wspomaganie |
Autor |
Wiadomość |
martipless [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Maj 2005|, 2005 10:58 wspomaganie
|
|
|
mam scorupe 2.0OHC i chce zalozyc wspomaganie. Czy nowe wspomaganie musi byc od tego samego silnika?? Czy wspomaganie podejdzie od Sierry i z jakich silnikow?? |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |31 Maj 2005|, 2005 11:12
|
|
|
może być od innego jeżeli chodzi o listwę - bo pompa to już żeby pasiła to musi być do tego silnika ale od sierki powinno podejść. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
awb [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Maj 2005|, 2005 11:35
|
|
|
pasuje od sierry ale dohc nie pasuje od v6 na bank -czyli musisz kupic pompe do dohca szyna jak wyzej |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |31 Maj 2005|, 2005 13:11
|
|
|
Ja przerabialem ten sam temat w moim OHCu ale w koncu dalem sobie spokoj. W serwisie Forda powiedzieli ze wszystko musi byc od dokladnie tego samego modelu a nie latwo to znalezc. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |31 Maj 2005|, 2005 13:23
|
|
|
serwis forda nie zawsze ma rację. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Rafał A.(antek)
Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2004 Skąd: Łódź
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 09:20
|
|
|
podejdzie od OHC i pewnie DOHC musisz spojzec tylko by miala odpowiednio mocowania i wyjscie na kolumne kierownicy. Za to pompa wspomoagana musi byc konkretnie od OHC ale moze byc od sierry (wazne zeby do silnika pasowala). |
_________________ Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk |
|
|
|
|
monter [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 09:59
|
|
|
A to ze ASO nie maja racji to ja wiem. Ostatnio z ciekawosci do nich wpadlem zeby sie dowiedziec ile u nich kosztuje regulacja zaworow. Kolo powiedzial ze 250 zl ale po znajomosci zrobi to za 200 zl. Pytam czemu tak drogo - koles wypala ze to tanio ale inaczej sie nie da bo 2 roboczogodziny musza byc. No to pytam typa co za mechesow maja ze 2 godz reguluja zawory. A on mi na to ze robia to max w 1 godz a druga godzina to silnik stygnie bo na cieplym sie nie reguluje. I ja kurwa mam zaplacic 100zl za to ze auto bedzie stalo bo silnik musi byc zimny |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 10:43
|
|
|
Pogięło te serwisy do reszty.
A w temacie, martipless, oprócz listwy od byle jakiego Scorpio i pompy z mocowaniem od podobnego 2.0 OHCa, mam wrażenie, że potrzebne jest inne koło na wałek went+pompa i na alternator (być moze nawet inny alternator?), bo w OHCu normalnie jest przecież, o ile pamiętam, jeden pasek, ze wspomaganiem dwa (i to cholernie długie
BTW jak złomuję swojego 2.0 OHCa lifta, co może zdarzyć się w ciągu paru tygodni, jak mnie nieco bardziej wpieni , to wspomaganie będzie do wyjęcia, tylko listwa się deko poci, ale reszta ideał. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 13:34
|
|
|
tak jak koledzy powyzej pompa z ohaca , listwa wspomagana podejdzie "bele" jaka, ale kółkami pasowymi moze byc problem. chyba ze zrobisz kombinacje dwa kółka na pompie wody i drugi pasek tylko do serva pojedynczy dopasowany z czegos tam. to tylko moje dywagacje nie sprawdzone ale jesli to bedzie wykonalne to bedzie prostsze. ale wsadzanie wspomy to troche duzo kombinacji.
a poza tym witam prawie krajana:) jak chcesz oblukac moje wspomaganie (OHC 85) to zapraszam do bielska. ostanio nabyłem zestaw pompa+listwa za 250 bo stary mi ciekł. została mi to tym swapie pompa. |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |1 Cze 2005|, 2005 21:18
|
|
|
Nie popieram pomysłu z pojedynczym paskiem do serwa - można się narobić na darmo, bo np. w V6 12v alternator już ma oddzielny pasek, ale pompa wspomagania+wiatrak+woda ma nadal dwa paski, jeden może być chyba za słaby.
BTW grzebiąc w OHCu przy zapłonie spojrzalem na pompę serwa - oprócz kółek tam jest rzeczywiście sporo różnych dziwnych drobiazgów, które może być ciężko skompletować, np. pompę podpiera wspornik, od łapy silnika do tyłu pompy (co ciekawe nie ma go w V6 a wyraźnie by się przydał, bo naciąg pasków wygina mocowanie pompy jak chce), i np. pytanie czy na normalnej łapie silnika OHC bez wspomagania są punkty do przykręcenia tego wspornika, itd itp. |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Cze 2005|, 2005 10:06
|
|
|
jesli pojedynczy pasek szczeli to najwyzej wspomagania nie bedzie:) |
|
|
|
|
Boni
Auto: Lexus SC430 '03
Pomógł: 36 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Maj 2005 Skąd: Dublin
|
Wysłany: |2 Cze 2005|, 2005 10:25
|
|
|
Fakt. Ale jakbym się napieprzył z kółkami, przekładkami itd. i potem okazało się, że pasek szczela co 1000km, to mnie też by chyba coś szczeliło |
_________________ http://bs-blog.clouds-forge.eu |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |2 Cze 2005|, 2005 18:51
|
|
|
ale pomyśl 1000km bez wspomagania wymaga wiecej sily niz montaz paska |
|
|
|
|
|