$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Instalka w 2.9 - pytania
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalka w 2.9 - pytania
Autor Wiadomość
DeMaDeS
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 06:55   Instalka w 2.9 - pytania

nieznalazlem jednoznacznych wiadomosci na moje pytania wiec musze napisac post, jesli ktos wie w jakim poscie znajde odpowiedzi prosze o linki
pytania: do 2.9 12v isntalacja z emulatorem czy bez?
czy komp po jezdzie na gazie ma pozniej problemy z jazda na benzynie ?
ile jest lambd w 2.9 bez przeplywomeirzy ? jak to podpiac ?
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 09:33   

bywały odmiany z jedną sondą Speedo :)

w sumie od gazu mogą występowac błędy dot. sond lambda dlatego też można pomyślec o emulatorze. Natomiast ja po wlasnych już różnego rodzaju testach polecam BLOS-a :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 09:49   

nie wyglądało to na rzeźbę u wujka mietka. Albo wujek mietek to niekiepski rzeźbiarz :D
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
DeMaDeS
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 11:04   

zostaje dac wspolny mikser i sygnal z jednej sondy brac.. chyba..
reduktor 100kw sobie poradzi ?
narazie z blosa nici , dorbze bedzie jak ktos mi na silnik ze skrzynia porzyczy bo mi sie 2.0 znudzilo
 
 
DeMaDeS
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 12:51   

planowalem zaraz przed przepustnicami polaczyc dolot w jeden i dac pojedynczy mikser a potem wycudowac jakas puche z filtrem bo oryginalna mi nie wejdzie niestety
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 13:52   

Zapomnij o reduktorze 100kW
będzi epalił jak smok i Cię na skrzyżowaniu malczaki objada
Minimum 140kW. Jak zrobisz na jednym mikserze to tez będzie muka totalna bo extremalnie zawężysz dolot powietrza i zarówno gaz jak i benzyna będzie mułowacieć.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 14:02   

widziałem taki patent - no niby jeździ - ale o dynamice zapomnij. no chyba żeby to byłtaki zaaajebisty mikser tak z 80mm prześwitu :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
DeMaDeS
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 20:34   

no nie mialem na mysli miskerka srednicy 30mm :)

jeszcze jedna wazna sprawa czym rozni sie reudktor brc at90e 100 od 140kw ? bo napewnoi nie obudowa i membrana
Ostatnio zmieniony przez DeMaDeS |27 Lip 2005|, 2005 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
COSSY
[Usunięty]

Wysłany: |27 Lip 2005|, 2005 20:50   

Też widziałem 2.9 z 1 sondą, był to rocznik coś około '87. Siedziała ona tam mniej więcej gdzie piszesz Speedo.
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |28 Lip 2005|, 2005 01:27   

1- mozna bez emulatora, odciac wtryski na przekazniku, jak 2.0 DOHC na takim rozwiazaniu chodzi to ten tez pojdzie

2 komp nie powinien miec problemow z jazda na benzynie potem

3 - jak wyzej napisali

Sposobow podpiecia jest mnostwo, zalezy od kasy...

generalnie redyktor 140 KW napewno (100 za malo roznia sie tym ze maja inny wydatek wocy, przepływu etc, 140 KW powinien byc tez fizycznie wiekszy)

miksery powinny byc 2 na kazdy kanal dolotu, zakladane tuz przed przepustnicą, rozdział gazu na miksery, albo 2 silniki krokowe, 2 komputery, podpiete do 1 (lub 2)sondy lambda, albo oszczedniej, jeden komp 2 kropkowki ( to rozwiazanie nie ma sensu, bo nie ma jak sterowac osobno 2 krokówka) albno jedna ktrokowka standardowo i rozdzial gazu za krokowka, przykrecany na jednym, lub obu kanalach zwykłym registrem ( z tego co pamietam jeden kanal dolotu musi dostawac inna dawke gazu)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
Szuler
[Usunięty]

Wysłany: |23 Sie 2005|, 2005 11:18   

COSSY napisał/a:
Też widziałem 2.9 z 1 sondą, był to rocznik coś około '87. Siedziała ona tam mniej więcej gdzie piszesz Speedo.

Daleko nie szukając ja mam taki silnik :) . 2.9 12V BRD, a sonda jest w tym miejscu co się dwie rury wydechowe łączą..
Niestety nie wiem jaki mam rocznik :) . Czy bo jakiś oznaczeniach na silniku można dojśc rocznik?

Pozdrawiam
Szuler
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Sie 2005|, 2005 11:47   

DeMaDes 0- właśnie się różnie nieznaczie obudową - sam oglądalem to kilka minut zanim załapałem - o kilka milimetrów większy dekiel jest jeden :) niezauważalne na pierwszy rzut oka.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group