$reply_topic_back Ford Scorpio Team :: Zobacz temat - Q... w morde jeża - bum i po pokrywie filtra
Ford Scorpio Team Strona Główna Ford Scorpio Team
Forum miłośników samochodu marki Ford Scorpio

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Q... w morde jeża - bum i po pokrywie filtra
Autor Wiadomość
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |21 Lut 2005|, 2005 18:11   Q... w morde jeża - bum i po pokrywie filtra

Normalnie długo sie nacieszyłem nowa pokrywą - wymieniłem kilka miesięcy temu na nową ( na torze w wyrazowie popraednia poszła w drzazgi :twisted: ) żeby nie rozwaliło znowu zrobiłem piękne dwie klapki antywybuchowe ( poprzednio była jedna ) no i BUM - pierdyknęło i pokrywa sie poszła bzykać - a wszystko przez juz nieco wątły reduktor plus fakt, że pożyczyłem auto bratu i jakoś potem pompa paliwa nie działała i się okazało że konektor na pompie złamany - ledwo na gazie odpaliłem ( bo mrozik i reduktor kiepski ) no i zanim się rozgrzał to zdążył kichnąć. Nie wiem tylko czemu pomimo dwóch klapek poszła obudowa :(

Tak, że jako przestroga - jak reduktor się kończy to proponuję wymienić bo częto gęsto kichac może no a to się różnie kończy.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Emoo
[Usunięty]

Wysłany: |22 Lut 2005|, 2005 23:25   cd

Struna, moj tez od czasu do czasu lubi poprychac.
Jednak gazownicy przy montazu zalozyli pokrywe na 2 solidnych gumach w metalowych uchwytach, podskakuje i wraca na swoje miejsce. Poki co po kilku strzalach jest cala. Pewnie do konca to nie pomoze, ale moze uchroni od kolejnej koniecznosci wymiany.
Pozdrawiam. Emoo
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |22 Lut 2005|, 2005 23:39   

Zanim wymienilem swiece to tak strzelal ze mata wygłuszajaca bod maska sie postrzepila i teraz fredzle wisza ;)
 
 
 
Rafał A.(antek) 


Auto: Mondeo
Pomógł: 97 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Maj 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 00:59   

a nielepiej zrobic zeby nie strzelał :)
_________________
Mechanika - Elektryka FORD
tel 791 054 854
Nasza lokalizacja na mapie:
http://tinyurl.com/qhaqjsk
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 09:33   

ten twoj brat to cos zdolny jest ;)
w swoim pompe paliwa zalatwil i tez mu strzelalo(poszedl przeplywomierz;) teraz u ciebie tez z paliwem jaja i pokrywa poszla;D
odkad u mnie wyczysciles kopolke to juz nie strzela;D
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 09:43   

Widzisz kurcze jakby z gazem sporo robię itp. wiedzę jakąś tam mam a i tak pierdyknęło - na szczęście sprawę z pompą po bólach i kombibnatoryce u Hryniaka na kanale załatwiłem pozytywnie - działa z nowu i się skończyły strzały - no i nowy reduktor już w drodze :) dobrze, że mam drugie Scorpio - to sobie przełoże pokrywę.

Oczywiście u mnie też frędzle wiszą ale to jeszcze od starej klapki. Ten wystrzał to był pierwszy od czasu jak pokrywę zmieniłem i porobiłem z gazem. Pierwszy a jakże skuteczny :( Z tymi gumami to nie taki głupi pomysł - może też spróbuję - chętnie bym to obejrzał Emoo, jak to dokłądnie jest wykonane - zamiast klamerek masz jakieś gumki ??
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
Pershing 



Auto: .
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 21 Kwi 2004
Skąd: Radom
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 09:58   

Moze te klamerki zbyt mocna sprezyne posiadaja i sila wybuchu jest za slaba zeby je otworzyc i idzie po najmniejszej linii oporu czyli ..... rozpieprza obudowe :)
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 10:16   

No ja jak były takie luźne po wystrzale to doginałęm coby dobrze trzymały :) może to był błąd.
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
sobolaqe 



Auto: '96 2,3 manual, kombi + sekwencja
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 13:37   

Struna napisał/a:
No ja jak były takie luźne po wystrzale to doginałęm coby dobrze trzymały :) może to był błąd.


eee chyba bys az tak nie podoginal zeby sie nie otwarly, chyba ze bys je przynitowal;D
ja bym stawial ze srednica otworow byla troche za mala zebyw krotkim czasie pozbyc sie takiego cisnienia. tutaj niema klapek ktore zamykaja droge i wywalaja gumy. tutaj padnie najpierw to co jest najslabsze. i chyba pokrywa byla slabsza;D
_________________
pzdr
piotrek

508 RXH '15 2.0 HDI 180KM
Bylo
508 SW '14 i '12 2.0 HDI
407 SW '07 2.0 HDI
Scorpio '96 2.3 16V
Scropio '87 2,4 V6
 
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 13:39   

Mi przy wystrzale nigdy się zatrzaski nie otwierały - dosyć mocno je zaciskałem :) jak widze to błąd - ale chciałem zminimalizować zbędne doloty - no i autko śmigało pięknie :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 15:43   

Było łapy wsadzać w cos co dobre bylo :D
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 15:54   

A nie pamiętasz jaka pokrywe po wyrazowie miałem ?? więc jakby dobre nie było. Wymienilem na nową i wszystko poprawiłem przy okazji - gdyby nie durna pompa paliwa nic by się nie stało :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
kuba 



Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2004
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 16:04   

No w sumie masz rację, jak się na benzynce wstepnie nie podgrzeje to moga byc i takie efekty.
Stawiam pytanie: jak dułgo musisz jechac żeby ci sie na gaz przestawił?
A tak w ogóle to wczoraj rowa zaliczyłem. :(
 
 
Struna 



Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy
Wiek: 45
Dołączył: 22 Kwi 2004
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: |23 Lut 2005|, 2005 17:48   

Ja mam bez czujnika temperatury więc przłączam tak naprawdę kiedy chce - po przekroczeniu 2000 rpm zdaje się - ale i tak ustawiam z rańca na sztywno benzynkę i jadę aż wskazówka od temp nie ruszy i nie poczuję ciepełka z nawiewów - wtedy cyk na automacik - przegazówka i już na gazie pomykam :)
_________________
www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR
 
 
 
behemot
[Usunięty]

Wysłany: |18 Mar 2005|, 2005 05:34   

Dobrze jest jak się silniczek nieco nagrzeje, na biegu, nogę z gazu i wtedy cyk przełącznik. Wydmucha resztki benzyny wtedy i zassie gaz. Gaz z resztkami benzynki się nie spotka,to i ryzyko detonacji mniejsze...:-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Copyright © by Ford Scorpio Team

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group