SPALONA TARCZA |
Autor |
Wiadomość |
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 16:58
|
|
|
od kasy?? a co za interes wyciągać skrzynię 2 raz, po założeniu nitowanej tarczy |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
wegus
Auto: '95 2.9 12V ASB SEDAN LPG jeden bieg
Pomógł: 2 razy Wiek: 53 Dołączył: 26 Maj 2004 Skąd: Piła
|
Wysłany: |2 Lut 2005|, 2005 23:15
|
|
|
VIK napisał/a: | od kasy?? a co za interes wyciągać skrzynię 2 raz, po założeniu nitowanej tarczy |
no mam na mysli jak ktos z kumplem/bratem/tesciem/ojcem/matka...lub sam sobie wymieni |
_________________ Scorpio MK III 2.9 V6 12V
Subaru G3X Justy
Grand C Max 1,6 EB 150 KM |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 11:14
|
|
|
A jak sobie sam nie wymieni to placi mechanikowi za samo wywontowanie i zamontowanie skrzyni |
|
|
|
|
Struna
Auto: XC90 2.9 biTurbo
Pomógł: 261 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2004 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 11:31
|
|
|
Co wy z tą niepopularnością 2.4 - sporo tego było a to praktycznie identyczny silnik jak 2.9 ( mniejsze cylindry ale korpus ten sam, skrzynia też )- sprzęgło podejdze bez problema. |
_________________ www.gcstuning.pl
Chiptuning, Hamownia, Serwis/Wyłączanie DPF/FAP, Strojenie LPG, AFR |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 12:50
|
|
|
samemu też nie sztuka zapieprzać przy swoim bez potrzeby |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
Pershing
Auto: .
Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 21 Kwi 2004 Skąd: Radom
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 13:13
|
|
|
W sumie to zadna sztuka Tylko ze jak masz gdzie to sam sie z tym rozprawisz tracac tylko czas a jek nie masz gdzie to oddajesz do zakladu i placisz ciezkie pieniadze |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 15:47
|
|
|
jak sie ma na auto, to trzeba mieć i na utrzymanie
sztuka-nie sztuka, za czas spędzony 2x dłużej pod autem, mimo, ze za darmo, mozna zarobić na naprawę swoją pracą, każdy ma swoją robotę, ja tak uważam, i za komputery i stolarkę np. się nie biorę, choć wiem jak wygląda
....ale-nie odbiegajmy od tematu, tak czy inaczej, niezależnie kto wymienia, wstawiłbym nowy kpl. |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
DOSIA [Usunięty]
|
Wysłany: |3 Lut 2005|, 2005 20:52
|
|
|
Witam nabijac niebede VIK ma racje tarcza nabijana jest do dupy podobniez trzepie .Czyli jest ciulata nabijanie odpada ,mam na miejscu hurtownie ktora mi sprowadzi w miare dobrej cenie a mam tam 30% znizki czyli wyszedlem z tego obrona reka mam nadzeje.A jak mi niezalatwia to wezme to od VIKA .Chodzi o to ze ja musze miec dobra tarcze bo mam dosc ciezka noge wiec nabijana albo jakas ciulata podruba mi dlugo niewytrzyma a po co wydawac kase na ciulstwo i dwa razy skrzynie wyciagac,jak mozna raz a pozadnie chyba mam racje jak zrobilem napewno wam opisze narazie mam auto zastempcze a scorupka stoi mam czas przyniej co porobic narazie POZDRAWIAM I DZIEKI |
|
|
|
|
misio_23 [Usunięty]
|
Wysłany: |4 Lut 2005|, 2005 02:33
|
|
|
Sie ma taką zniżkę to gościem jest sie jest.
Wiadomo bez dyskusji że oryginał to oryginał a regeneracja to regeneracja tylko trzeba też wiedzieć że dużo zależy od podeścia fachowca do roboty.
Ja mechaników unikam jak diabeł święconej wody.Przykre doświadczenia z okolicznymi i ze serwisu. /Ale z miejscowymi , bez obrazy dla pozostalych /
Tarcza regenerowena powinna mić sprawdzone sprężynki skretne,wielowpust i powinna być wyważona a nity zaciskane maszynowo.Wiadomo że rozsypać się wszystko może,to jest ryzyko które każdy podejmuje sam w zależności od zasobności portwela.Wiem,wiem ...podwójna robota.
Każdy kocha swojego scorpionka i zrobi jak chce.
/ czemu jeżdzimy na LPG a nie na etylince ?/
P.s. |
|
|
|
|
VIK
KR673YV
Auto: BMW E38
Pomógł: 64 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Maj 2004 Skąd: Kraków
|
Wysłany: |4 Lut 2005|, 2005 10:05
|
|
|
OK, jakby co, to sprzęło mam, mówię-oryginał MOTORCRAFTA, cena do dogadania |
_________________ "mądremu wystarczą dwa słowa a głupiemu to i referatu mało..."
tel.: 502894108. |
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |4 Lut 2005|, 2005 12:37
|
|
|
W Bielsku jest gość który kompleksowo regeneruje sprzęgła. W tarczy wymienia spreżyny itp. Nie wiem na czym może polegać regeneracja docisku, bo sam tego nigdy nie robiłem, ale kiedyś do dohc gośc mi regenerowal tarczę i nic sie nie działo, śmiga do dziś. |
|
|
|
|
DOSIA [Usunięty]
|
Wysłany: |6 Lut 2005|, 2005 00:22
|
|
|
Witam gdzie wbielsku bo jezdze tam po czesci do aut wiec moze przy okazji by szlo zrobic regeneracje lecz wole nowe a narazie jezdze innym autkiem bo scorupke i tak przerabiam na lato bedzie skaczona to wysle zdjecia narazie pozdrawiam
|
|
|
|
|
kuba
Auto: I nie ma Forda, nic już ni ma...
Pomógł: 2 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2004 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: |7 Lut 2005|, 2005 12:24
|
|
|
W środę dam Ci dokładny adres, Jest to blisko ronda na Hulance. |
|
|
|
|
DOSIA [Usunięty]
|
Wysłany: |7 Lut 2005|, 2005 22:16
|
|
|
Dzieki bede wdzieczny narazie Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|