$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Właśnie zamontowałem LPG
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Właśnie zamontowałem LPG
Autor Wiadomość
kry
[Usunięty]

  Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 14:10   Właśnie zamontowałem LPG

Zamontowałem instalkę BRC Just do mojego Wieloryba DOHC 2l 16V. I w związku z tym mam parę pytań co do strony technicznej instalki.
Chciałbym poznac Waszą opinię (porównac wykonanie).
Czy Wam też w przepustnicy (prawej- patrząc od przodu) nawiercali otwór że niby od wolnych obrotów. :?:
Poza tym mam zamontowane dwa miksery, parownik 100kW, oraz był krokowy który usuneli podczas regulacji bo silnik przy 2500 obr/min nie chciał jechać. Dali więc śrubkę i teraz auto jeździ choć nie wiem jeszcze ile pali (chyba dużo bo z rury wali jak w gazowni :)Właściwie regulację ręczną mam w 3 miejscach : za parownikiem (o tej już pisałem) i po rozdzielaczu na 2 miksery. A cha bym zapomniał zamontowali też klapy antywybuchwe, jedną bezpośrednio przed przepływomierzem, a drugą na jednej z rur przed puszką rezonansową (patrząc od przepustnicy)
Wrażenia z jazdy mam następujące:
auto jedzie oK, ale przy prędkościach 70km/h i więcej na luzie gaśnie
przy przełączaniu z bęzyny na gaz wyraźnie odczuwalne jest szarpniecie (przytkanie się auta)

Prosze o sugestie i opinie wszystkich użytkowników napędu "rakietowego" w wielorybach

Pozdrawiam
 
 
Kevin Xy 
WSK x3



Auto: '90, 2.9 12V, GHIA, ASB, wreszcie SEDAN
Pomógł: 39 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2004
Skąd: Piaseczno
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 14:29   

jak Ci na wyluzowaniu gasnie to odkrec jeden obrot srube od wolnych na parowniku- jak Ci przy przelaczaniu na lpg szarpie to po prostu nie dociskaj pedalu gazu- na wyzszych obrotach ale przytrzymanych ale nie dociskac
_________________
Kevin Xy
535 015 788
'88 2.0 OHC GL
'90 2.9 12V GHIA ASB
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'90 2.9 12V GHIA ASB SEDAN
'96 2.3 16V GHIA ASB SEDAN
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 15:21   

no to Ci ładną fuszerę odstawili
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 19:54   

Nie no naprawde jeszcze niektóży się nie nauczyli montować fordzików. Rzadnej dziury nie powinni wiercić ale jak niechcący obcieli silnik krokowy czy też inaczej zawór biegu jałowego bo załorzyli przekaźnik zamiast emulatora wtrysku.
Jednym słowem kicha.
 
 
Adam_2000 



Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy
Wiek: 65
Dołączył: 05 Maj 2005
Skąd: Łódź
Wysłany: |25 Lip 2005|, 2005 20:20   

Ja już chyba muszę schodzić z tego świata !! :mrgreen:
Jak kurde można wziąć kasę, za taką totalną fuszerę ??... ludzie, toż to kryminał !!
Nie znam się absolutnie na instalacjach gazowych, ale gdyby mi jakiś głąb coś takiego zrobił, to chyba napasłbym go gazem z pelnej butli ! :))
_________________
Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą
 
 
 
kry
[Usunięty]

Wysłany: |26 Lip 2005|, 2005 07:48   

No to fajnie sobie pojechaliście po gazownikach ale daej nie dostałem zadnej konstruktywnej odpowiedzi JAK TO POWINNO WYGLĄDAC! Krytyka i owszem jest na miejscu ale moze się ktoś wysili się i napisze jak ma rozwiązaną instalkę u siebie w wielorybie :?:
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |26 Lip 2005|, 2005 14:58   

nic ma nie być wiercone, zawór biegu jałowego ma być tam gdzie jego miejsce.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |28 Lip 2005|, 2005 02:17   

jak adam mi udostepni swoj egzemplaz do obejzenia to ci dokladnie powiem, bo nie pamietam jak jest wstawiony regulator biegu jałowego, ale o zadnym wierceniu dziury mowy nie ma. Prawdopodopbnie odpieli wtryski przekaznikiem nie emulatorem i przestalo pojawiac sie sterowanie na wolnyc ho obrotach, po to wiercili dziure, skutek braku wolnych odczuwasz trz poprze to ze ci gasnie po wrzuceniu na luz ( za mala dziura w przepustnicy, normalnie to regulator wolnych obrotow reguluje.

Powinno byc tak, ze : emulator odlaczajacy wtryski ew przekaznik ale z podpieciem na jeden z przewodow silnika krokowego, dwa miksery na przepustnice ( jesli nie da rady zalozy c 1 gdzies na dolocie) silnik krokowy tak jak miales na poczatku i za nim na rozdzielonych przewodach reczna regulacja

Przytykanie sie moze byc sprawa np zle odlaczanych wtryskow i tego ze silnik dostaje jednoczesnie gaz i benzyne. Ogolnie totalna fuszerka, do poprawki i naprawy ( wymiany ) przepustnicy na ich koszt, jedynie co to klapy zamontowane chyba ok.
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group