Serwis klimatyzacji w Krakowie |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 16:32
|
|
|
George napisał/a: | nie wiem czy tak jest u innych ale temp teraz jest między 1/2 i 3/4 skali a do tej pory nie było powyżej 1/3 | chłodnica klimy się sporo nagrzewa więc i silnik może mieć nieco wyższą temperaturę. Pytanie podstawowe, czy działa Ci wentylator od klimy, jeśli nie to trzeba to naprawić bo samo wisko może nie wystarczyć. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
George [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 16:39
|
|
|
wentylator klimy działa na 100% bo na początku nie działał co też zmartwiło gościa od klimy ale po tym jak grzebał we wtyczce , wszystko było ok |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 16:50
|
|
|
to jeśli działa i się włącza podczas pracy klimy to spoko, a wisko jest sprawne ? |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
George [Usunięty]
|
Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 18:40
|
|
|
Struna napisał/a: | wisko jest sprawne |
podobno tak , i widac że wzrost temp jest w jakieś sposób kontrolowany, bo jak jest dokładnie przy 3/4 skali zaczyna iśc w dół ale tylko do połowy i tak w kółko , natomiast w 2.0 jak włączam klime to właśnie jest odwrotnie, temp nie idzie powyżej 1/3 skali |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |24 Maj 2007|, 2007 18:59
|
|
|
2,0 a 2,9 to całkiem inna bajka z wentylowaniem chłodnicy, nie da się analogii zastosować, analogia jest tylko w przyp. działania wentylatora klimy. Dla DOHCa "niższe" temperatury są zdrowsze jakby |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
Ostatnio zmieniony przez VIK |24 Maj 2007|, 2007 19:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |28 Maj 2007|, 2007 11:30
|
|
|
w 2.0 jak odpalasz klimę to od kopa włączają się obydwa wentyle na wolny bieg stąd zapewne niższa temperatura, w 2.9 natomiast włączenie klimy nic nie powoduje w sensie wiatraków no i temperatura nieco rośnie aż załapie wisko lub też od ciśnienia w układzie klimatyzacji włączy się wiatrak klimy i wtedy widać właśnie taki spadek temperatury - ale to jest w sumie norma w V6 i nie masz się czym przejmować. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Maciusss [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 09:06
|
|
|
uwaga, odkopanie tematu sprzed 2 lat ja mam wisko na sztywno i odłączoną klimę. Jak podłączę, rozumiem, że silnik dalej będzie dobrze chłodzony wiatrakiem pędzącym non stop. A później muszę dopilnować, żeby ładnie naprawili wisko i nie będzie problemów zgadza się? Ciekawe czy po 2 latach jeszcze mają na Azorach ten czynnik 409 Ciekawe ile zachcą jeszcze za podłączenie i wyczyszczenie mojej klimy... |
|
|
|
|
pablo19
Tropiciel
Auto: '89 12V :P NO LPG
Wiek: 40 Dołączył: 14 Mar 2005 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 09:11
|
|
|
Spróbuj rozruszać wisko, na forum trochę było różnych wątków w tym temacie. |
_________________ były
2.4 12V6 MSB
2.9 12V6 ASB razy trzy
2.9 12V6 MSB złociutkie razy dwa
2.8 Ghia ASB '85 Ikona
2.9 Team |
|
|
|
|
Maciusss [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 13:33
|
|
|
jak widać dogłębnie je skanuje ale to dalej nie odpowiedź na moje problemy |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 13:41
|
|
|
nie kumam, chcesz odpiąć wisko całkiem i zostać przy chłodzeniu wiatrakiem od klimy ? tak ? bo coś nie bardzo zrozumiałem pytanie. Jak byłeś po koło to było pytać, bym Ci pokazal i wyjaśnił to i owo |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Maciusss [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 17:12
|
|
|
w sumie trza było zapytać może chcesz się spotkać i popatrzeć na całe autko? bo pewnie jeszcze parę rzeczy bym się o samochodzie dowiedział chodzi mi raczej o konsekwencje podłączenia klimy w przypadku wiskozy zamontowanej na sztywno |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |7 Maj 2009|, 2009 17:23
|
|
|
konsekwencji nie ma żadnych. Natomiast zapięcie wisko na sztywno czasem prowadzi do uszkodzenia pompy wodnej. Maciusss napisał/a: | może chcesz się spotkać i popatrzeć na całe autko | wiesz juz jak trafić, można się dogadać. Podjedziesz i sie luknie. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Maciusss [Usunięty]
|
Wysłany: |9 Maj 2009|, 2009 09:41
|
|
|
podjadę się pochwalić alusami ale to jak z nimi skończę |
|
|
|
|
|