|
Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio
|
Bylo pytanie jest problem |
Autor |
Wiadomość |
grzesiekk [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 09:57 Bylo pytanie jest problem
|
|
|
WItam, mam pytanko przy jakiej prędkości obrotowej skrzynia zmienia wam biegi (przy wciśniętym kick-down ). Moja zmienia mi przy 4tyś da się to jakoś regulować? Mam 2.0 DOHC, a ten silnik tak naprawdę fajnie chodzi dopiero od 3,5 tyś więc przy wyprzedzaniu to zwykle pocą mi się ręce (no chyba że mu zblokuję jakiś bieg ale przecież nie o to chodzi). Przy delikatnym wciśnięciu gazu zwykle mi zmienia okolo 2tyś. |
Ostatnio zmieniony przez grzesiekk |3 Cze 2005|, 2005 21:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sierars1 [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 10:02
|
|
|
W moim przy 6-6,5 tyś
4tyś to mniałem jak były walnięte kable WN i świece |
|
|
|
|
Adam_2000
Auto: Volvo S90L, 2018, T5 AWD
Pomógł: 124 razy Wiek: 65 Dołączył: 05 Maj 2005 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 10:18
|
|
|
Jest wiele czynników, które określają moment zmiany biegów...
ale 2000 - to trochę zbyt nisko przy normalnej jeździe.
W DOHC, jadąc spokojnie (pedał gazu wciśnięty do połowy), zmiany następują przy ok 2.5 tys.
Przy załączonym kick-down powinien ciągnąć do 5-6 tys. (wszystko zależy od sytuacji drogowych). Może kick-down wcale się nie załącza ? - sprawdź - opisałem to tutaj : http://forum.ford-scorpio.pl/viewtopic.php?t=3431 |
_________________ Istnieją dwa rodzaje ludzi: tacy, którzy myślą że władza działa w ich najlepszym interesie, oraz tacy którzy myślą |
|
|
|
|
grzesiekk [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 10:36
|
|
|
Kick-down raczej zalacza - po wcisnieciu redukuje biegi, trzasniecie przy wylaczonym silniku tez slychac; Zastanawialem sie nad kablami i swiecami bo nie mam pojecia jaki maja przebieg ale autko bez wiekszych problemow osiaga 180-190 i przy zblokowanych biega tez ladnie wciska w fotele. Kiedys mialem escorta USA i tam byla regulacja momentu zmiany biegow, jak jest w tej skrzyni? Da sie to jakos ustawiac? |
|
|
|
|
grzesiekk [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Cze 2005|, 2005 21:45
|
|
|
Dzisiaj jeszcze robilem troche testow drogowych dla skrzyni:
1) przy 70 km/h zapinalem 1 (na zamknietej przepustnicy) i redukowal plynnie 3-2-1
2) kick-down na "3" ciagnie na kazdym biegu do 5,5 tys(okolo)
3) kick-down na "D" zmienia biegi przy 4 tys
po wcisnieciu kick-down zawsze redukuje bieg ale na "3" robi to znacznie szybciej niz na "D"
Macie jakies pomysly co to moze byc Strasznie ciezko mi sie jezdzi na "D" bo jest dosc mulowaty i nie jest to kwestia 2.0 w automacie, bo przy "3" jest jak dla mnie wystarczajaco szybki. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |6 Cze 2005|, 2005 12:31
|
|
|
hmm - DOHC w automacie to muł więc nie należy się cudów spodziewać. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright © by Ford Scorpio Team |