$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - INSTALACJA DO V-KI
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
INSTALACJA DO V-KI
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 10:20   

WOW - no pięknie - pogratulować autka - a Ty go chcesz sprzedać :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 11:15   

Chwilowo nie sprzedaję i coraz bardziej się zastanawiam nad tym aby go sobie zostawić, bo w końcu jest bardzo zadbany. Ale kusi mnie wieloryb i coś będe musiał sprzedać bo na podwórku mam jeszcze Sierre ale bez żadnego wypasu.

A tak wogle to od kiedy nasze autka staną się zabytkowymi ??? po jakim okresie czasu ??


Wie ktoś ??
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 11:25   

zdaje się 25 lat musi mieć auto żeby być zabytkowe.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 11:27   

.... i dany model musi byc nieprodukowany od ilus tam (chyba 10) lat.
 
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 11:53   

No to jakby tak zostawić i oczywiście pielęgnować to po 30 latach nasze furku mogą stać się jeszcze bardzo cenne :)
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
Slawek
[Usunięty]

Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 22:57   

Ja też mam w swoim skorpiaku bardzo dobry silnik, po 12,5 ATM na cylinder, ale nie pali tak mało :/ na trasie zwykle 11,8 l/100 km, ale we Wrocku to już 20 l to minimum :/ Przypuszczam że u Ciebie gazownik jakiś myk zrobił i tak dobrze Ci to zgrał :) albo ten mikser taki dobry :) ja mam Lovato.

Irek, regulowali Ci przepływomierze po założeniu instalki LPG?
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |2 Cze 2005|, 2005 08:02   

Hej

Po założeniu gazu nie ma prawa nikt ruszać przepływomierza, dlatego moja teoria i bedę się upierać, że najpierw trzeba doprowadzić benzynę do stanu idealnego i tam wtedy miałem regulację na przepływomierzu. Ale przy gazie zostaje regulacja tylko na samej instalce.


Pozdrawiam
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
Slawek
[Usunięty]

Wysłany: |10 Cze 2005|, 2005 21:47   

Witam po przerwie :)

Irek, mówisz że przepływomierze można regulować, tylko gdzie? Ja ostatno oglądałem je z każdej strony i nie znalazłem żadnej możliwości regulacji :/ ale skoro mówisz że regulował przepływomierze to robił to przed założeniem mikserów czy już z założonymi mikserami? (jak założysz miksery to zmienia się przpływ powietrza itd)
Pozdrawiam :)
 
 
Slawek
[Usunięty]

Wysłany: |10 Cze 2005|, 2005 22:26   

jeszcze raz do Irka :)
Pisałeś że masz po registrze na jedną przepustnicę, czy te registry tak samo są skręcone, czy któryś z nich jest skręcony bardziej? sorki, że taki dociekliwy jestem :)
 
 
irek 
Member 021



Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy
Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Rybnik/Głub.
Wysłany: |11 Cze 2005|, 2005 16:51   

Hej

Więc odpowiadam :) przepływomierze reguluje się od spodu na imbus, oczywiście z sondą w tłumiku z drugiej strony. Przeplywomierze zostały wyregulowane jak byl niby wyregulowany dobrze gaz. Oczywiście po regulacji silnika na samej benzynie to na gazie już nie chciał chodzić więc teraz znowu serwis gazu i regulują instalację. Efekt końcowy dobrze jeździ na benzynce oraz na gazie.


Pozdrawiam
_________________
Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4
 
 
 
Slawek
[Usunięty]

Wysłany: |27 Cze 2005|, 2005 21:31   

Czyli rozumiem, że wyregulowac przeplywomierze po zalozeniu mikserów, a nie przed. Podreguluje u jakiegos diagnosty, zobaczymy co bedzie.
Pozdrawiam :)
 
 
bynio204
[Usunięty]

Wysłany: |3 Lip 2005|, 2005 21:07   

witam zajmuje sie montazem instalacji gazowych jezdze v-ka od 10 lat model bez przeplywomierzy,i powiem ze meczylem go ze trzy lata wciaz duzo palil , mialem zalozonych tyle roznych trickow ze glowa boli (po komputerze na strone i inne) i wreszcie wymyslilem!!! pali miasto 12l trasa schodzi nawet do 9 l!!
teraz sposob :)
v-ka dwie przepustnice i jeszcze roznica w ich dlugosci powoduje roznice cisnien na stronach silnika , efekt ustawiamy gaz a on lewa strona bogata prawa uboga i co tu myslic? wiec wpadlem na pomysl i zrezygnowalem z dwoch mikserow i zastosowalem jeden(jak w dalszej czesci)zbudowalem (uspawalem)metalowa puszke(blacha 1,5mm)o wymiarach 200mm na 100mm na 180mmz jednej strony dwa wloty na uciete w polowie rury doprowadzajace powietrze do silnika juz bez mikserow:) z drugiej strony jedno wejscie powietrza tam zostal zamontowany mikser i bezposrednio na nim filtr stozek(oczywiscie trzeba sie pozbyc obudowy oryginalnego filtra powietrza):) efekt zuzycie jak wyzej i idealna praca na wolnych obrotach zero drgania!! zrezygnowalem tez z elektronik na rzecz registra ale jak kto woli i to tyle
edit
po wnikliwym przestudiowaniu wszystkich postow dowiedzialm sie ze nie wymyslilem nic nowego:) moj uklad jest podobny do blosa, jest to jednak zbiorniczek pelen gazu (mala bombka)zapomnialem dodac ze zamontowalem w nim 2 klapy antywybuchowe fi 50,mam zamontowany mikser srednicy 80mm z wybita zwezka co daje ok 50mm wlotu do ukladu
uwazam ze puszka zamiast zwyklego trojnika powoduje wyrownanie cisnie na obie gardziele i dobre wymieszanie gazu z powietrzem, reduktor brc 140kw
a tak nawiasem taki scorpiomaniak jak ja i dopiero teraz znalazlem Wasze (teraz chyba juz i moje:) )forum a myslalem ze tylko ja mam swira :)
 
 
tomi503
[Usunięty]

Wysłany: |4 Lip 2005|, 2005 08:04   

Świrusów nie brakuje tutaj (oczywiście na punkcie scorpio).
Przez ostatnie dni jest cisza na forum bo ludkowie pojechali na zlot ale myśle że już dziś wruci wszystko do normy. :D :D :D
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |4 Lip 2005|, 2005 11:19   

możesz podobny efekt uzyskac używając mikserów o różnych średnicach wewnętrznych - i tak właśnie powinno być w V6 jeżeli jest instalka na mikserach.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
bynio204
[Usunięty]

Wysłany: |6 Lip 2005|, 2005 20:53   

:)


tak to wyglada u mnie ,od spodu puszki sa zamontowane trzy klapy antywybuchowe fi 50mm,filtr z maluszka jakos lepiej mi na nim chodzi:)
jutro odbieram zamowionego blosa i montuje w miejsce miksera :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group