BLOS 2,9 V6 12v |
Autor |
Wiadomość |
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |26 Lut 2009|, 2009 16:11
|
|
|
Podepnę się do tematu.
Właśnie zakupiłem 2,9 z blosem i jest on założony bardzo blisko puszki filtra (z Cossa), dalej jest rura o długości około 25 cm, następnie trójnik i przepustnice.
Nie wiem czy to jest właściwy sposób instalacji bo oglądając zdjęcia widzę że wiekszość ma blos założony bliżej przepustnic i trójnika a nie puszki filtra ?
Dodam jeszcze że jara mi w mieście (małym z jednymi światłami i bez korków) 25/100 przy jeździe max. emeryckiej a więc coś jest nie tak a temat LPG i blosa dopiero zaczynam zgłębiać
Jak tak dalej pójdzie to kupię jednak silnik do DOHC-a |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
Ostatnio zmieniony przez Larix |26 Lut 2009|, 2009 16:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Lut 2009|, 2009 16:51
|
|
|
wyreguluj toto. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Larix
Auto: '90 2.9 12v MSB sedan Ghia BLOS 4x4
Wiek: 50 Dołączył: 04 Mar 2008 Skąd: Duszniki Zdrój
|
Wysłany: |26 Lut 2009|, 2009 17:03
|
|
|
Struna napisał/a: | wyreguluj toto. |
To na pewno muszę zrobić, a jeżeli chodzi o pierwszą część mojego pytania?
Odnośnie umiejscowienia blosa.
Wie ktoś czy to ma znaczenie ? |
_________________ Jest:
-Audi 100 Quattro
-Passat B5 Syncro
Był:
-2,9 12 V 90' sedan Ghia 4x4 + Blos
-2,0 DOHC 92' liftback |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Lut 2009|, 2009 17:06
|
|
|
znaczenie ma takie, że jakby czasem chciało strzelic to masz o wiele więcej nagromadzonego gazu. A tak poza tym to w zasadzie może powodować lepsze wymieszanie się gazu z powietrzem, z drugiej zaś strony może być powodem lekkiego "opóźnienia" w reakcji na pedał przyśpieszenia. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
pepi
pepi
Auto: a8 w12 6,0 2x bob mondeo 2,5
Pomógł: 48 razy Wiek: 48 Dołączył: 28 Sty 2007 Skąd: Krzczonów
|
Wysłany: |26 Lut 2009|, 2009 20:34
|
|
|
Struna napisał/a: | , z drugiej zaś strony może być powodem lekkiego "opóźnienia" w reakcji na pedał przyśpieszenia | - powiedział bym że to dość odczuwalne jest |
_________________ v8 4.2 agis p13
nie bądź łosiem kup Fał Osiem |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |26 Lut 2009|, 2009 20:37
|
|
|
pepicosi napisał/a: | powiedział bym że to dość odczuwalne jest | no to zalezy od silnika i warunków podciśnienia jakie wytwarza. Za blisko przepustnic tez nie jest dobrze, bo się słabo miesza. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Vaux
FSTMember073
Auto: Jumper 2.2 HDi 2007
Pomógł: 11 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Mar 2005 Skąd: Puławy
|
Wysłany: |26 Lut 2009|, 2009 23:12
|
|
|
Struna napisał/a: | Za blisko przepustnic tez nie jest dobrze, bo się słabo miesza. |
Mozna by "turbinkę Kowalskiego" zastosować dla lepszego efektu w gumowych rurach |
_________________ V6 Team
Jest: 12V3 i 12V6
Był: Sedan Ghia 2.9 12V6 '93 ASB BLOS
Był: Ghia 2.9 12V6 '90 MSB & Lift 2.0 DOHC '91 |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |27 Lut 2009|, 2009 13:15
|
|
|
noooo, to napewno poukłada dobrze gaz i bedzie rakieta |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Mar_p [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lip 2009|, 2009 09:21
|
|
|
Witam
Właśnie mam w planach zablosować 2.9 12V i zamierzam zastosować końcówkę wydechu jako trójnik. Zastanawiam się czy średnica 60mm od strony blosa i 2 x 50 mm od strony przepustnic, czy to nie za mało:
http://www.allegro.pl/ite...rom_tuning.html
W tej chwili nie widzę nic większego na allegro.
Czy zastosować właśnie taką końcówkę, czy lepiej poszukać czegoś lepszego?
[ Dodano: |6 Lip 2009|, o 09:30 ]
Właściwie to doczytałem że wewn. srednica to jest 55 - od strony blosa. Chyba troche mało?? |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lip 2009|, 2009 09:31
|
|
|
bedzie dobra |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Lip 2009|, 2009 09:48
|
|
|
Mar_p napisał/a: | czy to nie za mało: | aż za dość. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Mar_p [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lip 2009|, 2009 09:54
|
|
|
dzięki za rade, w takim razie zaraz zamawiam tą dwururkie
[ Dodano: |28 Lip 2009|, o 14:35 ]
Udało mi sie zablosować maszyne, byłem na regulacji na analizatorze gazownik był pod wrazeniem ze udało sie osiagnąc tak dobre parametry (nie panietam juz dokładnie wskazań), ale nadal żre chyba troche za sporo, miasto ponad 20 trasa 15-16.
Po tych pomiarach przykręciłem blosa o 1/4 obrotu i udało mi sie osiągnąć na trasie spalanie 14, ale to na maxa emerycka jazda była. Potem zmiejszyłem na blosie jeszcze skład mieszanki o 1/4 obrotu ale juz sie zrobił zbyt mulasty i spalanie juz nie spadło.
Aha gazownicy jeszcze stwierdzili ze parownik jest za słaby i na blosie sie szybko wychechła i zastanawiam sie czy to nie jest przyczyną dosc wysokiego spalania, a moze to norma w 2.9 12V ABS. Na samym redukrtorze nie widze zadnych napisów a w papierach od gazu jest wpisany reduktor STEFANELLI GEO. |
|
|
|
|
niewczas2
WJ33911
Auto: 2,9v6 24V MSB ghia sedan
Wiek: 44 Dołączył: 07 Gru 2008 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: |9 Lis 2009|, 2009 19:37
|
|
|
a ile to pali z blosem?? |
_________________ 518 254 647
jest
scorpio MKII 2.9 24v MSB
sierra 2.0DOHC asb
mondeo mkI 2.5v6 asb kombi |
|
|
|
|
Adam73
603-820-181
Auto: Mk2 1992 2.0 DOHC,manual,Ghia lift. + LPG
Pomógł: 15 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Kwi 2006 Skąd: Zgierz EZG
|
Wysłany: |9 Lis 2009|, 2009 19:59
|
|
|
niewczas2 napisał/a: | a ile to pali z blosem?? | Tyle co nic . |
_________________ Było:
Tarpan 237 -79r.
Dacia1310-86r.
Opel Kadett 1.6D- 89r.
Vw transp.T2 -80r.
Scorpio Mk1 -91r./2.0 DOHC |
|
|
|
|
|