mułowata skrzynia automatyczna |
Autor |
Wiadomość |
M_arch [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Kwi 2005|, 2005 16:56 mułowata skrzynia automatyczna
|
|
|
podobno tu znajdę poradę na każdą scorpiową bolączkę... Mam 2,4 w automacie. No co to za "leniwiec"! Na D nawet TIRa na trasie nie mogę wyprzedzić! Muszę redukować na 3 albo nawet i 2. Jechałem z Kevinem XY jego 1,9 w automacie. To zupełnie inna sprawa. Silnik co prawda troszkę większy ale skrzynia jest dynamiczna. Czy ktoś z Was wie może jaki jest powód? |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |3 Kwi 2005|, 2005 17:38
|
|
|
po pierwsze: nie 1,9 tylko 2.9 :Wink:
po drugie: to coś chyba z kickdownem skoro nie chce redukować
po trzecie: na forum jest opcja szukaj, był ten temat przerbiany parę razy |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
M_arch [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Kwi 2005|, 2005 09:41
|
|
|
ooops! to 1,9 to chochlik powstały podczas wklepywania textu! Pewnie, że 2,9!
U mnie rzecz w tym, że kickdown działa ale na 3,2 i pewnie 1. Na D jest do D....
Ponieważ jestem tu nowy więc trochę jeszcze błądzę w ilości wypowiedzi. Czytałem już o automatach ale jeszcze do mojego problemu nie dotarłem. Ale dzięki. Będę szukał. A jak nie znajdę to odezwę się jeszcze.... |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Kwi 2005|, 2005 09:47
|
|
|
jakieś luzy może ma na lince - albo coś z czujnikiem nie teges. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
M_arch [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Kwi 2005|, 2005 10:06
|
|
|
no fakt! debil ze mnie! ale fakt, że na 1 jeszcze nie jechałem więc może i redukuje wtedy na R...
Na pewno coś tej skrzyni dolega. Tylko kto się tym zajmuje? Machanik Forda czy machanik od skrzyń?
OK! już nie nudzę Wam. Poczytam trochę i popytam mechaników czy się tym zajmą. Dzięki. |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |4 Kwi 2005|, 2005 10:36
|
|
|
uważaj z tymi mechesami bo spierdzielić automat to nie sztuka. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
Marcin
-=Marcin=-
Auto: Honda CB500S / Toyota Camry
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: |4 Kwi 2005|, 2005 17:41
|
|
|
a nie masz luźnego pedału gazu?? tzn, możesz go podnieść do góry, jesli tak luźna jest linka od gazu, podciąngij żeby nei było luzów i będzie lepiej, bynajmniej u mnie było |
_________________ Było:
-Scorpio sedan; 2.0 DOHC; 1990r
-Scorpio sedan; 2.3 DOHC; 1996r
- Toyota Camry 2,2 DOHC; 1996r
Jest:
- Honda CB 500S 0,5DOHC; 1998r |
|
|
|
|
rafalklamut [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Kwi 2005|, 2005 21:06 90% zawor elektromagnetyczny - kickdown
|
|
|
WITAM
MIALEM DOKLADNIE TEN SAM PROBLEM W MOIM SCORPIO 2.0 < OCZYWISCIE AUTOMAT > NIECHCIAL REDUKOWAC BIEGÓW >CZYLI ROZPEDZAL SIE MOLOWATO BO NIE REDUKOWAL NP < NIE BYLO SZANSY ZEBY JADAC Z PREDKOSCIA NP 60KM WCISKAJAC PEDAL DO KONCA WSKOCZYL NA WYSKOIE OBROTY 4000 CZY 5000OBR >
JA JESTEM Z KROSNA I ROBILEM AUTO W SEDZISZOWIE ZAPLACILEM ZA TO 250,00 < ELEKTROZAWOR >
MIALEM GO SPRZEDAWAC PRZEZ TO BO MNIE WKU... TAK JAK TY NIE MOGLEM NIC WYPRZEDZIC < NO DOPIERO POWYZEJ 100 ZACZYNAL JECHAC BO REDUKCJA Z 4 NA 3 BYLA OK > DOKLADNIE BRAKOWALO MI REDUKCJI Z 3 NA 2 WIEC SAMOCHOD JADAC 65KM < NP > CALY CZAS ROZPEDZAL SIE Z 3 < CHYBA ZE MU SAM PRZELACZYLEM DZWIGNIA.
POZDRAWIAM |
|
|
|
|
M_arch [Usunięty]
|
Wysłany: |5 Kwi 2005|, 2005 18:56
|
|
|
dzięki za poradę! w tej chwili auto jest w warsztacie na małych naprawach ale z tego co pamiętam to luz jest. Jak odbiorę to zobaczę. Jak pomoże to odpiszę. Jak nie to będę szukał dalej a jak znajdę to napiszę.
Maciek Polak |
|
|
|
|
Lisu [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Kwi 2005|, 2005 21:39
|
|
|
Ja tez mam 2,0 w automacie, no jaki to jest mol to szkoda gadac, kick-down jest ok, i jak wcisne to redukuje, ale to nic nie daje, zwykly opelek, czy cos podobnego mnie zostwi. Poki co nie wiem gdzie lezy wina, bede robil swoja skrzynie teraz, moze cos sie poprawi.
Byc moze w 2,9 wieksza moc silnika wiele zmienia.
Lisu |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |11 Kwi 2005|, 2005 17:07
|
|
|
no 2.0 dohc to faktyczni ew automacie muł i niewiele z tym zrobisz - natomiast V6 sobie nieźle radzą |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |13 Kwi 2005|, 2005 20:07
|
|
|
e tam muł, mojego Ojczulka zapiernicza dość nawet (jak na scorpio DOHC z automatem) |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
|