GDZIE ZALOZYC GAZ W SZCZECINIE |
Autor |
Wiadomość |
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |14 Kwi 2005|, 2005 18:22
|
|
|
Słuchajcie to aż takie duże rozpiętości są między miastem a trasą? Muszę sie gdzieś przejechać dalej i zobaczyć wtedy ile mi pali. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
Ostatnio zmieniony przez __Robert__ |14 Kwi 2005|, 2005 21:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |14 Kwi 2005|, 2005 21:01
|
|
|
Panowie wróciłem właśnie z małej trasy przejechałem 160km i spalił mi 10,6 l / 100 ,a jechałe prawie przez cały czas ok 120 km/h, czyli myślę ,że dość ekonomicznie.Nie wiem czy jechać jutro na regulację, jak myślicie czy to spalanie jest w normie czy za duże? Proszę odpowiedzcie na moje pytanie bo nie mam pojęcia czy narazie tak zostawić czy jechać na regulację.
Pozdrawiam |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |14 Kwi 2005|, 2005 21:08
|
|
|
kazdy parownik musi sie ulozyc. generalnie trwa to od 1000 do 2000km. wszelka regulacja wczesniej srednio ma sens. zwlaszcza ze pali ci w akceptowalnych wartosciach. zostaw to pojezdzij troche. |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |14 Kwi 2005|, 2005 21:12
|
|
|
Kurcze na Ciebie Marcyś zawsze można liczyć. Tak więc oleję na razie tą regulację i pojeżdżę sobie ze 2000 i wtedy sie zobaczy
Dzięki serdeczne Marcyś
Pozdrawiam wszystkich |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |15 Kwi 2005|, 2005 01:06
|
|
|
kwestia jeszcze w jaki sposób do tych 120 dochodziłeś - jeśli leszczykiem to powinien spalić mniej ale pojeździj trochę - jak marcyś mówi - ale bez przegięcia - po 1000 już będzie poukładane jak trzeba |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |15 Kwi 2005|, 2005 19:10
|
|
|
DZięki, więc po 1000 jade na regulację |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |15 Kwi 2005|, 2005 22:30
|
|
|
heh qrcze madrze sie wypowiedzialem i moj parownik posluchal przekroczyl 2000 km i zuzycie od razu spadlo do 14 a leszczykiem nie jezdze
Robert nie ma sprawy jak cos bedzie sie dzialo wal do mnie jak w dym. cos sie wymysli.
Jesli jestes ciekaw najnizszego spalania znajdz sobie jakas droge z dobra stacja LPG, droga najlepiej dwujezdniowa ( latwiej stala predkosc utrzymac) i zrob test. na stacji do pelna, jakies kilkadziesiat kilometrow ze stala predkoscia bez wyprzedzania.i znowu do pelna na stacji. ja tak zrobilem zaraz po zmianie parownika(mial 100km przebiegu). przy stalej predkosci 100 kmph (raz tylko wyprzedzalem) zszedl do 8.3 (kolejnego miescja po przecinku nie dodam zeby sie Struna nie smiał ) na dystansie 70 km. noi potwierdzilem prawidlowosc regulacji jak Cie spalanie nurtuje to tak zrob. koszt maly a wiesz co jest grane |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |16 Kwi 2005|, 2005 18:10
|
|
|
Kurcze Marcyś ale pięknie Ci pali chciałbym też dojśc do takiego wyniku, pożyjemy zobaczymy. |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Kwi 2005|, 2005 14:11
|
|
|
ale kto jeździ scorpiakiem 100km/h na trasie |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Kwi 2005|, 2005 14:32
|
|
|
ech struna to byl odcinek testowy:)) jakby ci 2.0 palil 13-15 w trasie to po przerobce chwytasz sie kazdego srodka zeby sobie udowodnic ze pali mało
Ale jazda byla koszmarna to fakt |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |18 Kwi 2005|, 2005 14:43
|
|
|
no wiem że to takie psychiczne udowodnienie sobie jak to mało mi auto pali i faktycznie to jest dobry test ale jak sam zauważyłeś bardzo męczący |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |18 Kwi 2005|, 2005 14:51
|
|
|
heh czy ty myslales ze kiedykolwiek udalo mi sie ten wynik powtorzyc ? |
|
|
|
|
__Robert__
FST Member
Auto: Nie ma Forda
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 14 Lut 2005 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: |24 Kwi 2005|, 2005 21:25
|
|
|
No to Panowie wyjeździłem całą butlę gazu do cna. DZisiaj zatankowałem do pełna i spalanie wyszło 13,1 po mieście. Tak na próbę nie jeździłem na 5 biegu, jeździłem do 4 biegu i do 3000 rpm no i wyszło takie spalanie, natomiast gdy używałem 5 biegu to wyszło mi spalanie 14,7. Także Panowie myślę, że to dość dobry wynik. Co myślicie?
Pozdrawiam |
_________________ Był
Ford Scorpio 2.0 OHC + LPG
był
Opel Omega 2.0 16V Caravan 1998 + LPG
jest
Citroen C5 X7 2.0 16V 140 KM 2008 + LPG
Pozdrawiam
Robert |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |25 Kwi 2005|, 2005 13:29
|
|
|
spoko - jak na ten silnik jest OK. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
marcys [Usunięty]
|
Wysłany: |27 Kwi 2005|, 2005 11:22
|
|
|
tez tak mysle. tylko zeby sprawdzic spalanie nie tra butli do konca wyjezdzic. to jest nawet mniej precyzyjne niz dotankowywanie do pelna butli - ale najlepiej na tej samej stacji i ten sam dystrybutor. |
|
|
|
|
|