnie, jest jest i nagle nie ma :( i juz nie jedzie
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
marcys
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sie 2005|, 2005 13:51   

ja mam prostą instalke ale w b.dobrym stanie i redutkor prawie nowka ale gaz sie konczy praktycznie bez ostrzezenia. jezeli auto zaczyna slabnąć (np ciagnie tylko do 3 tys obr.min) to wiem ze zrobie gora 3-4 km. wczesniej nic nie czuc. moze bym czul gdybyum czesto ciagnal powyzej 4 tys. obr . ale kilka razy mnie to zaskoczylo i brakowalo mi gazu. az auto przestawalo jechac. a jesli wam lepiej chodzi (na prostej instalacji) jak sie gaz konczy to trzeba:
1)regulowac ( przy pełnym zbiorniku!!!!)
2)albo parownik jest do bani i robi co chce przy wysokich cisnieniu ze zbiornika i dopiero slabe cisnienie go powstrzymuje.
 
 
COSSY
[Usunięty]

Wysłany: |11 Sie 2005|, 2005 22:43   

W butlach walcowych nie slychac plywaka, ktory nam zapowiada koniec gazu?
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |11 Sie 2005|, 2005 23:04   

Jadac na Mazurki mialem niesamowita przygode. Na 55 litrach zrobilem jedynie 300 km i koniec gazu. Przelaczenie na benzynke i idzie dalej. Szczescie trwalo krotko bo po paru minutach jazdy skonczyla sie benzynka a ja w szczerym polu wypatrzylem zatoczke autobusowa do ktorej dotoczylem sie ostatkiem sil. Stal tam czlowiek W Escorcie ktory mnie poratowal rezerwowymi 5 litrami benzynki ktore wozil w bagazniku. Nie chcial nawet grosza !!! Pozdrawiam tego czlowieka bo gdyby nie on nie wiem ile bym tam stal bo do najblizszej stacji bylo ok. 10 kilosow :shock: Niestety nie przewidzialem ze ciagnac przyczepe spalanie wzrosnie o 3-4 litry/100. Mnie rowniez gazik skonczyl sie bez ostrzezenia. Po prostu zaczal slabnac i od pierwszego objawu przejechalem moze z kilometr.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group