|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Właśnie zamontowałem LPG |
Autor |
Wiadomość |
kry [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 15:10 Właśnie zamontowałem LPG
|
|
|
Zamontowałem instalkę BRC Just do mojego Wieloryba DOHC 2l 16V. I w związku z tym mam parę pytań co do strony technicznej instalki.
Chciałbym poznac Waszą opinię (porównac wykonanie).
Czy Wam też w przepustnicy (prawej- patrząc od przodu) nawiercali otwór że niby od wolnych obrotów.
Poza tym mam zamontowane dwa miksery, parownik 100kW, oraz był krokowy który usuneli podczas regulacji bo silnik przy 2500 obr/min nie chciał jechać. Dali więc śrubkę i teraz auto jeździ choć nie wiem jeszcze ile pali (chyba dużo bo z rury wali jak w gazowni :)Właściwie regulację ręczną mam w 3 miejscach : za parownikiem (o tej już pisałem) i po rozdzielaczu na 2 miksery. A cha bym zapomniał zamontowali też klapy antywybuchwe, jedną bezpośrednio przed przepływomierzem, a drugą na jednej z rur przed puszką rezonansową (patrząc od przepustnicy)
Wrażenia z jazdy mam następujące:
auto jedzie oK, ale przy prędkościach 70km/h i więcej na luzie gaśnie
przy przełączaniu z bęzyny na gaz wyraźnie odczuwalne jest szarpniecie (przytkanie się auta)
Prosze o sugestie i opinie wszystkich użytkowników napędu "rakietowego" w wielorybach
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Kevin Xy
WSK x3
Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2004 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 15:29
|
|
|
jak Ci na wyluzowaniu gasnie to odkrec jeden obrot srube od wolnych na parowniku- jak Ci przy przelaczaniu na lpg szarpie to po prostu nie dociskaj pedalu gazu- na wyzszych obrotach ale przytrzymanych ale nie dociskac |
_________________ Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 16:21
|
|
|
no to Ci ładną fuszerę odstawili |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
tomi503 [Usunięty]
|
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 20:54
|
|
|
Nie no naprawde jeszcze niektóży się nie nauczyli montować fordzików. Rzadnej dziury nie powinni wiercić ale jak niechcący obcieli silnik krokowy czy też inaczej zawór biegu jałowego bo załorzyli przekaźnik zamiast emulatora wtrysku.
Jednym słowem kicha. |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 21:20
|
|
|
Ja już chyba muszę schodzić z tego świata !!
Jak kurde można wziąć kasę, za taką totalną fuszerę ??... ludzie, toż to kryminał !!
Nie znam się absolutnie na instalacjach gazowych, ale gdyby mi jakiś głąb coś takiego zrobił, to chyba napasłbym go gazem z pelnej butli ! |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
kry [Usunięty]
|
Wysłany: |26 Lip 2005|, 2005 08:48
|
|
|
No to fajnie sobie pojechaliście po gazownikach ale daej nie dostałem zadnej konstruktywnej odpowiedzi JAK TO POWINNO WYGLĄDAC! Krytyka i owszem jest na miejscu ale moze się ktoś wysili się i napisze jak ma rozwiązaną instalkę u siebie w wielorybie |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Lip 2005|, 2005 15:58
|
|
|
nic ma nie być wiercone, zawór biegu jałowego ma być tam gdzie jego miejsce. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |28 Lip 2005|, 2005 03:17
|
|
|
jak adam mi udostepni swoj egzemplaz do obejzenia to ci dokladnie powiem, bo nie pamietam jak jest wstawiony regulator biegu jałowego, ale o zadnym wierceniu dziury mowy nie ma. Prawdopodopbnie odpieli wtryski przekaznikiem nie emulatorem i przestalo pojawiac sie sterowanie na wolnyc ho obrotach, po to wiercili dziure, skutek braku wolnych odczuwasz trz poprze to ze ci gasnie po wrzuceniu na luz ( za mala dziura w przepustnicy, normalnie to regulator wolnych obrotow reguluje.
Powinno byc tak, ze : emulator odlaczajacy wtryski ew przekaznik ale z podpieciem na jeden z przewodow silnika krokowego, dwa miksery na przepustnice ( jesli nie da rady zalozy c 1 gdzies na dolocie) silnik krokowy tak jak miales na poczatku i za nim na rozdzielonych przewodach reczna regulacja
Przytykanie sie moze byc sprawa np zle odlaczanych wtryskow i tego ze silnik dostaje jednoczesnie gaz i benzyne. Ogolnie totalna fuszerka, do poprawki i naprawy ( wymiany ) przepustnicy na ich koszt, jedynie co to klapy zamontowane chyba ok. |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |