INSTALACJA DO V-KI |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 10:20
|
|
|
WOW - no pięknie - pogratulować autka - a Ty go chcesz sprzedać |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 11:15
|
|
|
Chwilowo nie sprzedaję i coraz bardziej się zastanawiam nad tym aby go sobie zostawić, bo w końcu jest bardzo zadbany. Ale kusi mnie wieloryb i coś będe musiał sprzedać bo na podwórku mam jeszcze Sierre ale bez żadnego wypasu.
A tak wogle to od kiedy nasze autka staną się zabytkowymi ??? po jakim okresie czasu ??
Wie ktoś ?? |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 11:25
|
|
|
zdaje się 25 lat musi mieć auto żeby być zabytkowe. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 11:27
|
|
|
.... i dany model musi byc nieprodukowany od ilus tam (chyba 10) lat. |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 11:53
|
|
|
No to jakby tak zostawić i oczywiście pielęgnować to po 30 latach nasze furku mogą stać się jeszcze bardzo cenne |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
Slawek [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 22:57
|
|
|
Ja też mam w swoim skorpiaku bardzo dobry silnik, po 12,5 ATM na cylinder, ale nie pali tak mało na trasie zwykle 11,8 l/100 km, ale we Wrocku to już 20 l to minimum Przypuszczam że u Ciebie gazownik jakiś myk zrobił i tak dobrze Ci to zgrał albo ten mikser taki dobry ja mam Lovato.
Irek, regulowali Ci przepływomierze po założeniu instalki LPG? |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |2 Cze 2005|, 2005 08:02
|
|
|
Hej
Po założeniu gazu nie ma prawa nikt ruszać przepływomierza, dlatego moja teoria i bedę się upierać, że najpierw trzeba doprowadzić benzynę do stanu idealnego i tam wtedy miałem regulację na przepływomierzu. Ale przy gazie zostaje regulacja tylko na samej instalce.
Pozdrawiam |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
Slawek [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Cze 2005|, 2005 21:47
|
|
|
Witam po przerwie
Irek, mówisz że przepływomierze można regulować, tylko gdzie? Ja ostatno oglądałem je z każdej strony i nie znalazłem żadnej możliwości regulacji ale skoro mówisz że regulował przepływomierze to robił to przed założeniem mikserów czy już z założonymi mikserami? (jak założysz miksery to zmienia się przpływ powietrza itd)
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Slawek [Usunięty]
|
Wysłany: |10 Cze 2005|, 2005 22:26
|
|
|
jeszcze raz do Irka
Pisałeś że masz po registrze na jedną przepustnicę, czy te registry tak samo są skręcone, czy któryś z nich jest skręcony bardziej? sorki, że taki dociekliwy jestem |
|
|
|
|
irek
Member 021
Auto: Peugeot 508 2012r. sedan hybryd4 200 kucy
Pomógł: 30 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Maj 2004 Skąd: Rybnik/Głub.
|
Wysłany: |11 Cze 2005|, 2005 16:51
|
|
|
Hej
Więc odpowiadam przepływomierze reguluje się od spodu na imbus, oczywiście z sondą w tłumiku z drugiej strony. Przeplywomierze zostały wyregulowane jak byl niby wyregulowany dobrze gaz. Oczywiście po regulacji silnika na samej benzynie to na gazie już nie chciał chodzić więc teraz znowu serwis gazu i regulują instalację. Efekt końcowy dobrze jeździ na benzynce oraz na gazie.
Pozdrawiam |
_________________ Ford Ranger Wildtrak 2020
Peugeot 508 2.0 Hybryd4
Fiat Sedici 2.0 MultiJet 4x4
Mundek 99r. 2.5 V6 sedan
był
Pacifica 2006 3.5 V6 4x4 |
|
|
|
|
Slawek [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Cze 2005|, 2005 21:31
|
|
|
Czyli rozumiem, że wyregulowac przeplywomierze po zalozeniu mikserów, a nie przed. Podreguluje u jakiegos diagnosty, zobaczymy co bedzie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
bynio204 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lip 2005|, 2005 21:07
|
|
|
witam zajmuje sie montazem instalacji gazowych jezdze v-ka od 10 lat model bez przeplywomierzy,i powiem ze meczylem go ze trzy lata wciaz duzo palil , mialem zalozonych tyle roznych trickow ze glowa boli (po komputerze na strone i inne) i wreszcie wymyslilem!!! pali miasto 12l trasa schodzi nawet do 9 l!!
teraz sposob
v-ka dwie przepustnice i jeszcze roznica w ich dlugosci powoduje roznice cisnien na stronach silnika , efekt ustawiamy gaz a on lewa strona bogata prawa uboga i co tu myslic? wiec wpadlem na pomysl i zrezygnowalem z dwoch mikserow i zastosowalem jeden(jak w dalszej czesci)zbudowalem (uspawalem)metalowa puszke(blacha 1,5mm)o wymiarach 200mm na 100mm na 180mmz jednej strony dwa wloty na uciete w polowie rury doprowadzajace powietrze do silnika juz bez mikserow:) z drugiej strony jedno wejscie powietrza tam zostal zamontowany mikser i bezposrednio na nim filtr stozek(oczywiscie trzeba sie pozbyc obudowy oryginalnego filtra powietrza):) efekt zuzycie jak wyzej i idealna praca na wolnych obrotach zero drgania!! zrezygnowalem tez z elektronik na rzecz registra ale jak kto woli i to tyle
edit
po wnikliwym przestudiowaniu wszystkich postow dowiedzialm sie ze nie wymyslilem nic nowego:) moj uklad jest podobny do blosa, jest to jednak zbiorniczek pelen gazu (mala bombka)zapomnialem dodac ze zamontowalem w nim 2 klapy antywybuchowe fi 50,mam zamontowany mikser srednicy 80mm z wybita zwezka co daje ok 50mm wlotu do ukladu
uwazam ze puszka zamiast zwyklego trojnika powoduje wyrownanie cisnie na obie gardziele i dobre wymieszanie gazu z powietrzem, reduktor brc 140kw
a tak nawiasem taki scorpiomaniak jak ja i dopiero teraz znalazlem Wasze (teraz chyba juz i moje:) )forum a myslalem ze tylko ja mam swira |
|
|
|
|
tomi503 [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Lip 2005|, 2005 08:04
|
|
|
Świrusów nie brakuje tutaj (oczywiście na punkcie scorpio).
Przez ostatnie dni jest cisza na forum bo ludkowie pojechali na zlot ale myśle że już dziś wruci wszystko do normy. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Lip 2005|, 2005 11:19
|
|
|
możesz podobny efekt uzyskac używając mikserów o różnych średnicach wewnętrznych - i tak właśnie powinno być w V6 jeżeli jest instalka na mikserach. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
bynio204 [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lip 2005|, 2005 20:53
|
|
|
tak to wyglada u mnie ,od spodu puszki sa zamontowane trzy klapy antywybuchowe fi 50mm,filtr z maluszka jakos lepiej mi na nim chodzi:)
jutro odbieram zamowionego blosa i montuje w miejsce miksera |
|
|
|
|
|